Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Olejowa gadanina

Ile pali oleju [silniki]/ilość na 1000km
[1,4/1,6] 0-200ml
38%
 38%  [ 24 ]
[1,4/1,6] 201-500ml
17%
 17%  [ 11 ]
[1,4/1,6] 501-1000ml
9%
 9%  [ 6 ]
[1,4/1,6] powyżej 1000ml
6%
 6%  [ 4 ]
[1,8/2,0] 0-200ml
7%
 7%  [ 5 ]
[1,8/2,0] 201-500ml
1%
 1%  [ 1 ]
[1,8/2,0] 501-1000ml
7%
 7%  [ 5 ]
[1,8/2,0] powyżej 1000ml
1%
 1%  [ 1 ]
nie wiem, nie sprawdzam i mnie to nie interesuje
9%
 9%  [ 6 ]
Głosowań: 63
Wszystkich Głosów: 63

Autor Wiadomość
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 25-10-2011, 15:51   

Jelcyn, mnie wygonił z innego tematu dlatego odświeżam i kontynuuje.

brynol69,ten motul według producenta zachowuje płynność do -36 C. i tego należy sie trzymać. aczkolwiek nie obraź się ale 1.6T to nie jest aż tak sportowy silnik, gdzie występują aż tak duże temperatury i tak duże obciążenia ... taki olej jak ten motul 300v moim zdaniem wogóle nie nadaje się aut "cywilnych" ( czyli poruszających się po ulicach i mających mniej jak 300hp) .... gdybyś miał tam z 300-400 hp i ogólnie autem jeździł tylko na zawodu czy tor to rozumiem. szukając oleju do swojej hondy, która często kręci się prawie do 9000obr tez szukałem bóg wie czego i w końcu zalałem mobila 5w50 ( tez do aut sportowych, mocno obciążonych, bla bla bla ) i wiem że wcale dobrze nie zrobiłem. te oleje z lepkością powyżej w40 faktycznie mają lepszy film olejowy itd. ale aby one uzyskały właściwą lepkość, płynność i "wpłynęły" w każdy zakamarek silnika muszą osiągnąć swoja roboczą temperaturę czyli >90C. z takimi olejem w warunkach zimowych w zasadzie nie powinno się ruszać z miejsca dopóki silnik nie osiągnie minimum 50C...
nie rób sobie sieczki w głowie lej jakiś porządny 5w40 byle w pełni syntetyczny a będzie chronił lepiej niż hydrokrakowany 10w60 i nadawał się na każde warunki.
p.s kumpel do astry 2.0T 200hp leje najtańszy olej GM 10w40 ( 50zł za 5L ) łoi tą astrę tak że turbina świeci pod maską jak neon i nic jej nie jest. oleju nie bierze ani się nie przegrzewa, nic nie stuka w silniku ...
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 25-10-2011, 15:57   

Leśniczy, no i znowu wychodzę na tego złego. Zaproponowałem a nie wygoniłem :P
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
brynol69 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 22 Sty 2008
Posty: 346
Skąd: Imielin
Województwo: Śląskie
Wysłany: 25-10-2011, 16:11   

Powoli doszedłem do tego samego wniosku Leśniczy, i zaleję chyba 5W40 Motula. Po wizycie w dwóch hurtowniachi ponownym zagłębieniu się w temat oleju na racingforum zrozumiałem że chciałem przedobrzyć. Tym bardziej że ten 5w40 X-Ces jest zalecany no nowych TB z Alfy itp. Chyba za dużo namieszałem sobie olejem do Sedici i FC 10w60 gdzie jest problem ze smarowaniem.
_________________
Tune Hard Go Pro

Fiat Tipo 1.4 S 5p zielony - dawca dla j/n
Fiat Tipo 1.6 HF Turbo 5p zielony - R.I.P.
Fiat Tipo 1.8 GT LPG 3p czarny - sprzedany
Fiat Tipo 1.8 GT 3p bordowy - :-)
Fiat Tipo 1.6 HF 3p bordowy - drugie wcielenie
     assistance
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 25-10-2011, 16:48   

niczym nie namieszałeś.
chciałeś jak najlepiej dla swojego silnika i tyle.
Ja też długo główkowałem...nic nie wymyśliłem zalałem valvo 10/60, czy dobrze tego nikt nie wie.
Z tym, że u mnie silnik gruby pier*ol dostawał. jeździł rzadko ale konkretnie..
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Raul 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 26 Paź 2011
Posty: 100
Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 28-10-2011, 17:51   

Przyłącze się do tematu Olej jaki by nie był smaruje a o to głównie chodzi by nie zatrzeć silnika,a co kto naleje to jego prywatna osobista sprawa ja nigdy bym nie nalał do 10-15letniego silnika oleju 0-5W,a tylko z jednego powodu olej bardzo rzadki i praktycznie przepłukuje elementy w silniku,ale za to daje smarowanie od momentu rozruchu i idąc ta droga im gęściejszy olej tym słabsze smarowanie przy zimnym oleju,najbardziej optymalnym olejem jest półsyntetyk w naszych warunkach ja z reguły leję mobil sprawdzony olej który w swoim składzie ma dodatki zmniejszające zużycie silnika,które jakby oklejają ubytki w miejscach styku elementów czy to prawda czy nie niby tak jest.
Co do filtrów żadnego filtrona a z prostego powody każdy filtr oleju(oprócz wkładów filtrowych)posiada zawór jego zadaniem jest wypuszczenie oczyszczonego (powiedzmy że oczyszczonego)do silnika,a oleje filtron mają zawory,które jakoś chodzą ciężej od filtrów Maan'a,Boscha,czy Knecht'a.
Przykład jakieś 10lat temu wymieniałem olej w Alfie 146TS normalny chleb codzienny i nagle okazuje się że po przykręceniu nowego filtrona i zalaniu olejem pale maszynę i nic nie gaśnie na desce szybka przegazówka dalej nic nie gaśnie,gaszę maszynę bo jestem w szoku,po chwili palę drugi raz i co to samo.jadę po drugi filt oczywiście filtrona i to samo,płukam Stary filtr mann'a przykręcam odpalam i w momencie rozruchu kontrolka gaśnie,kupiłem taki sam mann'owski i wszystko gra,potem zrobiłem mały tekst z pręcikiem naciskam zawór w starym mannie praktycznie zero wysiłku,a w nowym filtronie musiałem sie przyłożyć i od tej pory skończyła się u mnie przygoda z filtrami Filtron i choćby mi ktoś opowiadał nie wiadomo co nie założę bo raz mało bym nie remontował silnika z powodu filtra więc NIGDY WIĘCEJ FILTRON
_________________
Diabeł nie sypia z byle kim,w Piekle Diabeł jest postacią pozytywna,nie lekceważ Diabła ktoś go po coś stworzył
  
 
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 28-10-2011, 21:29   

Raul, podobno da sie kupić sporo gorszych produktów jak filtron, a sama marka filtron należy do AFFINIA czyli amerykańskiego koncernu i od czasów przejęcia ich produkty są ciut lepsze..... jednak ja osobiście filtrona bym nie założył ani do fiata ani do hondy ani do malucha z prostego powodu .... mann, knecht , czy włoska tutella to filtry droższe o 2zł !!!! a z cała pewnością lepsze jakościowo
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
Raul 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 26 Paź 2011
Posty: 100
Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 28-10-2011, 23:11   

Leśniczy napisał/a:
Raul...a sama marka filtron należy do AFFINIA czyli amerykańskiego koncernu i od czasów przejęcia ich produkty są ciut lepsze.....

A tak szczerze z Ameryki to jeszcze nic dobrego nie przyszło :lol: więc ja nadal nie wierze w filtrona
_________________
Diabeł nie sypia z byle kim,w Piekle Diabeł jest postacią pozytywna,nie lekceważ Diabła ktoś go po coś stworzył
  
 
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 29-10-2011, 10:51   

Raul, nie wrzucajmy wszystkiego do jednego worka :)
w każdym razie 2-3zł to żadna oszczędność więc lepiej wybrać lepszy produkt
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
palidzojnt221 



Pomógł: 15 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 700
Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 26-11-2011, 21:32   

o foltrach filtrona duzo czytałem zanim kupiłem do gólfa, gdzies pisało ze foltron cos namieszał z oznaczeniami filtrów i albo zawory tak jak kolega wyżej pisał sie nie otwierają albo maja za małą przepustowosc, tak czy inaczej nie daja oleju na silnik, kupiłem bosha i mam spokojna głowe o silniczek 8)
_________________
Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6
     assistance
 
kaminkrz 


Pomógł: 10 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 547
Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 27-11-2011, 10:19   

Stosuję filtrona op 537 od początku posiadania tempry.
Teraz zmieniałem olej i oczywiście filtr i dałem ten sam - nie zauważyłem, żeby coś nie tak było.
Nie kupiłem filtrona ze względu na więcej w kieszeni 2, 3 zł.
Kupiłem go bo jest popularny i był od ręki.
_________________
Zapraszam na forum:
http://forum-laptopy.info.pl/index.php
  
 
Prawdziwek 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 181
Skąd: Skwarkowice
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 18-12-2011, 19:45   

Jako zupelny OT, dodam ze ostatnio na moich oczach kolega dolal do Megane 2.0 96r litr oleju do pilarek spalinowych PILAROL ORLEN i do tej pory twierdzi, ze nie jest wyczywalna jakakolwiek roznia w pracy silnika :lol:
_________________
Fabbrica Italiana di Automobili Torino
     assistance
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 18-12-2011, 20:33   

Prawdziwek napisał/a:
twierdzi, ze nie jest wyczywalna jakakolwiek roznia w pracy silnika

haha , niech pośmiga tak powiedzmy 100000km i zerknie co ma pod zaworami od takich wynalazków haha
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 05-02-2012, 21:19   

Lasgo07 napisał/a:

Jaki olej polecacie ? czy każdy mineralny będzie tak gęstniał ? wcześniej miałem 10w40 zalany ale mechanik powiedział że juz czas zmienic na 15-stkę. Co radzicie ?

elf mineralny przestaje płynąć przy -30
castrol -30
mobil -27
lotos -24

jeśli nie masz żadnych wycieków to proponuje wrócić na 10w40 i zmienić mechanika bo najwidoczniej pan mechanik głosi herezję z czasów dużego fiata i polonezów
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
lynx 


Pomógł: 10 razy
Wiek: 39
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 420
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 05-02-2012, 21:50   

Leśniczy,
Temperatura płynięcia zależy też od bazy z jakiej olej został zrobiony. Są oleje 10W40 na bazie mineralnej które mają temp. płynięcia -27C i są oleje 15W40 które mają temp. -33C.
     Moneta
 
 
shwax 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 253
Skąd: Pabianice
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 05-02-2012, 22:40   

Leśniczy, nie chcę już pisać w temacie o odpalaniu, żeby nie robić OT, dlatego tutaj odniosę się do Twojej wypowiedzi.

Kod:
http://habi.pl/a30-lotos-15w-40

chociaż strona producenta głosi, że jest to -30


No właśnie, co strona to inne dane, więc ja nie brałbym tych informacji za pewnik. Tym bardziej, że na stronie którą podałeś, w opisie jednego z Castroli umieścili np. takie info:

Kod:
GTX High Mileage to rozwiązanie dla tych, którzy posiadają samochody z dużym przebiegiem (powyżej 100 000 km) i chcą przedłużyć trwałość ich silników.


100tys? Duży przebieg? Tzn, że zdecydowana większość samochodów powinna jeździć na mineralnych, bo ten Castrol to mineral właśnie.

Poza tym, jeśli kierować się tylko temperaturą płynięcia to nie opłaca się lać także Mobila, bo jest ok 30zł droższy niż Lotos, a ma taką samą temperaturę płynięcia. http://habi.pl/a10-mobil-super-m-15w-40

Ja bym podchodził do tych informacji z dystansem. Jeśli ktoś już jeździ na mineralnym, to pewnie z jakiegoś powodu (wycieki, oznaki nadmiernego zużycia oleju itp.). Poza tym wydaje mi się, że od temperatury płynięcia ważniejsze są właściwości samego oleju, zawarte w nim dodatki uszlachetniające, baza użyta do produkcji. I w tym wypadku każdy "bardziej markowy" olej niż Lotos będzie jednak lepszy. Przecież nie mieszkamy na Alasce, porządna zima trwa u nas raptem może 2 miesiące, a tak niskie temperatury to jeszcze kwestia +/- tygodnia pewnie ;) Dlatego ja bym powiedział, nie dajmy się zwariować. :)
_________________
Był: Fiat Tipo 1.4 '95
Jest: VW Golf III 1.6 '94
  
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 05-02-2012, 22:52   

na YT jest od chu... filmów z amatorskimi testami na mrozie ....
np.

jesli poszukacie to mozna zauważyć, że w temp. poniżej -20C testuja tylko oleje 5w40, 0w40, 0w30 itp.
testu olei 10w40,a tym bardziej 15w40 nie ma bo zamarza, a jesli któryś nie zamarznie to na pewno jest na granicy wytrącania grudek parafiny

na koniec film z testów mobila 1. ten akurat mimo profesjonalizmu może byc mało wiarygodny



** Dodano: 05-02-2012, 23:04 **
znalazłem test castrola 15w40 z przebiegiem 3000km w -24C :D

_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
Danio 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 237
Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 26-04-2012, 20:28   

Total Qartz i ELF najlepsze oleje nastepnie shell :D
     assistance   Moneta
 
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 26-04-2012, 21:31   

Danio napisał/a:
Total Qartz i ELF najlepsze oleje nastepnie shell :D

prosimy o konkretny bo total to na pewno ma ładną reklamę w TV ....
jednak ja reklamom nie ufam wogóle, ELFa ( 15w40) kiedyś zalałem do swojego tipo 2.0, a następnie spuściłem go po 2000km. shella ( 5w40 ) właśnie testuje w hondzie i na pewno sprawuję sie lepiej niż np. mobil 1 5w50 rally formula
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 27-04-2012, 06:38   

Danio napisał/a:
Total Qartz i ELF

Bo to ta sama firma, tylko pod dwoma nazwami ;)
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
wiki1982 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 42
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 853
Skąd: Pabianice
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 27-04-2012, 13:26   

SHELLA nigdy nie zaleję już do swojego auta.Wolę MOBILA.Do silników wysilonych lub lubiących emocję kierowców to tylko i wyłącznie MOTUL.Sprawdza się w ciężkich warunkach.
_________________
Zapraszam do mojego nowego miejsca pracy:
Sklep motoryzacyjny EURO-FIAT
ul.Przędzalniana 20 tel 42 674-61-80 ; 42 676-31-24 ; 794 077 776 lub
ul.Snycerska 3 tel 42 654-57-92 ; 664 045 57
LUB DO MNIE 692-42-42-60
     assistance   Moneta
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 26-06-2012, 16:15   

hmmm znowu bardzo ciekawy artykuł ... łopatologicznie wytłumaczony

http://moto.wp.pl/kat,457...,wiadomosc.html


wychodzi na to, że nasze teorie o zalewaniu 15w40 do spoconych t/t nic nie daje ;p


A ja śmiało mogę lać 5w40
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 27-06-2012, 08:01   

Leśniczy napisał/a:
na koniec film z testów mobila 1. ten akurat mimo profesjonalizmu może byc mało wiarygodny

A to na filmiku to benzyniak w tym Golfie, nie? Dobry aku i powinień odpalić ;)
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 27-06-2012, 15:19   

dzisiaj zalałem shella 10w40 do mojego bravo. Poprzednio jeździł na orlenie 10w40


Chciałem motula ale koleś mi odradził bo powiedział że motul to do silników co się kręcą a nie do diesla i że shell będzie lepszy

** Dodano: 27-06-2012, 16:21 **
Taka ciekawostka - od poprzedniej wymiany czyli rok temu w lipcu do teraz ( coś koło 10 - 12 tys km - nie pamiętam dokładnie ) nie ubyło oleju ... Dziwi mnie to, bo w tipo lałem 0.3 L na tysiaka ;d
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 28-06-2012, 07:22   

Luczu napisał/a:
nie ubyło oleju ...

Ja mam to samo, od wymiany do wymiany trzyma stan ;)
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 28-06-2012, 13:07   

egon napisał/a:
Ja mam to samo, od wymiany do wymiany trzyma stan ;)


kiedyś w to nie wierzyłem a teraz sam mam na przykładzie że to możliwe ...

W 12 letnim fiacie z przebiegiem teoretycznie 250 tys przy mojej jeździe :D :D :D :D

** Dodano: 28-06-2012, 14:08 **
egon, ile Ci wchodzi oleju ?

Mnie przy wytmianie 4.5 L i jest na połowie wskaźnika bagnetu

** Dodano: 28-06-2012, 14:09 **
do alfy 159 jtdm ma być 5w30 :x
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 28 days
Network load