|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Rdza w T/T |
Autor |
Wiadomość |
tomx
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Cze 2005 Posty: 305 Skąd: Gdańsk - 3miasto
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 29-06-2005, 17:39 Rdza w T/T
|
|
|
Witam !
Proponuje stworzenie tu listy gdzie można spodziewać sie rdzy w T/T......
Mimo ocynkowanych blach w aucie trudno do konca ustrzec sie jakiś ognisk korozji....
Sam na poczatek moge powiedziec o rdzy na progach i pod tylnym zderzakiem....
Czekam teraz na wasze spostrzeżenia i uwagi na ten rdzawy temat..... |
_________________ Pozdr. Tom'ek 3miasto
Nie'TIPO'wy 1,4ie Smart Coupe 3d;)Sprzedany -
IBIZA II Sprzedana !
Był ESCORT
Demio 1,5 2002' tez było
JEST MAZDA 626 ditd kombi 00' |
|
|
|
|
Tomasz
Wiek: 40 Dołączył: 31 Sty 2005 Posty: 152 Skąd: Ziębice
|
Wysłany: 29-06-2005, 17:47
|
|
|
Z tego co widuje to tylne błotniki...choć u mnie czyściutko:D |
_________________ tipo 1.6 gażnik+ LPG 92r |
|
|
|
|
GRAFIT
Pomógł: 4 razy Wiek: 40 Dołączył: 17 Gru 2004 Posty: 719 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 29-06-2005, 18:24
|
|
|
Nad rurą wlewu paliwa w nadkolu ten sam naroznik w głebi, narozniki progów w tylnym nadkolu na dole sam rog .Ja gdzie indziej nie widziałem .Wyciac "chore " miejsce i nowa blacha |
_________________ Była Tempra gaźnik 1.6 jest BMW coupe 318i
Było Bmw jest Mondeo |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 29-06-2005, 19:13
|
|
|
Rowniez nadkola tylnie od srodka. Tam niestety zbiera sie wilgoc i ona "lezac" tam dlugi czas powoduje powstanie rdzy. Tak ogolnie z moich obserwacji -progi. Po 10 latach od srodka mozna dojrzec rdze. Wymiana progow lub jakies dostanie sie wyczyszczenie i zalanie tego preparatem.
Do tego jeszcze 2 newralgiczne miejsca. Pod uszczelka szyby przedniej (tej wciskanej) oraz tylniej szyby (choc tu mniej newralgiczne miejsce z uwagi na inny ksztalt uszczelki).
Jednym slowem sa to "obszary" gdzie wilogoc moze sie zbierac i nie ma za bardzo "gdzie wyparowac". |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
dziura.arek
Pomógł: 3 razy Wiek: 44 Dołączył: 28 Lis 2004 Posty: 690 Skąd: Kraków - Zielonki
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 29-06-2005, 22:08
|
|
|
Standart tylne błotniki Tipo, a zwłaszcza prawy.
PS. Jedno jest pewne klapy w Tipo nie ruszy żadna rdza. |
|
|
|
|
Hemi
Dołączył: 04 Gru 2004 Posty: 337 Skąd: W-wa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 29-06-2005, 22:09
|
|
|
dziura.arek napisał/a: | Jedno jest pewne klapy w Tipo nie ruszy żadna rdza |
Tak jak trabanta... |
_________________ był:
FSO 1500
Fiat Tempra 1.6 S LPG
VW Golf 3 GT 1.8
jest:
Opel Vectra B Kombi 1.8 16V |
|
|
|
|
Emf
Pomógł: 26 razy Wiek: 47 Dołączył: 16 Sty 2005 Posty: 2668 Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 29-06-2005, 23:05
|
|
|
Hemi napisał/a: | Tak jak trabanta... |
|
_________________ Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.
|
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 30-06-2005, 00:16
|
|
|
u mnie po 13 latach praktycznie rdzy nie ma, to moża temperce bardzo pochwalić, choć przy nadkolach, na krawędziach właściwie nadkole/błotnik są wrażliwe miejsca, starczy nieco lakier tam zarysować czy odprysnąć sobie i potem już leci, trza szybko zalakierować...
jeszcze co znalazłem - nie jest trudno klapę bagażnika przekrzywić nieco, np usilnie zamykając przy przewożeniu za dużych rzeczy, klapa taka wtedy może ocierać o szpary/lakier przy zamykaniu/otiweraniu a wtedy tam rdza szybko bierze... w górnych szparach raczej nie, ale na 'końcu' zamkniętej klapy, przy lampach tylnych w tej szczelinie... |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
Grześko
Wiek: 67 Dołączył: 23 Lis 2004 Posty: 241 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 30-06-2005, 21:16
|
|
|
Panowie, jedno jest pewne, że w T/T rdza pojawia się najszybciej tam, gdzie było coś "robione", tj. klepane, grzane lub spawane. Aczkolwiek, jak wszyscy wiemy mogą się również zdarzyć inne przypadki.
Nie ma rzeczy idealnych, są jedynie lepiej i gorzej wykonane. |
_________________ Była Tempra 1.6 SX 94',
był VW Passat GL 2.0 16V automat 92',
jest STILO 1.6 16V Dynamic 3D 03'
oraz Alfa Romeo GT 2.0 JTS 04'.
Przed Temprą było jeszcze 14 innych autek w tym 3 Fiaty (Tipo, Uno i 124). |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|