|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
kopułka |
Autor |
Wiadomość |
7650
Wiek: 51 Dołączył: 26 Lis 2005 Posty: 52 Skąd: radom
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 25-01-2010, 19:45 kopułka
|
|
|
Witam . Dawno tu nie zaglądałem bo jakoś tak się układało że moje tipko chodziło ale od jakiegoś czasu nie zabardzo chce mu się jeździć. Cięzko odpalić go jeśli jest więcej niż -10 ,chociaż jak jest troche mniej to albo zapali albo nie . ZACZYNA MNIE JUŻ DENERWOWAĆ. dowiedziałem się że to mogą być problemy z kopułką ,kablami i świecami ,więc kupiłem nowe wszystko i tu zaczął się problem chciałem przycwaniakować i wziołem się za zmiane kopułki i palca po pracy troche było ciemno ale co tam sam zmieniłem uszczelke pod głowicą przed samą wigilią to kabli nie wymienie . P{alec nie pasował bo nie taki zaszeroki no to kopułke wymienie podpiołem kopułke tak jak numery na kopułce i nic nawet nie zagdakał może to mróz bo już było z -15 ale coś tak dziwnie strzelał w tłumnik i nie zapalił więc dałem mu spokój i jutro autobusem ale mam dwa pytania :
1) czy cylindry liczy się od rozżądu i czy jeśli na kopułce pisze 1 to znaczy że kabel ma być podłączony do pierwszego cylindra licząc od rozżądu ????
2) czy macie jakieś fotki jak to podłączyć -jak wy macie podłączone który kabel gdzie (wiem że ustawia się koło zamachowe na jakiś punkt i wtedy pali pierwszy cylinder ale nie chce misię w to bawić zwłaszcza pod blokiem i jak jest -15 ) podeślijcie jakieś fotki albo jakiś przepis na rozwiązanie tego problemu .
akumulator naładuje i jeśli w srode nie zapali to go trochę pociągam bo w czwartek musi jeździć
POZDRAWIAM WSYSTKICH I PROSZĘ O POMOC Z GÓRY DZIĘKUJE |
_________________ TIPO 1,4 B/G |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 25-01-2010, 19:51
|
|
|
7650 napisał/a: | czy cylindry liczy się od rozżądu |
tak |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
Larry075
Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 424 Skąd: belchatow
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 25-01-2010, 22:57
|
|
|
Cytat: | 2) czy macie jakieś fotki jak to podłączyć -jak wy macie podłączone który kabel gdzie (wiem że ustawia się koło zamachowe na jakiś punkt i wtedy pali pierwszy cylinder ale nie chce misię w to bawić |
Nie ma problemu z fotkami, kiedy chcesz moge Ci zrobic tylko konkretnie w jakim położeniu ma być silnik ? |
_________________ "mu dać dwie metalowe kulki w pomieszczeniu 2x2m to jedną by zepsuł a drugą zgubił." |
|
|
|
|
7650
Wiek: 51 Dołączył: 26 Lis 2005 Posty: 52 Skąd: radom
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 26-01-2010, 06:19
|
|
|
położenie silnika nie ma znaczena interesuje mnie tylko jak są podłączone kable od kopułki do świec żeby było widać skąd wychodzi i do której świecy jest podłączony i w którym miejscu jest pompka na aparacie dzięki bo jak podłączyłem tak jak na kopułce pisało to nie chciał zapalić może to od mrozu zreszsztą jak dzisiaj nie zapali to go szarpne i wtedy musi zapalić chociaż zawsze ma opory jak jest zimno |
_________________ TIPO 1,4 B/G |
|
|
|
|
Larry075
Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 424 Skąd: belchatow
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 26-01-2010, 06:52
|
|
|
No dobra to porobie Ci zdięcia, po pracy prześle. |
_________________ "mu dać dwie metalowe kulki w pomieszczeniu 2x2m to jedną by zepsuł a drugą zgubił." |
|
|
|
|
7650
Wiek: 51 Dołączył: 26 Lis 2005 Posty: 52 Skąd: radom
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 26-01-2010, 06:59
|
|
|
ok dzięki jeśli możesz to wyślij na weber101@vp.pl |
_________________ TIPO 1,4 B/G |
|
|
|
|
Larry075
Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 424 Skąd: belchatow
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 26-01-2010, 20:23
|
|
|
No zapomniało mi się troche, za chwilke je wrzuce bo juz ide do samochodu je zrobić. Pozdrawiam.
@edit@
Poszło na maila
|
_________________ "mu dać dwie metalowe kulki w pomieszczeniu 2x2m to jedną by zepsuł a drugą zgubił." |
|
|
|
|
7650
Wiek: 51 Dołączył: 26 Lis 2005 Posty: 52 Skąd: radom
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 26-01-2010, 21:29
|
|
|
jeszcze razdzieki dzięki dziś juz dam sobie spokój ale jutro tez jest dzień i moze jutro odpali bo i palec wymieniłem na nowy
** Dodano: 27-01-2010, 20:11 **
podłączyłem ale nie chciał zagadać więc wziołem holownik
i odpalił ale jakoś głupio chodził tak jakby na któryś cylinder nie palił po krótkiej chwili zamieniłem 1 na 4 a 2 na 3 i chodził normalnie zobaczymy czy te wymianki coś pomogłu na odpalanie jutro też jest mróz |
_________________ TIPO 1,4 B/G |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|