Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
parownik
Autor Wiadomość
Kamitchi 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lis 2004
Posty: 317
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 29-05-2005, 17:54   parownik

Witam

Konczy sie zywot mojego parownika.
Auto nie trzyma wolnych obrotow, duzo pali, slabo jezdzi.
Raczej nie bede bawil sie w wymiane membran, bo roznie bywa z taka naprawa.
W tej chwili mam ustrojstwo firmy Lovtec.
Moze dlatego nie chce go regenerwowac. tylko zamienic na cos innego.

Co byscie proponowali w zamian?
Moze Lovato, model electronic?
Znacie sklepy gdzie mozna taniej kupic tą czesc? Na allegro widzialem w/w model i kosztuje 265 pln. Czy to jest dobra cena? Niby lpg jest bardzo popularny, a ciezko w sieci znalezc jakikolwiek sklep.

Czekam na Wasz odzew :) .

pzdr.
_________________
cuoresportivo 2.0 16v :)
     assistance   Moneta
 
 skype
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 29-05-2005, 18:50   

Ja bym brał coś firmowego, co ma dobrą opinię np:Lovato, BRC.
Mam reduktor Lovato, w którym raz wymieniałem membrany, a tak po za tym żadnych problemów, pali w zimie nawet przy -15.
Dobrym wyborem byłby reuktor BRC AT90 ma on dodatkowo regulacje czułości membran, co powoduje, że reduktor można precyzyjnej wyregulować.
Na twoim miejscu zastanowiłbym się nad wydajniejszym reduktorem, masz w swojej temperce ok 100 KM a podstawowe wersje reduktorów są do ok 120KM, niby zapas jakiś jest ale w praktyce to różnie bywa.
Co do ceny to wydaje się być OK
Dla porównania: http://www.megapol.com.pl/
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
Kamitchi 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lis 2004
Posty: 317
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 29-05-2005, 23:52   

No właśnie, o co chodzi z tą mocą?
Mam 105 koni. Parownik jest do samochodow ktore maja moc do 120KM.
Sa rowniez wersje dla modeli ponad? 140 konnych.
Czy jest sens? Czy auto po prostu bedzie palic wieksze ilosci gazu, a jezdzic tak samo, albo nieznacznie lepiej?

Na stronie, ktora podeslales sa produty Tomasetto. Ale co to jest, nie wiem. Sa podejrzanie tanie...
Chyba jednak wezme lovato. Znana, sprawdzona firma :) .

pzdr.
_________________
cuoresportivo 2.0 16v :)
     assistance   Moneta
 
 skype
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 30-05-2005, 08:13   

Palić nie będzie więcej bo to silnik decyduje o zapotrzebowaniu na gaz, a "większy" reduktor potrafi sprostać większemy zapotrzebowaniu na gaz, przy mocniejszych silnikach. Dodatkową zaletą stosowania mocniejszego reduktora jest to, że nie będzie on pracował przy dużych wychyleniach membran co jest korzystniejsze dla jego "zdrowia".

U mnie np: po wywaleniu zwężki w dolcie, reduktor, który jest do 120 KM nie poradził sobie z taką ilością powietrza, a mam silnik 1,6.

Jak bedziesz brał lovato to weź model Elektronic Super do 205 KM, droższy on jest o 20zł a będziesz miał większy zapas wydajności.
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 28 days
Network load