|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
parownik |
Autor |
Wiadomość |
Kamitchi
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lis 2004 Posty: 317 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 29-05-2005, 17:54 parownik
|
|
|
Witam
Konczy sie zywot mojego parownika.
Auto nie trzyma wolnych obrotow, duzo pali, slabo jezdzi.
Raczej nie bede bawil sie w wymiane membran, bo roznie bywa z taka naprawa.
W tej chwili mam ustrojstwo firmy Lovtec.
Moze dlatego nie chce go regenerwowac. tylko zamienic na cos innego.
Co byscie proponowali w zamian?
Moze Lovato, model electronic?
Znacie sklepy gdzie mozna taniej kupic tą czesc? Na allegro widzialem w/w model i kosztuje 265 pln. Czy to jest dobra cena? Niby lpg jest bardzo popularny, a ciezko w sieci znalezc jakikolwiek sklep.
Czekam na Wasz odzew .
pzdr. |
_________________ cuoresportivo 2.0 16v |
|
|
|
|
romano
Pomógł: 56 razy Dołączył: 09 Sty 2005 Posty: 2132 Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 29-05-2005, 18:50
|
|
|
Ja bym brał coś firmowego, co ma dobrą opinię np:Lovato, BRC.
Mam reduktor Lovato, w którym raz wymieniałem membrany, a tak po za tym żadnych problemów, pali w zimie nawet przy -15.
Dobrym wyborem byłby reuktor BRC AT90 ma on dodatkowo regulacje czułości membran, co powoduje, że reduktor można precyzyjnej wyregulować.
Na twoim miejscu zastanowiłbym się nad wydajniejszym reduktorem, masz w swojej temperce ok 100 KM a podstawowe wersje reduktorów są do ok 120KM, niby zapas jakiś jest ale w praktyce to różnie bywa.
Co do ceny to wydaje się być OK
Dla porównania: http://www.megapol.com.pl/ |
_________________ Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE
|
|
|
|
|
Kamitchi
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lis 2004 Posty: 317 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 29-05-2005, 23:52
|
|
|
No właśnie, o co chodzi z tą mocą?
Mam 105 koni. Parownik jest do samochodow ktore maja moc do 120KM.
Sa rowniez wersje dla modeli ponad? 140 konnych.
Czy jest sens? Czy auto po prostu bedzie palic wieksze ilosci gazu, a jezdzic tak samo, albo nieznacznie lepiej?
Na stronie, ktora podeslales sa produty Tomasetto. Ale co to jest, nie wiem. Sa podejrzanie tanie...
Chyba jednak wezme lovato. Znana, sprawdzona firma .
pzdr. |
_________________ cuoresportivo 2.0 16v |
|
|
|
|
romano
Pomógł: 56 razy Dołączył: 09 Sty 2005 Posty: 2132 Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 30-05-2005, 08:13
|
|
|
Palić nie będzie więcej bo to silnik decyduje o zapotrzebowaniu na gaz, a "większy" reduktor potrafi sprostać większemy zapotrzebowaniu na gaz, przy mocniejszych silnikach. Dodatkową zaletą stosowania mocniejszego reduktora jest to, że nie będzie on pracował przy dużych wychyleniach membran co jest korzystniejsze dla jego "zdrowia".
U mnie np: po wywaleniu zwężki w dolcie, reduktor, który jest do 120 KM nie poradził sobie z taką ilością powietrza, a mam silnik 1,6.
Jak bedziesz brał lovato to weź model Elektronic Super do 205 KM, droższy on jest o 20zł a będziesz miał większy zapas wydajności. |
_________________ Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|