|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
ladowanie |
Autor |
Wiadomość |
rav_18
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 30 Cze 2007 Posty: 62 Skąd: Krosno
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 22-04-2008, 14:46 ladowanie
|
|
|
Witam.Moje autko to tempra 1.6 ie cat.Chodzi o alternator.Przy odpaleniu auta niema ladowania.Alternator zalacza sie dopiero po przegazowaniu.Kontrolka ladowania wogole sie nieswieci ale zobaczylem ze jest oderwany kabelek od altka,przylutowanie go nic niedalo.Kontrolka dalej niesweci.Wiem na 100% ze laduje dopiero po przegazowaniu.Niewiem czy oddac alternator do elektryka czy probowac cos samemu naprawic. |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 22-04-2008, 14:50
|
|
|
Regulator napięcia pewnie do wymiany.... |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 22-04-2008, 20:12
|
|
|
na początek może być regulator, ale kto wie co jeszcze...
poczytaj o tym na forum bo w tych alternatorach diabeł siedzi.... jeśli gdzieś się dowiesz, że ogólnie altek jest w bdb stanie (uzwojenia, obudowa, łożyska etc) i tanio sam regulator ktoś Ci wymieni albo sam wymienisz to ok, ale jak ktoś Ci ma krzyknąć coś więcej, to może regenerowany nowy lub nowy nawet uda Ci się niewiele drożej niż naprawa takiego dostać...
ja mam teraz alternator full wypas, bo wszystko było w nim co chwilę po kolei wymieniane, nawet 2 razy, aż wreszcie zrobili dobrze, ale zebrało się na to tyle kasy, tyle krzyczęli a było pilnie potrzebne, że kupiłbym z trzy nowe alternatory minimum... ech.. |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 22-04-2008, 20:46
|
|
|
A ja bym postawil na diode od wzbudzenia, kiedys identycznie mialem w swoim maluszku, voltomierzem sprawdzane, ladowanie bylo, ale dopiero jak po odpaleniu troszke przegazowalem, potem mogl zejsc na bieg jalowy i juz ladowanie bylo. Wymienilem mostek z diodami i po sprawie |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
ROMI72
Pomógł: 2 razy Wiek: 52 Dołączył: 06 Lis 2006 Posty: 204 Skąd: Gryfice
Województwo: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 22-04-2008, 20:50
|
|
|
maniutek ma racje siedzi dioda wzbudzenia |
_________________ Fiat TIPO 1.4 /GAZ/Castrol gtx3 - sprzedany
Renault 19 1.4 Castrol GTX3 - sprzedany
Fiat Marea Weekend 1,6 16V |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|