Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
PILNE!!!!! pytanie do znających się na elektromechanice
Autor Wiadomość
Emf 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 47
Dołączył: 16 Sty 2005
Posty: 2668
Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 31-10-2006, 16:54   PILNE!!!!! pytanie do znających się na elektromechanice

Ładowanie o jakiej wartości zapewnia to, że prąd nie czerpie się z akumulatora tylko wystarcza z altka (przy włączonych jedynie światłach mijania).
Pilne bo czeka mnie dalsza podróż, a moje ładowanie nadal wynosi 13-13,1

Czy przy ładowaniu 13-13,1 wystarcza to z altka czy jeszcze z akumulatora ciągnie???


Byłem w Katowicach dwa tyg. wcześniej i akuś nie padł ale nie chciałbym w Święto Zmarłych jeszcze męczyć się z padniętym akumulatorem.


Pytanie dośc nietypowe ale może ktoś mnie poratuje :(
_________________
Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.

     assistance   Moneta
 
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 31-10-2006, 17:52   

przy takim ładowaniu jeszcze pojeździsz, spoko; przy takim to jeszcze płynie do a nie z akumulatora, chyba, że jak powłączasz dmuchawę itp itd i będziesz miał spadek do już okolic 12 z groszami to będzie źle... a tak poza tym jeżdżenie ze zdychającym alternatorem to jest dożynanie go... lepiej zacznij szukać przyczyny....
a! zawsze w promocji możesz jakiś prostownik kupić albo agregat na benzynkę :P
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
Emf 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 47
Dołączył: 16 Sty 2005
Posty: 2668
Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 31-10-2006, 18:55   

Dzięki Unk za pocieszenie.
Oddałem swoje cudo 2 dni temu do najlepszego elektromechanika w Piotrkowie.
Wymienili pierścienie, łożyska i kontrolka się nie pali ale ładowanie nadal do dupy.
Odebrałem je dlatego, że mi jest na jutro potzrebne, a w czwartek spowrotem wraca do niego.

Qfffffa ten alternator mnie wykończy :evil:

unknown napisał/a:
a! zawsze w promocji możesz jakiś prostownik kupić albo agregat na benzynkę :P


Niegłupi pomysł biorąc pod uwagę tego mojego sqrwiela, który siedzi w silniku ;)
_________________
Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.

     assistance   Moneta
 
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 31-10-2006, 19:32   

Emf napisał/a:
Niegłupi pomysł biorąc pod uwagę tego mojego sqrwiela, który siedzi w silniku ;)


a! i zacząłbym od tego, by alternator montowali na pasku z boku silnika, nie w silniku, będzie lepiej działał :lol2:


a jak już powymieniali to nech obejrzą stan uzwojenia, kontakt masy! alternatora z masą auta no i być może to regulator, zazw. po jego drugiej wymianie ;) jest już OK...
i spróbujcie zrobić próby z innym, nowym akumulatorem! a Twój obecny odpiąć na chwilę. Może to być to, nawet nie przypuszczasz;
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
Emf 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 47
Dołączył: 16 Sty 2005
Posty: 2668
Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 01-11-2006, 00:27   

No właśnie z akumulatorem już próbowałem i na innym jest to samo :(
Podejrzewam, że może tym razem uzwojenie strzeliło bo wszystko już mam qffffa nowe :evil:
_________________
Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.

     assistance   Moneta
 
 
Broadway 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 15 Cze 2005
Posty: 199
Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 01-11-2006, 07:30   

Emf napisał/a:
No właśnie z akumulatorem już próbowałem i na innym jest to samo :(
Podejrzewam, że może tym razem uzwojenie strzeliło bo wszystko już mam qffffa nowe :evil:
Hmmm a wszystkie masy masz jak trzeba ???. Spróbuj zmierzyć napięcie bezpośrednio na alternatorze.
     Moneta
 
magi-marcin 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 20 Maj 2006
Posty: 323
Skąd: Huta Czechy
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 01-11-2006, 12:09   

Sprawdz jak przedmówca mówi.
Ja mam w 1,4 przerobione i masa silnika oraż karoseri idą bezposrednio do aku. a nie jak miałem w 1,6 masa silnika do budy a z budy do aku
_________________
Tipo 1.6ie DGT bez LPG --- Już należy do TempraWG
LPG - dobry do zapalniczek
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 32 days
Network load