|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Śruby pływające do felg o rozstawie 4x100 |
Autor |
Wiadomość |
kefir
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Gru 2013 Posty: 151 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
|
|
|
|
manieek133
Pomógł: 5 razy Wiek: 41 Dołączył: 01 Sty 2009 Posty: 233 Skąd: Jaworzno
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 31-03-2015, 22:21
|
|
|
To zależy jakie masz otwory na śruby we felgach,czy na śrubę ze stożkiem czy z kulą.Do fiata z tego co pamiętam ma być gwint 1,25.A jeszcze trzeba zmierzyć jakie długie mają być śruby.Można przymierzyć te co masz i zobaczyć na ile zwojów chwyta w piaście,co najmniej powinno na 4-5 zwojów chwycić. |
_________________ "Nie jestem Pinokio, żebym się pier**ł z pajacami" |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
Wysłany: 31-03-2015, 22:47
|
|
|
manieek133, ale to musi zmierzyć na aluskach co zakłada, bo wtedy śruby dłuższe są niż na stalówkach |
_________________ Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
|
|
|
|
|
shagger78
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 31-03-2015, 23:13
|
|
|
kefir, przede wszystkim zwroc uwage na twardosc srub bo w zasadzie powinny miec wymagany atest twardosci.Bez tego latwo uszkodzic sobie gwinty w piastach,rozbic gniazda na sruby w felgach lub nawet zgubic kolo na zakrecie.No i pierscienie centrujace w takim przypadku obowiazkowe bo inaczej bedzie sie jezdzilo jak stara rozklekotana taczka |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
|
manieek133
Pomógł: 5 razy Wiek: 41 Dołączył: 01 Sty 2009 Posty: 233 Skąd: Jaworzno
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 01-04-2015, 07:07
|
|
|
KrzychuB napisał/a: | manieek133, ale to musi zmierzyć na aluskach co zakłada, bo wtedy śruby dłuższe są niż na stalówkach |
no to się chyba rozumie samo prez siebie
** Dodano: 01-04-2015, 08:29 **
shagger78 napisał/a: | przede wszystkim zwroc uwage na twardosc srub |
Większość zamienników ma twardość 10.9,i to spokojnie starcza.Zdarzają się też 8.8 ale to się nie nadaje.
** Dodano: 01-04-2015, 08:31 **
shagger78 napisał/a: | No i pierscienie centrujace |
dobrze mówisz,zapomniałem o tym ważnym fakcie(ech trzy lata już nie robię przy kołach i się zapomina ) |
_________________ "Nie jestem Pinokio, żebym się pier**ł z pajacami" |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|