|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Śruby mocujące wahacz |
Autor |
Wiadomość |
pisario
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 933 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 20-07-2011, 22:52 Śruby mocujące wahacz
|
|
|
Witam czy ktos ma dostep do katalogu czesci ? Chcialbym sie dowiedziec jakie oznaczenie dokladnie maja sruby te cztery ktore mocuja wahacz do sanek w Tipo 1.4 |
_________________ A pamietasz jak mowiles ze nigdy nie kupisz...
PEUGEOT??? |
|
|
|
|
meter30
Pomógł: 26 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 904 Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 21-07-2011, 01:07
|
|
|
pisario, A w ASO pytałeś?? Mi była ostatnio potrzebna śruba rolki rozrządu to i nawet na miejscu ją mieli.
Z resztą po co Ci oryginalne śruby do wahaczy?? Wkręć normalne śruby, z tego co pamiętam tam był zwykły gwint, śruby wybierz lepszej twardości stali np 8.8, jeśli jakaś będzie za długo to skrócić i heja. Kiedy wymieniałem wahacze to w 2 silentblockach przekręciłem gwinty, ale włożyłem normalne śruby i dociągnąłem nakrętką, działa do dziś |
_________________ Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek)
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r |
|
|
|
|
pisario
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 933 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 21-07-2011, 17:00
|
|
|
No widzisz... niestety mam ten problem ze sruby caly czas mi sie odkrecaja, o jakies 1/3 obrotu i zaczynaja strzelac wahacze. |
_________________ A pamietasz jak mowiles ze nigdy nie kupisz...
PEUGEOT??? |
|
|
|
|
Kajlon
Pomógł: 39 razy Wiek: 39 Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 1421 Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 21-07-2011, 17:56
|
|
|
pisario, można przykręcić tzw. kontre jak jest na tyle gwintu wystającego |
_________________ Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd |
|
|
|
|
Młody
Pomógł: 40 razy Wiek: 44 Dołączył: 16 Kwi 2006 Posty: 1580 Skąd: Gilowice
Województwo: Śląskie
|
|
|
|
|
lynx
Pomógł: 10 razy Wiek: 39 Dołączył: 30 Wrz 2010 Posty: 420 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 21-07-2011, 21:02
|
|
|
cos ostatnio wysyp tematów o tych śrubach. To co zaproponował Młody, to dobry pomysł. Dodam tylko że kleje do gwintów generalnie dzieli się na 3 kategorie, ze względu na siłę "sklejenia". Te najmocniejsze trzeba podgrzac do ok 200C żeby odkręcic. Z tego co pamiętam to w tych śrubach jest trochę "inny" skok gwintu. Najlepiej śruba w łapę i do sklepu specjalizującego się tylko w śrubach. Sami wymierzą i dobiorą właściwą. |
|
|
|
|
lordabarth
Pomógł: 33 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2005 Posty: 582 Skąd: Wolbrom
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 21-07-2011, 21:11
|
|
|
W ePer powinny być wymiary śruby. |
_________________ Włoskie samochody są ja Media Markt...nie dla idiotów. |
|
|
|
|
tipacz
Pomógł: 85 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Cze 2007 Posty: 3093 Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
|
Wysłany: 21-07-2011, 22:19
|
|
|
meter30 napisał/a: | Wkręć normalne śruby, z tego co pamiętam tam był zwykły gwint |
Niestety mylisz sie... jest tam nietypowy skok gwintu i dlatego jest problem, poprzednim razem jak zmieniałem wahe to zjezdziłem całe miasto żeby kupic odpowiednie a i tak kupiłem śruby w 90% zgodne z gwintem w wahaczu. Ogólnie jest z nimi problem. Na dniach tez bede przerabiał temat śrub w wahaczach bo bede zmieniał to może cos podpowiem, ale to prawdopodobnie dopiero po weekendzie. A twardosc oryginalnych to 10.8 (takie miałem jak pierwszy raz zmieniałem0 |
_________________ Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...
jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...
|
|
|
|
|
pisario
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 933 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 21-07-2011, 23:03
|
|
|
Kajlon napisał/a: | pisario, można przykręcić tzw. kontre jak jest na tyle gwintu wystającego |
hmm Dzieki! nie wpadlem na to.. a moze faktycznie to i rozwiazanie... gwint mam chyba na tyle dlugi ze nakretke zmieszcze..
Klej? Czytalem ze to sie sprawdza.. boje sie jednak co w momencie jak bedzie trzeba wahacze wymienic? Sa te zmywacze, ale jak bedzie sruba na przyslowiowa (pale) skrecona to zmywacz nie dojdzie i moze byc lipa z odkrecaniem. |
_________________ A pamietasz jak mowiles ze nigdy nie kupisz...
PEUGEOT??? |
|
|
|
|
tipacz
Pomógł: 85 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Cze 2007 Posty: 3093 Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
|
Wysłany: 22-07-2011, 07:32
|
|
|
Przy wahaczach jest dosc duzo miejsca żeby dłuższe śruby zmiescic i ewentualnie tą kontrę dać. |
_________________ Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...
jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...
|
|
|
|
|
pisario
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 933 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 22-07-2011, 22:18
|
|
|
O ile przy prawym nie bylo problemu zeby dac 3 kontry (4 nie da rady dokrecic nie ma dojscia) tak z lewej tylko dwie gdyz przeszkadza skrzynia. Okazalo sie ze z lewej dwa gwinty w sankach urwane.. zmienilismy sruby nagwintowalismy.. z prawej ustalo z lewej dalej ale mniej |
_________________ A pamietasz jak mowiles ze nigdy nie kupisz...
PEUGEOT??? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|