|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
problem z przyspieszeniem |
Autor |
Wiadomość |
Wes27
Wiek: 46 Dołączył: 25 Sie 2006 Posty: 15 Skąd: Nowa Ruda
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 11-09-2006, 19:55 problem z przyspieszeniem
|
|
|
witam wszystkich
jezdze tipo 1.8 ie gt i mam z nim mały problem a mianowicie autko jest po remoncie silnika cisnienie na cylindrach wynosi po 11,5 at. zawory sa wyregulowane MAP sensor sprawny , kąt pochylenia przepustnicy jest dobry ogólnie autko jest po całej diagnostyce i wszystko jest sprawne a jednak przyspieszenie jest w granicach 16 sekund do 100 ma ktos jakis pomysł co moze byc tego przyczyna? a zapomiałem dodac zaczyna sie dobrze zbierac dopiero po przekroczeniu 3500 tys obrotów
z góry dzieki za rady |
|
|
|
|
Broadway
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 15 Cze 2005 Posty: 199 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 11-09-2006, 20:53 Re: problem z przyspieszeniem
|
|
|
zrób analize spalin. Mozliwe se sonda lambda Ci padła. |
|
|
|
|
Ninja
Pomógł: 5 razy Wiek: 46 Dołączył: 22 Wrz 2005 Posty: 762 Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 11-09-2006, 21:04 Re: problem z przyspieszeniem
|
|
|
Wes27 napisał/a: | witam wszystkich
jezdze tipo 1.8 ie gt i mam z nim mały problem a mianowicie autko jest po remoncie silnika cisnienie na cylindrach wynosi po 11,5 at. zawory sa wyregulowane MAP sensor sprawny , kąt pochylenia przepustnicy jest dobry ogólnie autko jest po całej diagnostyce i wszystko jest sprawne a jednak przyspieszenie jest w granicach 16 sekund do 100 ma ktos jakis pomysł co moze byc tego przyczyna? a zapomiałem dodac zaczyna sie dobrze zbierac dopiero po przekroczeniu 3500 tys obrotów
z góry dzieki za rady |
Po pierwsze 11,5 jak na silnik po remoncie to mało - jedna przyczyna
Po drugie to chyba logiczne ze auto bedzie sie zbieralo dopiero przy ok 3000 RPM bop wtedy wystepuje mniej wiecej u niego max moment obr.
hmm 16s? A jak ma nowe? W serii? |
_________________
www.budowork.pl |
|
|
|
|
piotras
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 24 Lip 2005 Posty: 260 Skąd: Trzebnica
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 12-09-2006, 11:46
|
|
|
Robertino napisał/a: | hmm 16s? A jak ma nowe? W serii? |
po kilku probach G-techem w mojej Temprze 1.6 LPG wyszlo srednio 15s, wiec takie tipo powinno sie jeszcze lepiej zbierac
Cisnienie 11,5 to rzeczywiscie malo jak auto po remoncie, tak mi sie przynajmniej wydaje porownujac do mojego |
|
|
|
|
Krzychu
Wiek: 40 Dołączył: 03 Gru 2004 Posty: 159 Skąd: Koło / Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 12-09-2006, 12:18
|
|
|
No wlasnie od 3000 tys to dopiero bedzie sie zbierac, to nie diesel przeciez. Nie wiem czego oczekiwales wykorzystujac zakres do 3,5 tys obrotow w benzynce? |
_________________ Projektowanie stron www
Forum Renault Megane
Fiat Tipo 1.4 ie+LPG '89
Renault Megane 1.9 dTi '98 |
|
|
|
|
Wes27
Wiek: 46 Dołączył: 25 Sie 2006 Posty: 15 Skąd: Nowa Ruda
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 14-09-2006, 17:33
|
|
|
witam
analiza spalan jest dobra a jaki powinien byc stopien sprezania to nie mam pojecia wczesniej był 7.5 - 8.5 at. remont zrobiłem jak było 198 tys przejechane , a w danych fabrycznych podaja 9.5 +\- 0.15 . A czy ktos wie ile czasu powinno mu zajac przyspieszenie do 100?
pozdrawiam |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 14-09-2006, 18:08
|
|
|
0-100 km/h 11,4 s |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|