Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
remont góry silnika:)
Autor Wiadomość
bl4nc1k 


Wiek: 39
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 49
Skąd: szczecin
Wysłany: 15-11-2007, 11:07   remont góry silnika:)

Witam ponownie dzisiaje bede skladał swojego sedici,tzn dół silnika wymienione zostało :
pompa wody
komplet sprzegła
wał korbowy
panewki głowne i korbowodowe
uszczelki simeringi
filtr oleju maan
jeszcze chyba wymienie pompe oleju tak jak jeden kolega wspominal:)
Lecz z tego co czytam na forum to odrazu sprawdze cisnienie na cylindrach i cos mi sie wydaje ze bedzie trzeba sie wziac za gore,poniewaz tipo musi dojechac do norwegi niedlugo :yawinkle: chcialem sie dowiedziec,czy jak juz sie wezme za góre to co wymieniac i jakie beda tego koszty,chyba ze nie bedzie takiej potrzeby ale z tego co widze na forum to te silniki bardzo sie psuja i ten moj na bank bedzie trzeba robic wiec pytam teraz zeby wiedziec odrazu co zrobic,sprawdzic,ustawic, z góry dzieki za wypowiedzi pozdro :)
     assistance
 
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 15-11-2007, 11:39   

Profilaktycznie możesz wymienić uszczelniacze na zaworach a resztę sprawdzić czyli zawory, luz zaworów w prowadnicach, gniazda zaworowe, stan krzywek na wałku i łożyskowanie wałka, popychacze zaworowe, oczywiście o uszczelkach nie wspominam bo wiadomo, że przy składaniu dajemy nowe.
Dziwię się trochę kolejności prac, bo ja bym najpierw zdiagnozował stan silnika czyli przede wszystkim pomiar ciśnienia i zerknięcie pod pokrywę zaworów a potem brał się za robotę.
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
bl4nc1k 


Wiek: 39
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 49
Skąd: szczecin
Wysłany: 15-11-2007, 11:51   

Zgodze sie z Toba ze to jest wszystko od d...y strony robione :D , ale co zrobisz takie czasy hehe,pierwsza diagnoza byla taka ze to panewki,wiec wzielem sie za panewki,nie mialem jescze doswiadczenia w tych silnikach dopiero ostatnio poczytalem ze sie psuja.Jeszcze nie jest powiedziane ze bedzie góra do roboty,ale na wydaje mi sie ze na 90% bedzie poniewaz jak dostalem sie juz do wału to okazalo sie ze jeden korbowód dostal lekko w dup.. ,mechanik powiedzial ze bedzie jezdzil ale nie wiadomo ile pojezdzi wiec chce wszystko zrobic na tip top,wiec predzej czy pozniej wezme sie za góre,mam jesscze pytanie czy korbowod mozna regenerowac,szlifowac,czy to sie opłaca czy lepiej zainwestowac w nowy ?
     assistance
 
 
bodzio82 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 95
Skąd: plockie
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 15-01-2008, 22:12   

bl4nc1k ILE CIE KOSZTOWAL REMONT TEGO SILNIKA CHODZI MI O SAME CZESCI
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 36 days
Network load