Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Witam czy spotkaliście się z takim problemem??
Autor Wiadomość
razetom 
witamy nowego


Wiek: 52
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 3
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 03-01-2007, 00:52   Witam czy spotkaliście się z takim problemem??

Witam serdecznie mam taki problem podczas jazdy samochodem wydmuchało świece zapłonową z głowicy auta ;/ niestety gwint został w głowicy uszkodzony no i co dalej?? czy wymiana głowicy czy też są inne metody naprawy tego uszkodzenia? Wiem że może to głupie bo nigdy nie spotkałem się z takim uszkodzeniem. Będę wdzięczny za rady pozdrawiam
  
 skype
 
YaSIu 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 154
Skąd: Świdnica
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 03-01-2007, 01:40   Re: Witam czy spotkaliście się z takim problemem??

razetom napisał/a:
Witam serdecznie


Witamy nowego członka forum =D> :piwko:



razetom napisał/a:
mam taki problem podczas jazdy samochodem wydmuchało świece zapłonową z głowicy auta ;/ niestety gwint został w głowicy uszkodzony no i co dalej?? czy wymiana głowicy czy też są inne metody naprawy tego uszkodzenia? Wiem że może to głupie bo nigdy nie spotkałem się z takim uszkodzeniem. Będę wdzięczny za rady pozdrawiam


Istnieją metody naprawy gwintu w głowicy. Najlepiej oddać samą głowicę do zakładu, który zajmuje się regeneracją głowic - oni już będą wiedzieć co z tym zrobić. Niektórzy magicy naprawiają zniszczone gwinty nawet bez ściągania głowicy ale tego nie polecam :red_kartka: - zawsze jakieś opiłki metalu po naprawie mogą zostać w cylindrze. Jest jeszcze możliwość zrobienia tego samemu - kupuje się sam "gwint" - taka spiralka i ją wkręca się w urwany gwint. Wytrzymałość tego zależy od stopnia zniszczenia pierwotnego gwintu, ale ja szczerze polecam metodę pierwszą czyli oddanie zdjętej głowicy do zakładu.
_________________
Był Mercury Cougar V6 3.8 --- jest Tipo 1.6 LPG 835C1000 już ponad 270kkm.
     assistance   Moneta
 
 skype
 
FRED 


Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 23
Skąd: KRAKÓW
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 03-01-2007, 09:46   

Jeśi mogę doradzić z własnego doświadczenia, to radzę głowicę w rękę i do naprawy. Tulejkę z gwintem trzeba mocować od spodu głowicy.
Zaś"Szwedzkie" gwinty, bo o tym tu była mowa- drucik i na gwint-to tylko półśrodek, awaryjny, aby do domu i do ....... .
I YaSIu mna rację w 100%, metoda 1, głowica do regeneracji.
POZDRAWIAM
_________________
FRED
  
 
 
razetom 
witamy nowego


Wiek: 52
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 3
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 03-01-2007, 15:37   

Witam dzięki za rady :) A nie orientujecie się w kosztach takiego zabiegu może? :) bo mam "zonka" i myślę albo o nowej (używanej) głowicy, bądź też właśnie o regeneracji. No i jeszcze zapytam o to czy znacie jakiś zakład z Łodzi, który zrobi to dobrze i niedrogo? Chodzi o regenerację Pozdrawiam
  
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 33 days
Network load