|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Witam czy spotkaliście się z takim problemem?? |
Autor |
Wiadomość |
razetom
witamy nowego
Wiek: 52 Dołączył: 03 Sty 2007 Posty: 3 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 03-01-2007, 00:52 Witam czy spotkaliście się z takim problemem??
|
|
|
Witam serdecznie mam taki problem podczas jazdy samochodem wydmuchało świece zapłonową z głowicy auta ;/ niestety gwint został w głowicy uszkodzony no i co dalej?? czy wymiana głowicy czy też są inne metody naprawy tego uszkodzenia? Wiem że może to głupie bo nigdy nie spotkałem się z takim uszkodzeniem. Będę wdzięczny za rady pozdrawiam |
|
|
|
|
YaSIu
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 13 Mar 2006 Posty: 154 Skąd: Świdnica
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 03-01-2007, 01:40 Re: Witam czy spotkaliście się z takim problemem??
|
|
|
razetom napisał/a: | Witam serdecznie |
Witamy nowego członka forum
razetom napisał/a: | mam taki problem podczas jazdy samochodem wydmuchało świece zapłonową z głowicy auta ;/ niestety gwint został w głowicy uszkodzony no i co dalej?? czy wymiana głowicy czy też są inne metody naprawy tego uszkodzenia? Wiem że może to głupie bo nigdy nie spotkałem się z takim uszkodzeniem. Będę wdzięczny za rady pozdrawiam |
Istnieją metody naprawy gwintu w głowicy. Najlepiej oddać samą głowicę do zakładu, który zajmuje się regeneracją głowic - oni już będą wiedzieć co z tym zrobić. Niektórzy magicy naprawiają zniszczone gwinty nawet bez ściągania głowicy ale tego nie polecam - zawsze jakieś opiłki metalu po naprawie mogą zostać w cylindrze. Jest jeszcze możliwość zrobienia tego samemu - kupuje się sam "gwint" - taka spiralka i ją wkręca się w urwany gwint. Wytrzymałość tego zależy od stopnia zniszczenia pierwotnego gwintu, ale ja szczerze polecam metodę pierwszą czyli oddanie zdjętej głowicy do zakładu. |
_________________ Był Mercury Cougar V6 3.8 --- jest Tipo 1.6 LPG 835C1000 już ponad 270kkm. |
|
|
|
|
FRED
Dołączył: 28 Gru 2006 Posty: 23 Skąd: KRAKÓW
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 03-01-2007, 09:46
|
|
|
Jeśi mogę doradzić z własnego doświadczenia, to radzę głowicę w rękę i do naprawy. Tulejkę z gwintem trzeba mocować od spodu głowicy.
Zaś"Szwedzkie" gwinty, bo o tym tu była mowa- drucik i na gwint-to tylko półśrodek, awaryjny, aby do domu i do ....... .
I YaSIu mna rację w 100%, metoda 1, głowica do regeneracji.
POZDRAWIAM |
_________________ FRED |
|
|
|
|
razetom
witamy nowego
Wiek: 52 Dołączył: 03 Sty 2007 Posty: 3 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 03-01-2007, 15:37
|
|
|
Witam dzięki za rady :) A nie orientujecie się w kosztach takiego zabiegu może? :) bo mam "zonka" i myślę albo o nowej (używanej) głowicy, bądź też właśnie o regeneracji. No i jeszcze zapytam o to czy znacie jakiś zakład z Łodzi, który zrobi to dobrze i niedrogo? Chodzi o regenerację Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|