|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
wariujaca wskazowka cisnienia oleju |
Autor |
Wiadomość |
krapkov
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 20 Gru 2006 Posty: 28 Skąd: Krapkowice
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 10-01-2007, 01:16 wariujaca wskazowka cisnienia oleju
|
|
|
panowie mam problem z moim sedici. Cisnienie oleju zaczelo doslownie swirowac. wskazowka skacze po calej skali i to tak szybko ze prawie jej nie widac. zdazylo sie tak najpierw raz po zapaleniu ze wskazowka cisnienia oleju zaczela swirowac ale po chwili sie uspokoila i juz bylo ok. jednak nastepnego dnia zaczela znowu swirowac i niestety juz sie nie uspokoila. do tego auto stracilo moc i strasznie sie dusi. chodzi dopiero troche rowniej przy wyzszych obrotach. na biegu jalowym chodzi w miare dobrze jednak po dodaniu gazu dusi sie. wskazowka cisnienia oleju ciagle swiruje. poziom oleju mam ok. co moze byc przyczyna? |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 10-01-2007, 07:38
|
|
|
Hmm jesli piszesz ze nie ma sily sie "wkrecac" i cisnienie oleju wariuje to tak jakby cos bylo nie tak z pompa oleju, nie przykatowales go ostatnio jakos zbytnio?? Moze to juz koniec tego silnika ;/ |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
krapkov
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 20 Gru 2006 Posty: 28 Skąd: Krapkowice
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 10-01-2007, 11:07
|
|
|
fakt moze ostatnio troszke dostal po dupie... wiec mam rozumiec ze czeka mnie remoncik silnika? |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 10-01-2007, 11:44
|
|
|
krapkov napisał/a: | fakt moze ostatnio troszke dostal po dupie... wiec mam rozumiec ze czeka mnie remoncik silnika? |
Wiesz jesli problem bylby tylko z wariujaca wskazowka to zwalony czujnik moglby byc, ale jesli piszesz ze pojawilo sie jednoczesnie mulenie silnika i problem ogolnie z jego praca, to wyglada tak jakby szlak trafil pompe oleju i silnik sie zacieral, podstaw auto do jakiegos dobrego mechanika, bo jesli naprawde pompa sie rozpada albo gdzies panewke obrocilo na wale to im szybciej tym lepiej go rozebrac, jak bedziesz w takim stanie probowal uzytkowac to sie moze zatrzec calkowicie i wtedy dopiero bedzie klopot. |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
krapkov
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 20 Gru 2006 Posty: 28 Skąd: Krapkowice
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 10-01-2007, 13:02
|
|
|
oczywiscie nie zamierzam jezdzic nim juz wcalem bo domyslam sie ze moze byc cos nie tak z olejem i jazda nim moglaby doprowadzic do jego smierci... tak wiec postaram sie zeby jeszcze dzis trafil do mechanika... mysle ze to wlasnie cos z pompa oleju jest nie tak. narazie dziekuje za pomoc. jak silnik zostanie rozebrany to dam znac
** Dodano: 25-01-2007, 22:49 **
usterka rozwiazana bardzo szybko... okazalo sie ze autko chodzilo tylko na 3 garach. walniety byl kabel wysokiego napiecia. kable wymienione i narazie ten problem rozwiazany |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|