Wysłany: 15-03-2011, 15:39 Poważny problem Tipo 1.6 ie
Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem i nie mam pojęcia jak go rozwiązać a mianowicie, samochód chodził normalnie, został zgaszony i odpalony po 3 godzinach i zaczął się problem, tak jak by silnik nie chciał chodzić na wszystkich garach. Sprawdziłem kable świece i cewkę wszystko jest dobre iskra dochodzi normalnie, rozrząd też jest dobrze ustawiony, a ja już nie mam pojęcia co może z nim być nie tak, dodam że na LPG i na PB jest tak samo i jak mu się wciska gaz to strasznie zaczyna wyć tak jak by miał się zaraz rozsypać. Proszę was o pomoc bo ja już nie wiem naprawdę co mu może dolegać. Pozdrawiam
Sprawdź filtr powietrza, wymień filtr paliwa, posprawdzaj czujniki, chociaż z tego co pszesz to tylko filtr powietrza jest wspólny dla Pb i LPG. Może gdzieś zasysa lewe powietrze. Dodatkowo poszukaj na forum.
Dodam, że jak go teraz odpaliłem po nocy i dodałem lekko gazu to tak jak by coś w silniku waliło w środku, i jak wykręciłem świece to na 2i3 cylindrze były one mokre i strasznie czuć nie przepalona benzynę jak się nachyla nad silnikiem podczas jego pracy. Ratujcie
I to jest właśnie problem na tym forum. Ludzie, którzy zapewne niewiele mają wspólnego z mechaniką, próbują naprawiać samemu. przecież nawet nie napisałeś nic konkretnego tutaj jakie są objawy. "Jakby sie miał rozlecieć" - co to znaczy? Coś w nim stuka, puka, trzeszczy? Może tylko nie pali na wszystkie świece? Może kable mają przebicie albo świece?
Z tego opisu można by wymienić silnik wraz ze wszystkimi czujnikami oraz wiązką...
Kolego Guzik dodam, że w kolejnym poście napisałem dokładniejsze objawy tego co się dzieje z autkiem, a i jeszcze uczę się nadal w zawodzie mechanik i jeszcze dokładnie wszystkiego nie wiem, a po co mam rozbierać cały silnik jak mogę się zapytać Tu na forum co to może być żeby na darmo go nie rozbierać.
_________________ Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6
czasami samoregulatory popychaczy zaworów maja luz i lubia popukiwac;) u znajomego były takie objawy i wszyscy mysleli ze zawory tłuka o denko ale to jednak samoregulatory:D
_________________ - Suzuki GS :d (przesiadka z 2 na 4 koła):D
- Fiat Tipo 1,4 i.e
czasami samoregulatory popychaczy zaworów maja luz i lubia popukiwac;) u znajomego były takie objawy i wszyscy mysleli ze zawory tłuka o denko ale to jednak samoregulatory:D
Jesteś kimś - miej swój cel... Był Fiat 126p elegant Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low... Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6 Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy) Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
a niewydaje ci sie ze w granturismo z silnikiem 2,0 16 V od lanci delty nie ma samoregulatorów ??? niewiem byc moze je myle z wkładkami regulujace luzy zaworów ale niewiem ... jak tak to sork koledzy ja kupowałem to gt jako dawce i widziałem raz głowice ale wydaje mi sie ze w silnikach od delty takie były...
_________________ - Suzuki GS :d (przesiadka z 2 na 4 koła):D
- Fiat Tipo 1,4 i.e
kristino18 mogles widziec samoregulatory w poliftowej delcie 2, w wersji 1.8 16v , ale to silnik z fiata barchetty, nie ma nic wspolnego z silnikami z tipo czy tempry.
_________________ Solo italiana automobili da Cracovia
panowie przygladajac sie na mój awatar na tylnej klapie zobaczycie napis granturismo ... miałem swojego tipka i kupiłem wersje gt na dawce ... niestety w 2,0 przestawił sie rozrzaD wiec mogłem przekładac tylko blachy. poprzedni własciciel sprzedał mi wszystko prócz silnika i nieszczesnej głowicy . powiedział mi wyraznie o samoregulatorach ale nie bede wojował z połowa forum tym bardziej ze niewydaje mi sie ze ten silnik był fabrycznie tam montowany tym bardziej ze zekomo miał 220 KM ...
** Dodano: 21-03-2011, 13:38 **
a tak nawiasem ktos z Was wymieniał np tylny błotnik albo przedni ?? niech ktos mi powie dlaczego włosi wpadli na tak genialny pomysl i stosowali te plastikowe tulejki ?? przeciez to niedorzeczne pekaja te plasticzki i wtedy zaczyna sie krecic śrubka i ciezko zdiac blache... myslałem ze tylko francuzi wpadaja na takie genialne pomysły ..
_________________ - Suzuki GS :d (przesiadka z 2 na 4 koła):D
- Fiat Tipo 1,4 i.e
Co do głównego wątku tego tematu, zastanawiam się czy to że nie dopala benzyny to nie wina Palca rozdzielacza?
Ale to moja teoria a tipo mam od nie dawna .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.