Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Poważny problem Tipo 1.6 ie
Autor Wiadomość
Mlody19 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 18
Skąd: Giżycko
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 15-03-2011, 15:39   Poważny problem Tipo 1.6 ie

Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem i nie mam pojęcia jak go rozwiązać a mianowicie, samochód chodził normalnie, został zgaszony i odpalony po 3 godzinach i zaczął się problem, tak jak by silnik nie chciał chodzić na wszystkich garach. Sprawdziłem kable świece i cewkę wszystko jest dobre iskra dochodzi normalnie, rozrząd też jest dobrze ustawiony, a ja już nie mam pojęcia co może z nim być nie tak, dodam że na LPG i na PB jest tak samo i jak mu się wciska gaz to strasznie zaczyna wyć tak jak by miał się zaraz rozsypać. Proszę was o pomoc bo ja już nie wiem naprawdę co mu może dolegać. Pozdrawiam
  
 
 
kosa77 
witamy nowego


Wiek: 47
Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 9
Skąd: gniezno
Województwo: Wielkopolskie
Ostrzeżeń:
 2/3/5
Wysłany: 15-03-2011, 21:12   

Najprawdopodobnie masz zatkany wydech. Przyłusz ręke do tłumika a ktoś inny niech przygazuje,zobacz jak wychodzą spaliny
_________________
tpmek
  
 
kamilsitek1983 


Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 757
Skąd: sanok
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 15-03-2011, 21:59   

kolego powyżej> :sciana: dobra teoria...... :sciana:
_________________
aktualnie 406 kombi 2.0 16v+lpg
     assistance   Moneta
 
 
lynx 


Pomógł: 10 razy
Wiek: 39
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 420
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 15-03-2011, 22:29   

Sprawdź filtr powietrza, wymień filtr paliwa, posprawdzaj czujniki, chociaż z tego co pszesz to tylko filtr powietrza jest wspólny dla Pb i LPG. Może gdzieś zasysa lewe powietrze. Dodatkowo poszukaj na forum.
     Moneta
 
 
Mlody19 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 18
Skąd: Giżycko
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 16-03-2011, 12:09   

Dodam, że jak go teraz odpaliłem po nocy i dodałem lekko gazu to tak jak by coś w silniku waliło w środku, i jak wykręciłem świece to na 2i3 cylindrze były one mokre i strasznie czuć nie przepalona benzynę jak się nachyla nad silnikiem podczas jego pracy. :( :( :( Ratujcie
  
 
 
karolborys 



Wiek: 33
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 95
Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 16-03-2011, 12:20   

daj autko na stoł... sam chyba nic nie poradzisz
_________________
VATOS LOCOS !
  
 
lynx 


Pomógł: 10 razy
Wiek: 39
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 420
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 16-03-2011, 18:22   

Poczytaj na forum o padających panewkach, żebyś mógł zweryfikować czy to nie one.
     Moneta
 
 
Guzik 



Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 774
Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 16-03-2011, 20:48   

I to jest właśnie problem na tym forum. Ludzie, którzy zapewne niewiele mają wspólnego z mechaniką, próbują naprawiać samemu. przecież nawet nie napisałeś nic konkretnego tutaj jakie są objawy. "Jakby sie miał rozlecieć" - co to znaczy? Coś w nim stuka, puka, trzeszczy? Może tylko nie pali na wszystkie świece? Może kable mają przebicie albo świece?
Z tego opisu można by wymienić silnik wraz ze wszystkimi czujnikami oraz wiązką...
_________________
Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia :D
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
     assistance
 
 
Mlody19 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 18
Skąd: Giżycko
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 16-03-2011, 20:59   

Kolego Guzik dodam, że w kolejnym poście napisałem dokładniejsze objawy tego co się dzieje z autkiem, a i jeszcze uczę się nadal w zawodzie mechanik i jeszcze dokładnie wszystkiego nie wiem, a po co mam rozbierać cały silnik jak mogę się zapytać Tu na forum co to może być żeby na darmo go nie rozbierać.
  
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 16-03-2011, 21:09   

Mlody19 napisał/a:
tak jak by coś w silniku waliło w środku,


coś takiego ?
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
palidzojnt221 



Pomógł: 15 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 700
Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 16-03-2011, 21:23   

Luczu napisał/a:
coś takiego ?

tak to mi w tipo stukał urwany zawór
_________________
Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6
     assistance
 
kristino18 



Wiek: 32
Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 18
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 20-03-2011, 09:06   

czasami samoregulatory popychaczy zaworów maja luz i lubia popukiwac;) u znajomego były takie objawy i wszyscy mysleli ze zawory tłuka o denko ale to jednak samoregulatory:D
_________________
- Suzuki GS :d (przesiadka z 2 na 4 koła):D
- Fiat Tipo 1,4 i.e
  
 
 
lynx 


Pomógł: 10 razy
Wiek: 39
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 420
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 20-03-2011, 12:59   

kristino18 napisał/a:
czasami samoregulatory popychaczy zaworów maja luz i lubia popukiwac;) u znajomego były takie objawy i wszyscy mysleli ze zawory tłuka o denko ale to jednak samoregulatory:D


Tylko tutaj nie ma samoregulatorów...
     Moneta
 
 
kristino18 



Wiek: 32
Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 18
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 20-03-2011, 13:01   

w 2,0 sa ... nie mówiłem w o tym konkretnym przypadku
_________________
- Suzuki GS :d (przesiadka z 2 na 4 koła):D
- Fiat Tipo 1,4 i.e
  
 
 
lynx 


Pomógł: 10 razy
Wiek: 39
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 420
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 20-03-2011, 13:16   

kristino18 napisał/a:
w 2,0 sa ... nie mówiłem w o tym konkretnym przypadku

ale temat jest o 1.6 :sciana:
     Moneta
 
 
lordabarth 



Pomógł: 33 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2005
Posty: 582
Skąd: Wolbrom
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 20-03-2011, 13:30   

kristino18 napisał/a:
w 2,0 sa ... nie mówiłem w o tym konkretnym przypadku


Pokaż mi w którym 2.0 w T/T masz samo-regulatory
_________________
Włoskie samochody są ja Media Markt...nie dla idiotów.
     Moneta
 
 skype
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 20-03-2011, 15:59   

kristino18, [-X
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
kristino18 



Wiek: 32
Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 18
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 20-03-2011, 21:40   

a niewydaje ci sie ze w granturismo z silnikiem 2,0 16 V od lanci delty nie ma samoregulatorów ??? niewiem byc moze je myle z wkładkami regulujace luzy zaworów ale niewiem ... jak tak to sork koledzy ja kupowałem to gt jako dawce i widziałem raz głowice ale wydaje mi sie ze w silnikach od delty takie były... :lalala:
_________________
- Suzuki GS :d (przesiadka z 2 na 4 koła):D
- Fiat Tipo 1,4 i.e
  
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 20-03-2011, 21:48   

kristino18 napisał/a:
granturismo z silnikiem 2,0 16 V


nie ma czegoś takiego

granturismo to 8v 16v to sedicivalvole
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
bart128 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 262
Skąd: Krakow
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 21-03-2011, 07:33   

kristino18 mogles widziec samoregulatory w poliftowej delcie 2, w wersji 1.8 16v , ale to silnik z fiata barchetty, nie ma nic wspolnego z silnikami z tipo czy tempry.
_________________
Solo italiana automobili da Cracovia
  
 
 
kristino18 



Wiek: 32
Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 18
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 21-03-2011, 13:26   

panowie przygladajac sie na mój awatar na tylnej klapie zobaczycie napis granturismo ... miałem swojego tipka i kupiłem wersje gt na dawce ... niestety w 2,0 przestawił sie rozrzaD wiec mogłem przekładac tylko blachy. poprzedni własciciel sprzedał mi wszystko prócz silnika i nieszczesnej głowicy . powiedział mi wyraznie o samoregulatorach :) ale nie bede wojował z połowa forum tym bardziej ze niewydaje mi sie ze ten silnik był fabrycznie tam montowany tym bardziej ze zekomo miał 220 KM ...

** Dodano: 21-03-2011, 13:38 **
a tak nawiasem ktos z Was wymieniał np tylny błotnik albo przedni ?? niech ktos mi powie dlaczego włosi wpadli na tak genialny pomysl i stosowali te plastikowe tulejki ?? przeciez to niedorzeczne pekaja te plasticzki i wtedy zaczyna sie krecic śrubka i ciezko zdiac blache... myslałem ze tylko francuzi wpadaja na takie genialne pomysły ..
_________________
- Suzuki GS :d (przesiadka z 2 na 4 koła):D
- Fiat Tipo 1,4 i.e
  
 
 
KowiMatsu 


Wiek: 32
Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 13
Skąd: Szczecin
Województwo: Zachodniopomorskie
Wysłany: 26-03-2011, 17:08   

Co do głównego wątku tego tematu, zastanawiam się czy to że nie dopala benzyny to nie wina Palca rozdzielacza?
Ale to moja teoria a tipo mam od nie dawna :roll: .
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 32 days
Network load