|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Sonda lambda |
Autor |
Wiadomość |
MARIOVIRUS
Pomógł: 18 razy Wiek: 35 Dołączył: 30 Sty 2008 Posty: 571 Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 30-07-2008, 21:09 Sonda lambda
|
|
|
Witam mam problem jakis czas temu strasznie auto mi szaralo i gaslo po jakims czasie doszedlem do tego ze to lambda ostatnio kupilem lambde i mam problem raz jezdzi ladnie a raz potrafia spadac obroty jak sie trzyma pedal gazu w stalym miejscu po odlaczeniu jej autko smiga jak nalezy . Lambda jes podlaczona pod cos jeszcze czy bezposrednio w komputer ?? Lambdy nie trzeba ,,przepalic ''lub cos podobnego zeby chodzila jak nalezy |
_________________ Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest |
|
|
|
|
ubek
Pomógł: 50 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Sie 2007 Posty: 3790 Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
|
Wysłany: 30-07-2008, 21:31
|
|
|
MARIOVIRUS, a resecik kompa był robiony? |
_________________ K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy
Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku
www.tomekmichalik.pl |
|
|
|
|
maciekt8
Pomógł: 4 razy Wiek: 42 Dołączył: 12 Wrz 2005 Posty: 165 Skąd: Żyrardów
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 31-07-2008, 10:30
|
|
|
Witam. Pojedyńczy przewód to przewód sygnałowy i idzie bezpośrednio do kompa. Dwa pozostałe to podgrzewacz. Ogólnie usterek związanych z sondą może być wiele w naszych autach. Najczęściej uszkodzona sonda powoduje szarpanie samochodu po nagrzaniu i zwiększone spalanie. Może też pływać na obrotach i nie mieć takiej mocy.
Generalnie dziwne jest to że po odłączeniu sondy pracuje prawidłowo ja wymieniałem w sobotę sonde i kilka dni jeździłem z uciętymi przewodami i nic takiego mi się nie działo. Po zakupie auta jeździłem jakiś czas z odłączoną i też nie było takich cyrków.
Co do przepalania sondy to nigdy nie słyszałem o takim czymś, może jest to wytwór wyobraźni jakiegoś super mechanika.
Któryś z Kolegów pisał kiedyś na forum o słabej masie sondy z powodu np skorodowanego wydechu.Mechanik powiedział żebym kupił 4-ro przewodową. Więc taką kupiłem z oddzielną masą i podłączyłem do kolektora ssącego.
Nie miałem okazji jeszcze podłączyć się interfejsem do komputera i zobaczyć jak ona pracuje. (Opisywałem problem w temacie EUROSCAN)
Po wymianie reset obowiązkowo wykonany, auto równo pracuje po zagrzaniu nie szarpie i lepiej się zbiera.
Pozdrawiam |
_________________ F/I/A/T Tempra 1.6ie 159A3.048 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|