Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Sonda lambda
Autor Wiadomość
MARIOVIRUS 


Pomógł: 18 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 571
Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 30-07-2008, 21:09   Sonda lambda

Witam mam problem jakis czas temu strasznie auto mi szaralo i gaslo po jakims czasie doszedlem do tego ze to lambda ostatnio kupilem lambde i mam problem raz jezdzi ladnie a raz potrafia spadac obroty jak sie trzyma pedal gazu w stalym miejscu po odlaczeniu jej autko smiga jak nalezy . Lambda jes podlaczona pod cos jeszcze czy bezposrednio w komputer ?? Lambdy nie trzeba ,,przepalic ''lub cos podobnego zeby chodzila jak nalezy
_________________
Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest
     assistance   Moneta
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 30-07-2008, 21:31   

MARIOVIRUS, a resecik kompa był robiony?
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
maciekt8 


Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 12 Wrz 2005
Posty: 165
Skąd: Żyrardów
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 31-07-2008, 10:30   

Witam. Pojedyńczy przewód to przewód sygnałowy i idzie bezpośrednio do kompa. Dwa pozostałe to podgrzewacz. Ogólnie usterek związanych z sondą może być wiele w naszych autach. Najczęściej uszkodzona sonda powoduje szarpanie samochodu po nagrzaniu i zwiększone spalanie. Może też pływać na obrotach i nie mieć takiej mocy.

Generalnie dziwne jest to że po odłączeniu sondy pracuje prawidłowo ja wymieniałem w sobotę sonde i kilka dni jeździłem z uciętymi przewodami i nic takiego mi się nie działo. Po zakupie auta jeździłem jakiś czas z odłączoną i też nie było takich cyrków.

Co do przepalania sondy to nigdy nie słyszałem o takim czymś, może jest to wytwór wyobraźni jakiegoś super mechanika.

Któryś z Kolegów pisał kiedyś na forum o słabej masie sondy z powodu np skorodowanego wydechu.Mechanik powiedział żebym kupił 4-ro przewodową. Więc taką kupiłem z oddzielną masą i podłączyłem do kolektora ssącego.

Nie miałem okazji jeszcze podłączyć się interfejsem do komputera i zobaczyć jak ona pracuje. (Opisywałem problem w temacie EUROSCAN)

Po wymianie reset obowiązkowo wykonany, auto równo pracuje po zagrzaniu nie szarpie i lepiej się zbiera.

Pozdrawiam
_________________
F/I/A/T Tempra 1.6ie 159A3.048
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 30 days
Network load