Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[Benzyna] tipo 1.4 ie problem z silnikiem
Autor Wiadomość
kris65 


Wiek: 59
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 31
Skąd: Newbridge
Województwo: Other
Wysłany: 17-05-2007, 23:15   [Benzyna] tipo 1.4 ie problem z silnikiem

Witam,
mam problem, nie wiem co jest grane ale podczas jazdy niezaleznie z jaka predkoscia silnik gasnie tak jakbym wylaczyl zaplon by po chwili zapalic strasznie szarpiac. Podczas postoju gdy zgasnie nie mam problemu z uruchomieniem. Dzieje sie to od niedawna, chce to naprawic, mam obawy o pasek rozrzadu, boje sie by sie nie zerwal lub przeskoczyl podczas tego szarpania. Moze ktos wie co jest przyczyna? Z gory dziekuje nowy
_________________
krzysiek Fiat Tipo 1.4 ie '89
kris65@onet.eu
     Moneta
 
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 18-05-2007, 05:48   

to musi Ci przerywać zapłon... musisz sprawdzić kjego elementy, świece i kable może, ale jak całkiem gaśnie to prędzej rozdzielacz i kabel 'wspólny', cewka (czy tam coś nie przerywa) i w końcu , nie pamiętam jak we wtryskach, ale masz tam chyba digiplex czy inny moduł sterowania zapłonem, wtedy czy np dobrze kabelki do niego idą(wtyczka nie przerywa) i czy ma dobry kontakt z masą którą bodajże z tyłu przez obudowę bierze...
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
pawciogo 
witamy nowego


Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 5
Skąd: Ostroleka
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 24-05-2007, 09:29   

a moze silnik krokowy?
  
 
tad42 


Dołączył: 09 Maj 2006
Posty: 93
Skąd: Kalisz
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 31-05-2007, 22:39   

Mozna jeszcze sprawdzic pompe paliwową i jej przekaźnik (jesli to jest wtrysk oczywiscie)
_________________
tp
  
 
 
macko 


Wiek: 42
Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 19
Skąd: kolobrzeg
Wysłany: 05-06-2007, 22:39   

witam wszystkich jestem tu nowy w moim tipo bylo to samo okazalo sie ze to potencjometr polozenia przepustnicy(cpp) a dlugo walczylem z moim tipkiem zanim okazalo sie ze to ten czujnik pozdrawiam jak dojdziesz co bylo to napisz :)
_________________
fiat tipo 1,6ie 94 rok3D i trabi601 z 90r
  
 
kris65 


Wiek: 59
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 31
Skąd: Newbridge
Województwo: Other
Wysłany: 23-06-2007, 13:46   

macko napisał/a:
witam wszystkich jestem tu nowy w moim tipo bylo to samo okazalo sie ze to potencjometr polozenia przepustnicy(cpp) a dlugo walczylem z moim tipkiem zanim okazalo sie ze to ten czujnik pozdrawiam jak dojdziesz co bylo to napisz :)


wyczyscilem cpp i cholera jestem zadowolony z pracy silnika, obroty 800, rowno pracuje i odpala niesamowicie, jestem zadowolony chociaz nie do konca bo czasami sam gasnie i wtedy mam malutki problem z odpaleniem, ale trwa to chwilke, wiec szukam dalej, jak znajde przyczyne dam znac :D

** Dodano: 13-07-2007, 17:11 **
wymienilem nowy cpw, nowa cewke, nowy regulator napiecia bo stary dawal 16.5v, zresetowalem kompa i z poczatku bylo milo zadnych szarpniec, praca silnika wzorowa ale.... do czasu. Teraz rano odpala bez problemu ale jak nie depne gazu to gasnie, chyba jakis czujnik odpowiedzialny za temp, brak ssania ale ktory? Zamowilem czujnik temp zasysanego powietrza i czujnik temp.wody,wsółpracujący z jednostką sterującą pracą silnika. Dodam ze jak silnik sie nagrzeje do 90( korki, czerwone swiatlo) to zasczyna wariowac z obrotami gasnie szarpanie i dosc czesto mam klopoty z odpaleniem :sciana: rece opadaja :sciana:Moze ktos mi cos jeszcze doradzi?
_________________
krzysiek Fiat Tipo 1.4 ie '89
kris65@onet.eu
     Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 33 days
Network load