Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
wariacje BP-LPG lub brak całkowity LPG inst.BRC tipo 1.4-89r
Autor Wiadomość
synek 
witamy nowego


Wiek: 37
Dołączył: 28 Kwi 2010
Posty: 3
Skąd: Bydgoszcz
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 28-04-2010, 22:54   wariacje BP-LPG lub brak całkowity LPG inst.BRC tipo 1.4-89r

Witam,

Mam mianowicie taki problem. Posiadam instalację LPG - BRC. Od niedawna zaczęła wariować, tzn: jest problem z jej pracą. Przy wskaźnikach pracy na BP lub LPG pojawiają się dwa kolory, czerwony- praca na BP, zielony- praca na LPG. Instalacja sama się przełącza z BP na LPG, w ciągu 2-3 sekund potrafi nieraz około 10 razy zamrugać lampka z jednego koloru na drugi. Odczuwalne jest to także podczas jazdy- szarpanie. Benzyna pod dostatkiem, gaz także. Słychać też jakieś dziwne pstrykanie pod maską w momencie zmiany tych kolorów. Dodam że świece i przewody są zmienione więc nie powinno mieć to wpływu na złą pracę silnika. Nie wiem co się dzieje z tą instalacją ale nie idzie jeździć w ten sposób. Dziś np w ogóle nie chciał się przełączyć na LPG a ustawiłem na panelu tylko pracę LPG. Pilnie proszę o pomoc.

Bezradny nowy właściciel Fiata Tipo.
  
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 28-04-2010, 22:59   

synek, problem dotyczy centralki LPG i prawdopodobnie będzie ona do wymiany. Podobny problem miał kolega w Escorcie i skończyło się właśnie wymianą. Z tym, że on miał jeszcze gwarancję więc nie wiem jakie to koszty
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
synek 
witamy nowego


Wiek: 37
Dołączył: 28 Kwi 2010
Posty: 3
Skąd: Bydgoszcz
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 28-04-2010, 23:08   

Centralka LPG czyli to urządzenie w aucie gdzie ręcznie przestawiam wybór paliwa?
  
 
Alan 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 49
Dołączył: 06 Lis 2005
Posty: 636
Skąd: Krapkowice
Województwo: Opolskie
Wysłany: 29-04-2010, 06:21   

sprawdź wszystkie połączenia masowe pod maską masa - reduktor ,masa-zawory. Brak prawidłowych połączeń powoduje "szaleje" wyczyść wtyki i wsuwki z nalotu,tam gdzie korozja przeczyść
_________________
Jedna z 9193 sztuk. Wzbudza pełne aprobaty spojrzenia koneserów - u prostaków natomiast, wywołuje głęboką zadumę...

Lancia Kappa SW 2.4 Tds

     assistance
 
 
synek 
witamy nowego


Wiek: 37
Dołączył: 28 Kwi 2010
Posty: 3
Skąd: Bydgoszcz
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 29-04-2010, 08:38   

Właśnie od tego zacząłem też wcześniej, bo lekko przebijała kontrolka ładowania, w sumie to do teraz ma momenty kiedy się zapala a przy zwiększeniu obrotów gaśnie. Dodam że ładowanie jest raczej prawidłowe 14,5 - 14,7.

** Dodano: 29-04-2010, 23:12 **
Macie jeszcze jakieś inne porady? Bo zanim zacznę inwestować bez końca to chciałbym się upewnić czy aby to co zrobię będzie miało jakiś wpływ na poprawę kondycji mojego autka.
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load