|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
poszarpuje i dławi na drugim biegu |
Autor |
Wiadomość |
tad42
Dołączył: 09 Maj 2006 Posty: 93 Skąd: Kalisz
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 16-11-2008, 21:49 poszarpuje i dławi na drugim biegu
|
|
|
Nie znalazlem tego tematu na forum, wiec piszę. Może ktos jest mi w stanie odpowiedziec dlaczego moj tipek podczas przyspieszania na drugim biegu czasami sie zadlawia i szarpie. Jak troche poluzuje gaz, to sie uspokaja. Na innych biegach to sie nie dzieje (czasami jeszcze na pierwszym przy ostrzejszym ruszaniu). Komputer nie wykazal zadnych bledow. Wymienione sa świece, przewody WN, kopułka, czyli te elementy mozna wykluczyć. Moze jeszcze ktos wie do czego sluzy plastikowy cylinderek podpiety pod spodem wezykiem do digiplexa, za co on odpowiada? |
_________________ tp |
|
|
|
|
maciekt8
Pomógł: 4 razy Wiek: 42 Dołączył: 12 Wrz 2005 Posty: 165 Skąd: Żyrardów
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 17-11-2008, 14:28
|
|
|
To jest filtr parowy, wydaje mi się że jest po to żeby opary benzyny nie trafiały do czujnika. poszukaj na forum podobnych tematów. Czy dzieje się to na zimnym czy na ciepłym i jaki silnik dokładnie oznaczenie. Może być też filtr paliwa zasyfiony bo tak miałem. Może być tps, słaba masa gdzieś i wiele innych np sonda . Napisz coś więcej na ten temat. Pozdrawiam |
_________________ F/I/A/T Tempra 1.6ie 159A3.048 |
|
|
|
|
tad42
Dołączył: 09 Maj 2006 Posty: 93 Skąd: Kalisz
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 17-11-2008, 18:19
|
|
|
To jest Tipo z rocznika 1991 z silnikiem 1.4i (wtrysk jednopunktowy). Nie ma reguły czy silnik jest rozgrzany, czy nie. Nie dzieje się to zawsze, tylko od czasu do czasu, kiedy wkręca się na obroty. Filtr paliwa jest wymieniony. Może faktycznie masz rację, że trzeba przeczyścić jakieś styki. Tylko od których styków zacząć? |
_________________ tp |
|
|
|
|
maciekt8
Pomógł: 4 razy Wiek: 42 Dołączył: 12 Wrz 2005 Posty: 165 Skąd: Żyrardów
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 17-11-2008, 23:08
|
|
|
Wszelkie wtyczki z czujników zdjąć i obejrzeć może są któreś zaśniedziałe. Dla pewności poczyścić. Sprawdzić masy tą przykręconą do kolektora ssącego i tą pod akumulatorem do podłużnicy. Najlepiej obciąć te wsuwki i zarobić oczka i skręcić.
Sprawdzić też przewody podciśnienia gumowe ten od odmy co idzie do zespołu wtryskowego. Może trzeba potencjometr przepustnicy wyczyścić opis w downloadzie lub wymienić bo może być wytarty. Może na początek zrób reset komputera może jakieś błędy połapał. |
_________________ F/I/A/T Tempra 1.6ie 159A3.048 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|