|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Prozę o pmoc kilka poblemów z moją księżniczką... |
Autor |
Wiadomość |
Toudi
witamy nowego
Dołączył: 05 Lut 2010 Posty: 9 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 11-11-2010, 10:02 Prozę o pmoc kilka poblemów z moją księżniczką...
|
|
|
Już od dłuższego czasu coś dzieje się z moją księżniczką. A zaczęło się tak: Jekieś pół roku temu mój brat jechał sobie na LPG i walnęło z gaźnika rozerwało rurę od filtra powietrza i pokrywę jako że był mi potrzebny samochód kupiłem jakiś taki niby stożkowy (tylko taki mieli w tym sklepie) samochód jeździł ale zaczął gasnąć i nie odpalał się trzeba było trochę odczekać i dopiero palił. Wymieniłem przewody świece cewkę przewody od podciśnienia samochodzik zaczął normalnie jeździć. No ale pewnego pięknego dnia jechałem do kolegi i autko na wolnych obrotach zaczęło się dziwnie trząchać no i zgasło odpaliłem myślałem że może gaz się skończył podjechałem zatankowałem a tu lipa jak dostawał drgawek na wolnych tak dostaje. Pojechałem do kolegi samochodzik postał ostudził się i jechał normalnie do póki nie rozgrzał sie do 90stopni i problem zaczął się od nowa. Wymieniłem filtr powietrza na oryginalny. Sprawdziłem termozawory działają dziś idę zobaczyć elektrozawór. Na gazie znacznie bardziej jest odczuwalne to szarpanie na benzynie też to jest odczuwalne. AAA i przy przyspieszaniu też tak jak by raz dostawał paliwo raz nie takie szarpanie (kangurki) jak się wkręci na obroty to jest dobrze. Jak myślicie co to może być. Już się z kilkoma użytkownikami forum konsultowałem którym dziękuję za porady. |
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 11-11-2010, 11:36
|
|
|
Toudi,szarpie na gazie tylko? na benzynie jeździ normalnie? |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
palidzojnt221
Pomógł: 15 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 700 Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 11-11-2010, 14:56
|
|
|
walneło z gaźnika, czyli masz aparat zapłonowyz sprubój ustawic zapłon poreządnie |
_________________ Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6 |
|
|
|
|
Toudi
witamy nowego
Dołączył: 05 Lut 2010 Posty: 9 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 11-11-2010, 16:00
|
|
|
nie ma znaczenia czy benzyna czy gaz. Na benzynie szarpanie jest trochę mniejsze. |
|
|
|
|
MARIOVIRUS
Pomógł: 18 razy Wiek: 35 Dołączył: 30 Sty 2008 Posty: 571 Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 11-11-2010, 16:46
|
|
|
Czujnik temperatury cieczy w kolektorze ,lambda |
_________________ Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest |
|
|
|
|
Toudi
witamy nowego
Dołączył: 05 Lut 2010 Posty: 9 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 11-11-2010, 16:51
|
|
|
a czy gaźniki coś takiego miały jeżeli tak to jak to wygląda? |
|
|
|
|
Dobermannn
Wiek: 48 Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 136 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 11-11-2010, 18:16
|
|
|
oczywiście że gaźniki tego nie miały bo to elementy wtrysku.
A czy nie popaliło kawałków gaźnika ak strzeliło ??
A może początki końca modułu zapłonowego??
A rozrząd jest dobrze zgrany ?? Nie przeskoczył ?? |
_________________
|
|
|
|
|
palidzojnt221
Pomógł: 15 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 700 Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 11-11-2010, 20:38
|
|
|
Dobermannn napisał/a: | A może początki końca modułu zapłonowego?? |
kolego moduł jest przy wtrysku |
_________________ Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6 |
|
|
|
|
Toudi
witamy nowego
Dołączył: 05 Lut 2010 Posty: 9 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 12-11-2010, 11:32
|
|
|
najbardziej zastanawia mnie dla czego na zimnym silniku chodzi dobrze rzekł bym że bardzo dobrze a gdy się rozgrzeje to od razu wariuje. |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 12-11-2010, 13:00
|
|
|
Kable WN, świece i kopułka sprawdzone (albo nowe)?
Wężyki od podciśnienia w jakim stanie?
Jak wszystko sprawdzone to bym sprawdził CPW (a raczej go podmienił na inny). |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
Dobermannn
Wiek: 48 Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 136 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 12-11-2010, 14:39
|
|
|
palidzojnt221 napisał/a: | Dobermannn napisał/a: | A może początki końca modułu zapłonowego?? |
kolego moduł jest przy wtrysku |
też. Ale przy gaźniku też jest i znajduje się na obudowie aparatu zapłonowego. wygląda to jak taki prostokąt aluminiowy.
Toudi napisał/a: | najbardziej zastanawia mnie dla czego na zimnym silniku chodzi dobrze rzekł bym że bardzo dobrze a gdy się rozgrzeje to od razu wariuje. |
może coś się grzeje - cewka, moduł???
może dostaje zbyt mało paliwa - wężyki podciśniniowe ?? |
_________________
|
|
|
|
|
Kajlon
Pomógł: 39 razy Wiek: 39 Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 1421 Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 12-11-2010, 14:42
|
|
|
Toudi, przy jakiej temp. zaczyna gasnąć ? w okolicach 70st czy przy 90st ? |
_________________ Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd |
|
|
|
|
Toudi
witamy nowego
Dołączył: 05 Lut 2010 Posty: 9 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 12-11-2010, 16:27
|
|
|
kable, cewka przewody od podciśnienia, świece były wymienione. Kajlon, przy 90.
** Dodano: 12-11-2010, 19:50 **
Pytanko: przyczyną mogą być rozregulowane zawory? |
|
|
|
|
palidzojnt221
Pomógł: 15 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 700 Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 12-11-2010, 22:50
|
|
|
Dobermannn napisał/a: | też. Ale przy gaźniku też jest i znajduje się na obudowie aparatu zapłonowego. wygląda to jak taki prostokąt aluminiowy |
zwracam honor nie znam dokładnie silnika na gaźniku bo miałem wtrysk |
_________________ Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|