|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Wahacze, sworzeń 17 |
Autor |
Wiadomość |
Dawid
Pomógł: 4 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lis 2007 Posty: 183 Skąd: Kraków/Kielce
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 11-03-2012, 20:19 Wahacze, sworzeń 17
|
|
|
Potrzebuję informacji na temat wahaczy do Bravo/Tipo/Tempra. Chodzi mi konkretnie o jakąś dobra firmę, żeby wytrzymały trudy naszych wspaniałych dróg. |
_________________ Było Tipo 2.0 8v GT
Było Tipo Sedicivalvole
Jest Tipo Sedicivalvole Abarth |
|
|
|
|
Mosior
Pomógł: 9 razy Dołączył: 14 Sty 2010 Posty: 527 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 11-03-2012, 21:12
|
|
|
Dawid, tematów masz w tym wątku pełno... ja jeżdżę na FASTach.
Zaleta: wszystko ładnie pasuje i zero problemów z montażem
Przebieg: ja szanuję zawias więc jak tylko się da ominąć studzienkę to omijam - prawy pada przeważnie po 25tys km. Lewy zawsze zmieniam w parze i zawsze jest w bardzo dobrym stanie. |
_________________ FIAT TIPO 1.4S + LPG, 78 kucyków
razem przeżywamy upadki i wzloty..
FORD MONDEO MK3 2.2TDCI Platinum - zaprojektowany by cieszyć |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 11-03-2012, 21:19
|
|
|
Dawid, temat wahaczy był ruszanych chyba z milion razy. Ja bym się lepiej zastanowił czy wszystkie ze sworzniem 17mm pasują do Tipo 2.0 16V. Mnie zabili takiego klina na LPK (choć sieja czasem tam ferment bezpodstawnie) odnośnie Delty II 2.0 16V a jak wiadomo to to samo. Do dziś nie jestem pewien czy te wahacze co kupiłem będą dobre niby pasują pod wszystkie śruby itp, ale jakby jest mniej mięsa w porównaniu do tych które mam obecnie (nie wiele ale widać, być może to kwestia różnic między producentami). Cały czas nie daje mi to spokoju, bo boję się że jak przypierniczę gdzieś to pęknie mi wahacz. Poza tym w jednym sklepie gość mi mówi że wystarczy że będzie sworzeń miał 17mm to będzie pasował a znowu w innym sklepie gość mówi że nie musi kupić pan specjalne do 2.0 16V (oczywiście droższe) i bądź tu mądry.
Co do wahaczy to: TRW, DELPHI, BILSTEIN te mogę śmiało polecić ponoć niezłe też są MONROE |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
mac1us
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Cze 2011 Posty: 147 Skąd: Radziszów Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 11-03-2012, 21:29
|
|
|
W sumie rodzai wahaczy jest chyba 3 rodzaje jak dobrze pamiętam. Sworzeń 15, sworzeń 17 krótki wahacz, sworzeń 17 długi wahacz.
Co do wersji silnikowych to nic nie ma do rzeczy liczy się samo auto lub rodzaj nadwozia. Długie wahacze miały Alfy 155, Bravo hgt. Marea, Coupe(nie wiem czy wszystkie silniki na 100% 16vt i 20vt) Delta z szerokim przodem. Nie wiem jak AR 145,146.
Reszta ma krótkie bez znaczenia na silnik jest takie same.
Co do tego jakiej firmy to nasze auta jeżdżą na fastach, ale ostatnio zastanawiające jest to, czy nie zainwestować w coś innego jeśli miałoby wytrzymać więcej. U nas wytrzymują losowo, Dedra robi największe przebiegi i tam losowo raz 15 tys, a raz było słychać jeden po kilku tysiącach. |
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 11-03-2012, 21:47
|
|
|
mac1us, Dzięki za głos rozsądku bo mnie trochę uspokoiłeś |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|