|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Alternator... Blok Obrotów.... |
Autor |
Wiadomość |
DonBanDitOo
Wiek: 35 Dołączył: 22 Sie 2008 Posty: 113 Skąd: Tychy
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 05-09-2008, 18:40 Alternator... Blok Obrotów....
|
|
|
||
||
||
||
||
\/ |
_________________ Tipo Niezdało Egzaminu.... <<SprzedamNa Taile
Powrót Do Mniejszego....
W Przygotowaniu FIat 126 903ccm xD |
|
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 05-09-2008, 22:02
|
|
|
DonBanDitOo, moze kabel jakis gdzies ci styka jak odleciał ci przycisk, sprawdz dokładnie kable od awaryjek |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 05-09-2008, 23:12
|
|
|
Myślę, że powodem tego jest już wyrobiona stacyjka. Przy znacznie wyrobionym kluczyku idzie go wyjąć ze stacyjki nawet przy odpalonym silniku.
Masz jakiś drugi kluczy zapasowy na sprawdzenie?
Jak np. nie do końca przekręcisz stacyjkę po zgaszeniu auta to właśnie wtedy może być ten problem z odpaleniem.
Bo jak wiesz trzeba przekręcyć stacyjkę w pozycję gdzie się wkłada kluczyk i ponownie przekręcić, aby rozrusznik zaczął kręcić. A jak gasisz auto, może nie ustawiasz w tej pozycji, ale już wcześniej możesz wyjąć kluczyk i go wyjmujesz. Stąd powstaje problem. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 06-09-2008, 09:01
|
|
|
z tego co pamiętam to do przełącznika awaryjnych idzie kilka przewodów min biały i niebieski. po zwarciu tych dwóch będziesz miał zawsze deskę "na zapłonie"... ja bym obstawiał ten problem. |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
DonBanDitOo
Wiek: 35 Dołączył: 22 Sie 2008 Posty: 113 Skąd: Tychy
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 06-09-2008, 16:51
|
|
|
dziś to już autko przszło samo siebie...
owszem .. zapłon jest po złączeniu tych dwóch kabli ... dziś to sprawdziłem ...
ale dziś powstał następny problem .. tkwi on już od paru dni ale dziś już był totalny koniec...
akumulator ma napięcie 3 V przy wyłączonym silniku i 7 przy włączonym ...
świruje wszystk co elekrtyczne .. gdzie wcześniej niebyło takich problemów..
niedziałają kierunki .. świecą czasem tylko światła z przodu .. z tyłu prawy stop słabiej niż pozycyjne..
poza tym zauważyłem że jest przebicie na kablach od świec..
i następny problem .. silnik zaczął mi blokować obroty ...niewiem w jakim zakresie bo niewiem jak to sprawdza sie.. ale tak prędkościowo ..
1b. - tyle co na rozruch auta...
2b - do 20km
3b - 40km ...
4b - 60
i 5 do 80 ... przy każdym przełożeniu przy danej prędkości czy tam też obrotach blokuje i wali strasznym dymem....
to jest wina zbyt małego napięcia czy tych kabli??
i jaka może być przyczyna takowego ladowania akumulatora... bo niewiem czy wykręcać altek i zawieźć do elektryka czy cale auto zataszczyć ... |
_________________ Tipo Niezdało Egzaminu.... <<SprzedamNa Taile
Powrót Do Mniejszego....
W Przygotowaniu FIat 126 903ccm xD |
|
|
|
|
maciek_wk
Pomógł: 9 razy Wiek: 41 Dołączył: 26 Maj 2008 Posty: 568 Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 07-09-2008, 06:53
|
|
|
jak to jest na wtrysku i masz za niskie napięcie to raczej pompa paliwa nie wyrabia |
_________________ jest...BRAVO 1.6 jtd Dynamic ...mojej kobiety
jakieś służbowe toczydło Renault Megane Grand Tour 1.5 dci |
|
|
|
|
DonBanDitOo
Wiek: 35 Dołączył: 22 Sie 2008 Posty: 113 Skąd: Tychy
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 07-09-2008, 09:13
|
|
|
gaźnik .. ale jest na LPG to niewiem czy tam jest jakiś wtrysk do tego czy jak .. |
_________________ Tipo Niezdało Egzaminu.... <<SprzedamNa Taile
Powrót Do Mniejszego....
W Przygotowaniu FIat 126 903ccm xD |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|