|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
PILNE!!!!! pytanie do znających się na elektromechanice |
Autor |
Wiadomość |
Emf
Pomógł: 26 razy Wiek: 47 Dołączył: 16 Sty 2005 Posty: 2668 Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 31-10-2006, 16:54 PILNE!!!!! pytanie do znających się na elektromechanice
|
|
|
Ładowanie o jakiej wartości zapewnia to, że prąd nie czerpie się z akumulatora tylko wystarcza z altka (przy włączonych jedynie światłach mijania).
Pilne bo czeka mnie dalsza podróż, a moje ładowanie nadal wynosi 13-13,1
Czy przy ładowaniu 13-13,1 wystarcza to z altka czy jeszcze z akumulatora ciągnie???
Byłem w Katowicach dwa tyg. wcześniej i akuś nie padł ale nie chciałbym w Święto Zmarłych jeszcze męczyć się z padniętym akumulatorem.
Pytanie dośc nietypowe ale może ktoś mnie poratuje |
_________________ Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.
|
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 31-10-2006, 17:52
|
|
|
przy takim ładowaniu jeszcze pojeździsz, spoko; przy takim to jeszcze płynie do a nie z akumulatora, chyba, że jak powłączasz dmuchawę itp itd i będziesz miał spadek do już okolic 12 z groszami to będzie źle... a tak poza tym jeżdżenie ze zdychającym alternatorem to jest dożynanie go... lepiej zacznij szukać przyczyny....
a! zawsze w promocji możesz jakiś prostownik kupić albo agregat na benzynkę |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
Emf
Pomógł: 26 razy Wiek: 47 Dołączył: 16 Sty 2005 Posty: 2668 Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 31-10-2006, 18:55
|
|
|
Dzięki Unk za pocieszenie.
Oddałem swoje cudo 2 dni temu do najlepszego elektromechanika w Piotrkowie.
Wymienili pierścienie, łożyska i kontrolka się nie pali ale ładowanie nadal do dupy.
Odebrałem je dlatego, że mi jest na jutro potzrebne, a w czwartek spowrotem wraca do niego.
Qfffffa ten alternator mnie wykończy
unknown napisał/a: | a! zawsze w promocji możesz jakiś prostownik kupić albo agregat na benzynkę |
Niegłupi pomysł biorąc pod uwagę tego mojego sqrwiela, który siedzi w silniku |
_________________ Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.
|
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 31-10-2006, 19:32
|
|
|
Emf napisał/a: | Niegłupi pomysł biorąc pod uwagę tego mojego sqrwiela, który siedzi w silniku |
a! i zacząłbym od tego, by alternator montowali na pasku z boku silnika, nie w silniku, będzie lepiej działał
a jak już powymieniali to nech obejrzą stan uzwojenia, kontakt masy! alternatora z masą auta no i być może to regulator, zazw. po jego drugiej wymianie jest już OK...
i spróbujcie zrobić próby z innym, nowym akumulatorem! a Twój obecny odpiąć na chwilę. Może to być to, nawet nie przypuszczasz; |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
Emf
Pomógł: 26 razy Wiek: 47 Dołączył: 16 Sty 2005 Posty: 2668 Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 01-11-2006, 00:27
|
|
|
No właśnie z akumulatorem już próbowałem i na innym jest to samo
Podejrzewam, że może tym razem uzwojenie strzeliło bo wszystko już mam qffffa nowe |
_________________ Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.
|
|
|
|
|
Broadway
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 15 Cze 2005 Posty: 199 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 01-11-2006, 07:30
|
|
|
Emf napisał/a: | No właśnie z akumulatorem już próbowałem i na innym jest to samo
Podejrzewam, że może tym razem uzwojenie strzeliło bo wszystko już mam qffffa nowe | Hmmm a wszystkie masy masz jak trzeba ???. Spróbuj zmierzyć napięcie bezpośrednio na alternatorze. |
|
|
|
|
magi-marcin
Pomógł: 2 razy Wiek: 44 Dołączył: 20 Maj 2006 Posty: 323 Skąd: Huta Czechy
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 01-11-2006, 12:09
|
|
|
Sprawdz jak przedmówca mówi.
Ja mam w 1,4 przerobione i masa silnika oraż karoseri idą bezposrednio do aku. a nie jak miałem w 1,6 masa silnika do budy a z budy do aku |
_________________ Tipo 1.6ie DGT bez LPG --- Już należy do TempraWG
LPG - dobry do zapalniczek |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|