|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Ciekawostka |
Autor |
Wiadomość |
Adam1971
Pomógł: 1 raz Wiek: 53 Dołączył: 04 Lip 2005 Posty: 178 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 18-05-2006, 21:27 Ciekawostka
|
|
|
Nie widziałem jak temat nazwac i czy to ten dział jak coś to przenieście i zmieńcie temat
Wiele razy był poruszany temat szybkiego wciskania hamulca i gaśnięcia samochodu na postju też tak mam. Były różne teorie (światła stopu obiżają obroty, serwo itp).
Ale teraz jestem zaskoczony. Założyłem LPG i wszysko się odwróciło.
Na benzynce obroty spadały do 400 a nawet gasł po szybkim wciskaniu kilka razy hamulca, a na LPG obroty rosną do 1700 i po przestaniu naciskania spadają do normalnych. A jak raz nacisnę hamulec tak samo jak na benzynie czy na LPG obroty są normalne.
Piszę o tym że może coś się wymyśli wspólnie bo teraz można dużo rzeczy wykreślić po tych objawach. Ktoś napisał że to powietrze działające w serwie i byłbym do tego skłonny się przychylić. Tylko dlaczego jest innaczej niż na benzynie. Może ktoś to przeanalizuje.[/b][/list]
A dodam jeszcze że teraz nie sprawdzałem po założeniu LPG jak wpływa hamulec na benzynie bo już jej nie używam |
_________________ Tempra 1,6 93 r. gaźnik |
|
|
|
|
marcinwodnik
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 06 Kwi 2005 Posty: 353 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 18-05-2006, 21:41
|
|
|
Witam !
Probowales zdjac przewod od serwa wspomagania hamulcowego i zaslepic go ( wtedy masz brak wspomagania ) i zobaczyc czy objaw ustal czy jest nadal ?? |
_________________ Pozdrawiam,
Marcin
Kochaj szalej nie pytaj co dalej !!
<Baby są kochane!!>
Bmw 745i 2004, Syrena 105 lux 1980 |
|
|
|
|
Adam1971
Pomógł: 1 raz Wiek: 53 Dołączył: 04 Lip 2005 Posty: 178 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 18-05-2006, 22:00
|
|
|
Osobiście mnie nie przeszkadza taki objaw tylko chciałem zacząc temat dlaczego może być taka różnica na benzy i lpg. W ten sposób mozna wykluczyć wiele odpowiedzi (np takich jak: przy naciśnięciu hamulca zapalają się światła stopu i to powoduje spadek obrotów, uszkodzone serwo, czy pompa) oczywiście bez urazy dla odpowiadających |
_________________ Tempra 1,6 93 r. gaźnik |
|
|
|
|
marcinwodnik
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 06 Kwi 2005 Posty: 353 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 18-05-2006, 22:20
|
|
|
Witam !
Ja sugeruje sprawdzic tak jak napisalem, albo jeszcze zwierac styki przelacznika od swiatel hamulcowych bez wduszania hamulca. Wedlug mnie obajw ten bena a lpg bierze sie stad ze ECU na benzynie jest wstanie zatrzymac silnik ( info z kilku czujnikow ) a instalacji lpg zwykle i tak ubogo podlaczonej pod wzgledem ilosci czujnikow to zbytnio nie rusza...moja ksromna opinia..fajnie jakby ktos sprawdzil to tak jak napisalem :) |
_________________ Pozdrawiam,
Marcin
Kochaj szalej nie pytaj co dalej !!
<Baby są kochane!!>
Bmw 745i 2004, Syrena 105 lux 1980 |
|
|
|
|
bob96
Pomógł: 7 razy Wiek: 63 Dołączył: 23 Lis 2004 Posty: 519 Skąd: Jastrzębie Zdrój
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 19-05-2006, 05:42
|
|
|
W mojej Temperce jak załącze światła to obroty spadają z 900 na 700 , moze ktoś mi wytłumaczy co jest tego powodem że silnik traci aż 200 obrotów |
_________________ Cromka 1.9 automat
Marea Weekend 1,8 +BRC sekwencja
Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik + gaz BRC
P.Walker+ Sirio ML145
Uniden 78 elite |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 19-05-2006, 14:36
|
|
|
z tymi światłami to albo naprawdę dziwne żarówki (superprądożerne) i/lub styki już takie ten i ma dodatkowy opór jeszcze i/lub też alternator już trochę do D i/lub jakieś zwarcie po drodze w instalacji do świateł, gdzie przy włączonych zbyt obciąża poborem alternator a ten przyhamowuje na tyle silnik... |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
Emf
Pomógł: 26 razy Wiek: 47 Dołączył: 16 Sty 2005 Posty: 2668 Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 21-05-2006, 00:50
|
|
|
bob96 napisał/a: | W mojej Temperce jak załącze światła to obroty spadają z 900 na 700 , moze ktoś mi wytłumaczy co jest tego powodem że silnik traci aż 200 obrotów |
Bob to wszystko wina tego, że masz obrotomierz
Ja go nie mam więc nie wiem ile tracę |
_________________ Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|