Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Tipo Turbo.....
Autor Wiadomość
Zgredgarage 
witamy nowego


Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 9
Skąd: Wawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 03-07-2007, 21:34   Tipo Turbo.....

To moj pierwszy post na forum wiec Witam Wszystkich!!!

Ostatnio do mego warsztaciku trafil tipolot z motorkiem 2.0 8v.Samochod zostal zakupiony z uwagi na bardzo niska cene i silnik w swietnym stanie ktory mial zostac zaturbiony.
Mial,bo informacje jakie zdobylem mowia ze silnik ten ma dol dla ktorego 200km to juz prog rozsypania(ile w tym prawdy nie wiem gdyz w fiatach jestem zielony)
Zastanawiam sie rowniez nad wszczepieniem 2.0 16v t od Themy(znalazlem juz motor),silnik wizulalnie wyglada bardzo podobnie do 8v ktora siedzi teraz w tipolocie...
Reasumujac
Czy ktos juz zaturbial 2.0 8v lub wszczepial 2.0 16v t ????
Za wszystkie informacje z gory dziekuje
Dodam jeszcze ze samochod jest juz wypruty wiec ma sluzyc tylko do czwartkowych zabaw
prog mocy w jakie bym celowal to przedzial 200-250km
Pozdrawiam
  
 
 
opti 



Pomógł: 29 razy
Wiek: 41
Dołączył: 10 Kwi 2007
Posty: 1621
Skąd: Podkarpacie
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 03-07-2007, 21:44   

Kolega Kozaczek wszczepia do swojego Tipolca 2.0 16V Turbo.. proces jest w trakcie realizacji.. zagadaj z nim napewno Ci cos w temacie powie ;)
_________________
Tipo 1.9TD 90KM Granturismo
Nuova Bravo 1.9 16v mj 190KM Sport
     Moneta
 
 
Zgredgarage 
witamy nowego


Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 9
Skąd: Wawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 03-07-2007, 22:02   

Swietnie.Dzieki wielkie.Najlepiej jakies gg czy cos...
  
 
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 03-07-2007, 22:59   

Lordabart za to wstawia 2.0 16V Turbo z Coupe.

I nie wiem czy Raku tez się nie bawi w to.
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
  
     assistance   Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 04-07-2007, 09:18   

Lordabarth przywiózł F.Coupe 16VT i będzie przekładał do Tipo.
Ja mam ambitne plany, gorzej z wykonaniem ;) :doubt:

Nie ma sensu "turbić" silnika 2.0 8v skoro pod ręką jest taki w gamie silników Lancii 2.0 8vT ~150hp. To najprostsza droga. Ale skoro przekładać coś, to już lepiej mocniejszego czyli 16vT ~190hp.
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
avenger85 



Pomógł: 6 razy
Wiek: 39
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 571
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Ostrzeżeń:
 10/3/5
Wysłany: 04-07-2007, 10:42   

a ja ma pytanko z innej beczki przy jakich obrotach zaczyna się czerwone pole w 2.0 16V

BTW Zgredgarage ile sobie liczycie za doładowanie takiego 2.0 8V ? albo ile może kosztować taki motorek o którym mówił Raku tzn 2.0 8v T bo na allegro nie widzę nic takiego
_________________
Fiat Tipo 2.0 8V
  
 
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 04-07-2007, 10:56   

doładowanie 2.0 8v jest bezsensowne,trzeba zmieniac głowice,tłoki,kolektor wydechowy,taniej wyjdzie kupic juz gotowy silnik np z fiata coupe,wały ponoc maja takie same,ale reszta to juz całkiem co innego,jak dla Mnie to nie ma najmniejszego sensu.
Czerwone pole zaczyna sie od 7 tys obrotów :bambam:
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 04-07-2007, 11:49   

Uturbienie ma sens, ale w przypadku jak ktoś chce ze 30-50hp więcej, pomijam koszta.
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Zgredgarage 
witamy nowego


Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 9
Skąd: Wawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 04-07-2007, 14:41   

Co do silniczka 2.0 8v turbo to orjetuje sie ktos ile mozna z niego wycisnac na seryjnym srodku??pytam bo znalazlem kompletny za 1,2zl
Wiec mam 2.0 8v w tipolocie
2.0 16v turbo lancia-2,5 tys
2.0 8v turbo lancia-1,2 tys :sciana:
avenger85-hymm dobre pytanie,zrobilem juz kilka samochodow glownie opel,wiec nie mam pojecie ile roboty jest przy fiacie...
Liczy sie fan w wolnych chwilach i radocha jak z widoku objechanego banana w bryce za 100tys :lalala:
  
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 04-07-2007, 15:52   

Jeżeli wszystkie podzespoły byłyby sprawne to ze 250-280hp dałoby się osiągnąć tak na maksa. Na lajcie ze 220 jest w zasięgu ręki...
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
lordabarth 



Pomógł: 33 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2005
Posty: 582
Skąd: Wolbrom
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 04-07-2007, 16:25   

Tutaj masz 2.0 16 V z lanci za 1199zł tylko trudno powiedzieć czy jest z calym osprzętem czy goły.
_________________
Włoskie samochody są ja Media Markt...nie dla idiotów.
     Moneta
 
 skype
 
avenger85 



Pomógł: 6 razy
Wiek: 39
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 571
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Ostrzeżeń:
 10/3/5
Wysłany: 04-07-2007, 20:04   

Zgredgarage napisał/a:
Liczy sie fan w wolnych chwilach i radocha jak z widoku objechanego banana w bryce za 100tys :lalala:


no właśnie o to chodzi że nudzi mnie już łykanie wózków w mojej klasie ... powalczyłbym wz jakimiś mocarzami :)
ale nie chciałbym wymieniać mojego silniczka bo jest w doskonałym stanie ....
BTW tak naprawdę może być trudno dostać 15 letni silnik 2.0 16v T w dobrym stanie ...
no nie ma się co okłamywać ale jak już ktoś tu na forum wspominał auta z takim silnikiem nie kupuje się żeby jeździć w niedziele do kościoła .... tylko żeby sobie "pobrykać"

** Dodano: 04-07-2007, 21:08 **
lordabarth a ten silniczek co zakupiłeś to w jakim stanie , jaki przebieg ?
_________________
Fiat Tipo 2.0 8V
  
 
 
lordabarth 



Pomógł: 33 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2005
Posty: 582
Skąd: Wolbrom
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 04-07-2007, 21:36   

W tym topicu masz wiecej. Silnik ma 98000 mil przebiegu.Nie kopci ,olej ładny jasny i ciśnienie oleju tez dobre.
_________________
Włoskie samochody są ja Media Markt...nie dla idiotów.
     Moneta
 
 skype
 
Zgredgarage 
witamy nowego


Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 9
Skąd: Wawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 04-07-2007, 22:23   

lordabarth napisał/a:
Tutaj masz 2.0 16 V z lanci za 1199zł tylko trudno powiedzieć czy jest z calym osprzętem czy goły.


Dokladnie 2tys+100zl za chlodnice oleju ale prawdopodobnie dzis zostal sprzedany bez osprzetu.
W Sobote lece po 2.0 8v t i będe mątować.Jesli z tego silniczka mozna wydusic 200+km to do wydmuszki i tak za duzo :D :D :D
Mysle ze za jakies 3 tygodnie wkleje jakies fotki,jak znam zycie kaska na hamowanie zostanie przeznaczona na zalanie baku.
Dzieki wielkie za pomoc =D> =D>
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 33 days
Network load