Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
oczywiscie cos z ladowaniem
Autor Wiadomość
martinezko 


Wiek: 44
Dołączył: 30 Lis 2006
Posty: 10
Skąd: Wroclaw
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 01-12-2006, 14:30   oczywiscie cos z ladowaniem

witam.mam taki problem.lekko sie zarzy kontrolka ladowania i czym wiecej dodaje gazu to ona przygasa.czy moga to byc tylko szczotki czy cos iecej,regulator czy te slynne diody?zgory dzieki za info.pozdro[/b]
_________________
ja posiadam Fiata Tipo i do twarzy mi z ta bryka!
     assistance
 
 skype
 
Norbi 


Wiek: 44
Dołączył: 22 Lip 2006
Posty: 12
Skąd: Dębica
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 01-12-2006, 19:46   

Hej

Ztego co opisałeś to regulator odpada. Miałem już taki przypadek i u mnie to były szczotki jak by ci padł regulator to kontrolka od ładowania nie zaświeci ci się.
_________________
Pozdrawiam Norbi
     assistance   Moneta
 
 skype
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 01-12-2006, 20:57   

Może Ci się kończyć akumulator. Regulator tak jak przedmówca mówił odpada.
Zmierz napięcie na aku i podczas ładowania. Powinno się wachać między 13,4 a około 14V. Poszukaj o napięciu ładowania na forum. Jednak bardziej stawiam na szczotki. Ale to się wymienia i tak z regulatorem ;)
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 01-12-2006, 21:17   

-szczotki - bardzo prawdopodobne;
-diody - też, pasuje do objawu;
-regulator - mniej, ale niestety też się zdarza, sam też raz tak miałem;

najprościej - wyjąć tylną osłonę z alternatora i wyjąć reguator ze szczotkami; jak są OK to musisz się zastan nad regulatorem, diodami;

raz miałem skrajny przypadk, że od wilgoci i syfu napęczniał rotor i 'ocierał' nieco o obudowę , stojan jak się obracał; obudowa _nie zdążyła_ pęknąć rozsadzona w zimie ale przy ocieraniu zwierało czasem, spadało napięcie, jedynie przy dużych obrotach 'wyrabiał' by nadrobić straty na zwarciu; niestety - alternator - dużo możliwości; to norma, że pada po czasie; jeśli coś więcej niż szczotki albo miałbyś płacić ponad 100 to lepiej może kup drugi czy bosha jak masz Magneti Marelli czy np od poldka to pochodzi bez zarzutu do końca
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
martinezko 


Wiek: 44
Dołączył: 30 Lis 2006
Posty: 10
Skąd: Wroclaw
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 02-12-2006, 08:25   

dzieki za info.dzisiaj mam wolne to zaraz wezme sie za rozbiorke alternatora i sprawdze szczotki jak cos to sie odezwe.

** Dodano: 02-12-2006, 09:02 **
a tak apropo co do wymiany szczotek z regolatorem to ile to moze w sklepie kosztowac bo co do roboty to wydaje mi sie ze sam sobie bez problemu sobie z tym poradze.dzieki

** Dodano: 02-12-2006, 19:54 **
wykrecilem alternator i szczotki sa jeszcze o.k tylko jeden kabelek z trzech chyba od regulatora byl przerwany. ale go zlutowalem.czy to mogla byc przyczyna?bo nie wiem czy sam go nie urwalem jak zdejmowalem oslone plastikowa.jutro go zamontuje i zobaczymy
_________________
ja posiadam Fiata Tipo i do twarzy mi z ta bryka!
     assistance
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load