Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
paliwo w misce olejowej
Autor Wiadomość
bartol222 


Wiek: 40
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 41
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 04-04-2011, 23:09   paliwo w misce olejowej

CZeść, właśnie jestem w 90% przekładki silnika ze skrzynią, w założonym już silniku wyszło mi ze jest benzyna w misce olejowej.. dlaczego? poza tym że przepuściły pierścienie, a wiem że silnik nie był przegrzany chodź po kolizji auto straciło wodę. Co z tym zrobić chodź ważniejsze- jak temu zaradzić. silnik bez lpg.

PS. sorki za chaos ale w 13 godizn wyjąłem dwa silniki i jeden wsadziłem i nie mam siły. rano jak się wyśpię to sprostuje uwagi, teraz pytam skąd paliwo w misce olejowej i dlaczego.. silnik 145 tys przebiegu zadbany:(
_________________
boskie uno (wymknęło się na złom) 1.4 i.e.s. LPG '94 jedna elektryczna szyba

fiat tipo (sprzedany) 1,4 gaźniczor zagazowany '93 dwie elektryczne szyby

bmw e34 520 sekwencja '90 żadnej elektrycznej szyby ale za to lusterka są
  
 
sylwester 


Wiek: 40
Dołączył: 16 Lut 2011
Posty: 21
Skąd: Wronki
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 04-04-2011, 23:13   

auto nie paliło na wszystkie cylindry wymień olej i zobacz co z iskrą czy jest i jaka
_________________
sylwek
     assistance
 
 
bartol222 


Wiek: 40
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 41
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 04-04-2011, 23:27   

to też zorbię, natomiast podejrzewam że zwyczajnie sie zalał bo paliwa zrobiło mi sie okropnie dużo w misce a przy zimnym silniku pierścienie nie rozszerzone aż tak to przesączyło sie paliwo gdzieś, dodam że palił bez problemu od stycznia bez tej wody ze 4 razy(czekałem aż bedzie ciepło na przekładkę) ale nie wiecej jak 20-60 sekund silnik pracował, i wczoraj holowałem go, wyjechał z miejsca gdzie stał.. zaciągnąłem go na lince i przy wjeździe do garażu silnik osłabł, nie palił, w ogóle jakieś wygibasy odstawiał zmartwiłem się bo to jego wsadzam jako lepszego z mniejszym przebiegiem. a jakby był przegrzany bez tej wody za poprzedniego właściciela to by od razu wiadomo było po odpaleniu nie? że pierścieni już brak albo coś...
_________________
boskie uno (wymknęło się na złom) 1.4 i.e.s. LPG '94 jedna elektryczna szyba

fiat tipo (sprzedany) 1,4 gaźniczor zagazowany '93 dwie elektryczne szyby

bmw e34 520 sekwencja '90 żadnej elektrycznej szyby ale za to lusterka są
  
 
sylwester 


Wiek: 40
Dołączył: 16 Lut 2011
Posty: 21
Skąd: Wronki
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 05-04-2011, 01:18   

wymień pierscienie bo są pzegrzane swiece kable by palił bez problemu
_________________
sylwek
     assistance
 
 
lynx 


Pomógł: 10 razy
Wiek: 39
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 420
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 05-04-2011, 07:48   

Sprawdzałeś mu ciśnienie sprężania?? Ja bym od tego zaczął przed przekładką. Jeżeli silnik już jest włożony, to wymień olej, daj do cylindrów trochę oleju, odpal i trochę go poużywaj. Gaźnik czy wtrysk?? Jak stwierdziłeś że masz paliwo w misce??
     Moneta
 
 
bartol222 


Wiek: 40
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 41
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 05-04-2011, 09:08   

sylwester, to się łączy z konkretnym remontem czyli wole kupić inne auto albo inny silnik.

lynx, nie sprawdzałem ciśnienia, samochód mi jeździł, równo chodził, odpalał przy -10 od pierwszego strzała, ale wszystko bez wody i na max 60 sekund. nagle się zrypało coś dzień przez przekładką.. Największy problem z odpaleniem. Silnik z gaźnikiem 1.4.... A że mam paliwo w misce wyszło po wyciągnięciu bagnetu..dużo za dużo oleju na miarce, strasznie rzadki bo kapał, i śmierdział paliwem. Mógł podawać paliwo podczas holowania ?? bo miałem zapłon, na luzie jechał.. i od tego czasu w sumie mi się zaczęły problemy, od przejazdu autem 5 km na sznurku. a pompka tam jest mechaniczna na wałku silnika.


Edit

Ojciec podrzucił mi pomysł ze może być walnięta pompka paliwa i podczas holowania wsikała paliwo do miski od dołu... nie przez pierścienie... sprawdzę to.
_________________
boskie uno (wymknęło się na złom) 1.4 i.e.s. LPG '94 jedna elektryczna szyba

fiat tipo (sprzedany) 1,4 gaźniczor zagazowany '93 dwie elektryczne szyby

bmw e34 520 sekwencja '90 żadnej elektrycznej szyby ale za to lusterka są
  
 
DARREK 



Pomógł: 22 razy
Wiek: 39
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 502
Skąd: Legnica
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 05-04-2011, 10:15   

Sprawdź uszczelkę pod głowicą.
_________________
Tipo 2.0 8V '91 159.A6.046 DGT - odszedł...
Renault Espace IV 2.0
     Moneta
 
Kajlon 



Pomógł: 39 razy
Wiek: 39
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 1421
Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 05-04-2011, 11:12   

bartol222, pompka w gaźnikowcach jest mechaniczna, gdy silnik nie pracuje, pompka nie jest napędzana i nie ciągnie paliwa z baku. Przyczyną może być uszkodzona pompka paliwa (nieszczelność), pierścionki, ewentualnie uszczelka głowicy.
_________________
Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd
     assistance   Moneta
 
 skype
 
bartol222 


Wiek: 40
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 41
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 05-04-2011, 11:35   

Kajlon, czyli mogło się wlewać paliwo podczas odpaleń silnika aż się zrobił nadmiar w końcu (mogła się rozwalić membrana albo coś w pompce i se leje) , bo paliwo w dużych ilościach podaje a około 2 litrów paliwa by nie przelał przez pierścienie.... zaraz jadę dłubać w tym aucie i wykręcę pompkę, poza tym muszę auto do reszty skręcić. Odezwę się jeszcze.
_________________
boskie uno (wymknęło się na złom) 1.4 i.e.s. LPG '94 jedna elektryczna szyba

fiat tipo (sprzedany) 1,4 gaźniczor zagazowany '93 dwie elektryczne szyby

bmw e34 520 sekwencja '90 żadnej elektrycznej szyby ale za to lusterka są
  
 
Kajlon 



Pomógł: 39 razy
Wiek: 39
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 1421
Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 05-04-2011, 11:38   

bartol222, będziesz grzebał to przeczyść sobie od razu odmę, od bloku do samego gaźnika ;)
_________________
Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd
     assistance   Moneta
 
 skype
 
lynx 


Pomógł: 10 razy
Wiek: 39
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 420
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 05-04-2011, 18:06   

bartol222, Ja byłbym dobrej myśli. Narazie nie ruszaj głowicy. Jak go poskładasz i normalnie pojeździsz to będziesz wiedział czy paliwa faktycznie przybywa w oleju. To paliwo mogło zbierać się w oleju od dłuższego czasu, a niedogrzany silnik nie pozbędzie się paliwa z oleju, tylko będzie je zbierał.
     Moneta
 
 
bartol222 


Wiek: 40
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 41
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 05-04-2011, 20:19   

Jaja się dzieją.. kosmosy.. wymieniłem olej z filtrem, pompkę ze starego silnika, zalałem płyny wszystkie, wsadzam akumulator,podpinam...................... i świeci mi się na dzień dobry ładowanie z olejem, ciągnę za linkę od ssania-włącza sie zapłon, wsadzam 4 bieg-włącza się zapłon, silnik kręci z kluczyka, centralka gaz/benzyna nic albo jakieś wygibasy... potem udało sie go odpalić ale nie chodzi równo ani długo.. potem przestał zapalać... jutro walczę z prądem,poszukiwaniem masy i tym podobnymi histeriami, silnika nie mam zamiaru rozkładać jeszcze. na tą chwile wali paliwem z bagnetu ale to jeszcze pozostałości po tamtym oleju. Dzisiaj mam lekko załamkowy wieczór :)

lynx, też mi się wydaje ze benzyna zbierała się długo tam.


Ale czemu auto odpalało idealnie i w momencie przestało palić/miało problemy z odpaleniem..nie mogę tego pojąć..
_________________
boskie uno (wymknęło się na złom) 1.4 i.e.s. LPG '94 jedna elektryczna szyba

fiat tipo (sprzedany) 1,4 gaźniczor zagazowany '93 dwie elektryczne szyby

bmw e34 520 sekwencja '90 żadnej elektrycznej szyby ale za to lusterka są
  
 
palidzojnt221 



Pomógł: 15 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 700
Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 05-04-2011, 21:33   

be z płynu chłodzacego jak chodził to mógł pierścień peknąć, jak mi szczelił pasek alternatora i pompy wody to po przejechaniu 500m mialem zagotowany silnik, a u Ciebie chodził całkiem bez płynu czyli jeszcze gorzej
_________________
Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6
     assistance
 
bartol222 


Wiek: 40
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 41
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 05-04-2011, 21:58   

ja miałem zimny silnik zawsze i chodził do max 60 sekund. nie zdążył by się tyle nagrzać, a olej był wiec smarowanie było... nie wiem jak poprzedni właściciel.... miał być ok silnik..
_________________
boskie uno (wymknęło się na złom) 1.4 i.e.s. LPG '94 jedna elektryczna szyba

fiat tipo (sprzedany) 1,4 gaźniczor zagazowany '93 dwie elektryczne szyby

bmw e34 520 sekwencja '90 żadnej elektrycznej szyby ale za to lusterka są
  
 
MARIOVIRUS 


Pomógł: 18 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 571
Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 05-04-2011, 22:01   

kolego bez zalozenia silnika zalania plynami i pzegonieniu jakiejs trasy z 150-300km nie musi byc na raz moze byc np 3x po 100km nie bedziesz wiedzial z kad to paliwo w misce ja mialem tak podczaas krotkich dystansow po miescie silnik sie nie nagrzewal do optymalnej temperatury a juz gaszony i przez cos takiego paliwo idzie w olej i jest to normalne a po kilku dluzszych trasach jak silnik lapal temp 90* paliwo wyparowalo z oleju co przejawilo sie niskim stanem oleju pozniej jakos tak sie zlozylo ze juz krotkich tras jest malo i sie nie powtorzylo zeby olej jakos nadmiernie smierdzial paliwem czy byl wodnisty ,moze u ciebe tez przez taki powod jest bena w oleju a moze silnik padaka bez przepalenia go i rozgrzania konkretnie przez dluzszy czas badz rozebrania silnika nie dowiesz sie tego mozna tylko spekulowac , a co do odpalania moze ktorys czujnik padl
_________________
Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest
     assistance   Moneta
 
palidzojnt221 



Pomógł: 15 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 700
Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 06-04-2011, 07:02   

bartol222 napisał/a:
ja miałem zimny silnik zawsze i chodził do max 60 sekund. nie zdążył by się tyle nagrzać, a olej był wiec smarowanie było... nie wiem jak poprzedni właściciel.... miał być ok silnik..


no ja tez nie miałem ciepłego silnika bo wyjechałem z podwórka i ok 500m od domu pasek sie zerwał, wracałem i widziałem jak temperatura rośnie, ile mogłem jechac te 500m???? minute?? dwie??? tez nie chodził długo a silnik był zagotowany
_________________
Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6
     assistance
 
bartol222 


Wiek: 40
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 41
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 06-04-2011, 14:48   

ale jestem baran.. nie podpiąłem masy z silnika do budy.. :) poza tym silnik odpalił i chodzi równo. jakieś jaja są z elektrozaworami od gazu ale to jutro wizyta u gaziarza. silnik coś kopcił na początku teraz nie widzę żeby siwo było za mną.. na tą chwile jest bardziej do przodu z moim planem niż do tylu :) czas na spawanie całej podłogi w niedalekiej przyszłości.. :D
_________________
boskie uno (wymknęło się na złom) 1.4 i.e.s. LPG '94 jedna elektryczna szyba

fiat tipo (sprzedany) 1,4 gaźniczor zagazowany '93 dwie elektryczne szyby

bmw e34 520 sekwencja '90 żadnej elektrycznej szyby ale za to lusterka są
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 33 days
Network load