Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Alternator... Blok Obrotów....
Autor Wiadomość
DonBanDitOo 



Wiek: 35
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 113
Skąd: Tychy
Województwo: Śląskie
Wysłany: 05-09-2008, 18:40   Alternator... Blok Obrotów....

||
||
||
||
||
\/
_________________
Tipo Niezdało Egzaminu.... <<SprzedamNa Taile

Powrót Do Mniejszego....
W Przygotowaniu FIat 126 903ccm xD
  
  
 
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 05-09-2008, 22:02   

DonBanDitOo, moze kabel jakis gdzies ci styka jak odleciał ci przycisk, sprawdz dokładnie kable od awaryjek ;)
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 05-09-2008, 23:12   

Myślę, że powodem tego jest już wyrobiona stacyjka. Przy znacznie wyrobionym kluczyku idzie go wyjąć ze stacyjki nawet przy odpalonym silniku.

Masz jakiś drugi kluczy zapasowy na sprawdzenie?

Jak np. nie do końca przekręcisz stacyjkę po zgaszeniu auta to właśnie wtedy może być ten problem z odpaleniem.
Bo jak wiesz trzeba przekręcyć stacyjkę w pozycję gdzie się wkłada kluczyk i ponownie przekręcić, aby rozrusznik zaczął kręcić. A jak gasisz auto, może nie ustawiasz w tej pozycji, ale już wcześniej możesz wyjąć kluczyk i go wyjmujesz. Stąd powstaje problem.
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
konikks 



Pomógł: 43 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 2755
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 06-09-2008, 09:01   

z tego co pamiętam to do przełącznika awaryjnych idzie kilka przewodów min biały i niebieski. po zwarciu tych dwóch będziesz miał zawsze deskę "na zapłonie"... ja bym obstawiał ten problem.
_________________
Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO
     Moneta
 
 
DonBanDitOo 



Wiek: 35
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 113
Skąd: Tychy
Województwo: Śląskie
Wysłany: 06-09-2008, 16:51   

dziś to już autko przszło samo siebie...
owszem .. zapłon jest po złączeniu tych dwóch kabli ... dziś to sprawdziłem ...
ale dziś powstał następny problem .. tkwi on już od paru dni ale dziś już był totalny koniec...
akumulator ma napięcie 3 V przy wyłączonym silniku i 7 przy włączonym ...
świruje wszystk co elekrtyczne .. gdzie wcześniej niebyło takich problemów..
niedziałają kierunki .. świecą czasem tylko światła z przodu .. z tyłu prawy stop słabiej niż pozycyjne..
poza tym zauważyłem że jest przebicie na kablach od świec..
i następny problem .. silnik zaczął mi blokować obroty ...niewiem w jakim zakresie bo niewiem jak to sprawdza sie.. ale tak prędkościowo ..
1b. - tyle co na rozruch auta...
2b - do 20km
3b - 40km ...
4b - 60
i 5 do 80 ... przy każdym przełożeniu przy danej prędkości czy tam też obrotach blokuje i wali strasznym dymem....

to jest wina zbyt małego napięcia czy tych kabli??
i jaka może być przyczyna takowego ladowania akumulatora... bo niewiem czy wykręcać altek i zawieźć do elektryka czy cale auto zataszczyć ...
_________________
Tipo Niezdało Egzaminu.... <<SprzedamNa Taile

Powrót Do Mniejszego....
W Przygotowaniu FIat 126 903ccm xD
  
 
 
maciek_wk 


Pomógł: 9 razy
Wiek: 41
Dołączył: 26 Maj 2008
Posty: 568
Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 07-09-2008, 06:53   

jak to jest na wtrysku i masz za niskie napięcie to raczej pompa paliwa nie wyrabia
_________________
jest...BRAVO 1.6 jtd Dynamic ...mojej kobiety

jakieś służbowe toczydło Renault Megane Grand Tour 1.5 dci
     assistance   Moneta
 
 
DonBanDitOo 



Wiek: 35
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 113
Skąd: Tychy
Województwo: Śląskie
Wysłany: 07-09-2008, 09:13   

gaźnik .. ale jest na LPG to niewiem czy tam jest jakiś wtrysk do tego czy jak ..
_________________
Tipo Niezdało Egzaminu.... <<SprzedamNa Taile

Powrót Do Mniejszego....
W Przygotowaniu FIat 126 903ccm xD
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 30 days
Network load