|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
co steruje obrotmi w tipo 2.08v |
Autor |
Wiadomość |
Tomo5791
witamy nowego
Dołączył: 21 Cze 2010 Posty: 6 Skąd: Rzeszów
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 06-07-2010, 21:43 co steruje obrotmi w tipo 2.08v
|
|
|
Witamym
Może zaczne inaczej. Co steruje obrotami w 2.08v. I czy silniczek vg czy krokowy ma cos wspólnego z obotami. Jakie mogą być przyczyny.dzięki z góry pozdrawiam |
|
|
|
|
Dobermannn
Wiek: 48 Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 136 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 06-07-2010, 21:49
|
|
|
a co ci się dokłądnie dzieje ?? |
_________________
|
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
Tomo5791
witamy nowego
Dołączył: 21 Cze 2010 Posty: 6 Skąd: Rzeszów
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 07-07-2010, 12:50
|
|
|
Wtam
Objawy po uruchoimieniu silnika obroty podnoszą sie do 2.tys gdy po chwili spadają i gasnie silnik. Po przygazowaniu kilku razy znowu sa obroty wachające sie od 2-1.5tys
po osiągnieciu temperatury auteczko sobie chodzi na wysokich obrotach ne gaśnie (faluje).
Jeśli chodzi o obroty to po nacisnięcu pedału gazu ładnie się zbiera. Co to może być |
|
|
|
|
robertRK
Pomógł: 7 razy Wiek: 49 Dołączył: 23 Maj 2009 Posty: 523 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 07-07-2010, 15:02
|
|
|
Kolego w Tipo 2.0 8V za wolne obroty odpowiada tzw.silnik krokowy ( poprawna nazwa : zawór VAE ) znajduje się on pomiędzy akumulatorem a głowicą jest do niej przykręcony w takiej metalowej obejmie która mocowana jest do boku głowicy.Odrazu Ci mówię że nowy jest dostępny i kosztuje około 700 zł |
_________________ Roberto
Był : Fiat Tipo 2.0 GT Aut
Był : Fiat Tipo 1.9 TDs SX
Był : Fiat Marea 1.9 JTD 110 SX
Był : pożyczony Peugeot 307 HDi
Jest : Renault Megane II CC |
|
|
|
|
Machello
Wiek: 37 Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 18 Skąd: Krosno
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 27-11-2010, 18:40
|
|
|
Ten "silnik krokowy" poprawnie zawór VAE owszem steruje obrotami za zimnym silniku, na rozgrzanym podpięciu kostki od niego nie powinno byc zadnej róznicy. Napisze więcej, obroty wolne się ustawia śrubą na przepustnicy. Silnik musi być rozgrzany do normalnej temperatury 80-90 stopni, odpinamy VAE i kręcąc wspomnianą śrubą ustawiamy obroty 850-900.
Jaki kolega ma sterownik? Od 8V czy 16V? Może jakieś oznaczenie
Pozdro |
_________________ TEMPRA 2.0 i.e.+STAG 4 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|