Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
co steruje obrotmi w tipo 2.08v
Autor Wiadomość
Tomo5791 
witamy nowego


Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 6
Skąd: Rzeszów
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 06-07-2010, 21:43   co steruje obrotmi w tipo 2.08v

Witamym
Może zaczne inaczej. Co steruje obrotami w 2.08v. I czy silniczek vg czy krokowy ma cos wspólnego z obotami. Jakie mogą być przyczyny.dzięki z góry pozdrawiam
  
 
 
Dobermannn 



Wiek: 48
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 136
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 06-07-2010, 21:49   

a co ci się dokłądnie dzieje ??
_________________
  
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 07-07-2010, 07:42   

http://forum.tempra.org/t...0bbdfb3fc8c6d17
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Tomo5791 
witamy nowego


Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 6
Skąd: Rzeszów
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 07-07-2010, 12:50   

Wtam
Objawy po uruchoimieniu silnika obroty podnoszą sie do 2.tys gdy po chwili spadają i gasnie silnik. Po przygazowaniu kilku razy znowu sa obroty wachające sie od 2-1.5tys
po osiągnieciu temperatury auteczko sobie chodzi na wysokich obrotach ne gaśnie (faluje).
Jeśli chodzi o obroty to po nacisnięcu pedału gazu ładnie się zbiera. Co to może być
  
 
 
robertRK 


Pomógł: 7 razy
Wiek: 49
Dołączył: 23 Maj 2009
Posty: 523
Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 07-07-2010, 15:02   

Kolego w Tipo 2.0 8V za wolne obroty odpowiada tzw.silnik krokowy ( poprawna nazwa : zawór VAE ) znajduje się on pomiędzy akumulatorem a głowicą jest do niej przykręcony w takiej metalowej obejmie która mocowana jest do boku głowicy.Odrazu Ci mówię że nowy jest dostępny i kosztuje około 700 zł
_________________
Roberto :)
Był : Fiat Tipo 2.0 GT Aut
Był : Fiat Tipo 1.9 TDs SX
Był : Fiat Marea 1.9 JTD 110 SX
Był : pożyczony Peugeot 307 HDi
Jest : Renault Megane II CC
     assistance   Moneta
 
Machello 



Wiek: 37
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 18
Skąd: Krosno
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 27-11-2010, 18:40   

Ten "silnik krokowy" poprawnie zawór VAE owszem steruje obrotami za zimnym silniku, na rozgrzanym podpięciu kostki od niego nie powinno byc zadnej róznicy. Napisze więcej, obroty wolne się ustawia śrubą na przepustnicy. Silnik musi być rozgrzany do normalnej temperatury 80-90 stopni, odpinamy VAE i kręcąc wspomnianą śrubą ustawiamy obroty 850-900.
Jaki kolega ma sterownik? Od 8V czy 16V? Może jakieś oznaczenie
Pozdro
_________________
TEMPRA 2.0 i.e.+STAG 4
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 34 days
Network load