|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Tablica wskazników DGT Tipo |
Autor |
Wiadomość |
adik22
Wiek: 42 Dołączył: 30 Wrz 2007 Posty: 64 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 08-11-2007, 19:15 Tablica wskazników DGT Tipo
|
|
|
Witam mam pytanie odnośnie wskaźników kontrolnych. Jakie kontrolki powinny sie zapalić oprócz tych podstawowych (ładowanie, olej) po przekręceniu kluczyka? czy jakiś kontrolny od wtrysku itp bo u mnie żadna sie nie pali oprócz tych dwóch powyżej np. w bravo to jeszcze kontrolka wtrysku czyli taka samodiagnoza cz w moim tipolocie coś jeszcze powinno sie zapalić?
TIPO 1.4 SPI 8V 1990 |
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 08-11-2007, 19:31
|
|
|
W moim tipku nie zaświeca się żadna kontrolka od samodiagnostyki czy coś takiego. A kontrolkę od wtrysku mam bo jak miałem problem z kompem to się zaświecała. |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
adik22
Wiek: 42 Dołączył: 30 Wrz 2007 Posty: 64 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 08-11-2007, 22:17
|
|
|
aha czyli narazie jest wszystko wpożo, bo już myślałem że sprzedający coś kombinował bo nie było w tym miejscu żarówki ja wstawiłem ja z duchem na ramieniu ale skoro ona tylko działa przy awarii kompa to ok |
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 08-11-2007, 22:24
|
|
|
Ogólnie zaświeca się ta kontrolka gdy komp wywala błąd (czujniki i inne pierdoły). A w moim przypadku komp chyba stwierdził że sam jest błędem (produkcyjnym ) i dlatego się zaświecała. |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
adik22
Wiek: 42 Dołączył: 30 Wrz 2007 Posty: 64 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 08-11-2007, 22:33
|
|
|
to u mnie chyba też jest błędem produkcyjnym ale nie chce się do tego przyznać, przynajmniej twój był wpożo i się przyznał a ja mam same problemy i dzisiaj jeszcze prześledziłem scieżki w zegarach od tej kontrolki gdzie idzie wiązka kabli i się okazało, że się skończyła na wtyczce chyba że są inne połączenia |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|