|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Tempra is death :/ |
Autor |
Wiadomość |
Emf
Pomógł: 26 razy Wiek: 47 Dołączył: 16 Sty 2005 Posty: 2668 Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 02-07-2005, 10:00 Tempra is death :/
|
|
|
Malpa odpalic nie chce.
Nawet zaskoczyc na raz nie chce .... smieje sie i smieje.
Zalacze pare fotek.
Nie sa najlepszej jakosci bo nie chcialo mi sie leciec po cyfrowke i strzelalem foty telefonem. |
_________________ Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.
|
|
|
|
|
GRAFIT
Pomógł: 4 razy Wiek: 40 Dołączył: 17 Gru 2004 Posty: 719 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 02-07-2005, 10:53
|
|
|
Wiec tak w cewce tak jest nie ma tam ,bolca.Co do kopołki jest taka sobie:) ta twoja ona musi być czysta to raz jej bolce papierem sciernym przegolic.W razie co mam kopołke magneti db stan8)
Acha w cewce to złota blaszka musi byc idealnie czysta!!!!8) |
_________________ Była Tempra gaźnik 1.6 jest BMW coupe 318i
Było Bmw jest Mondeo |
|
|
|
|
Emf
Pomógł: 26 razy Wiek: 47 Dołączył: 16 Sty 2005 Posty: 2668 Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 02-07-2005, 11:12 :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
|
|
|
No i sprawdzilem ze nie mam w ogole iskry juz z cewki.
No szlag.
Kumpel podjedzie o 13 z miernikiem moze cos wykombinujemy :/
Wstala moja fura :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay:
Juz myslalem, ze cewka do wyrzucenia bo prad "wchodzil", a nie wychodzil ale sie okazalo ze przyczyna jest zabrudzona kostka od przewpodu czujnika walu.
Zabrudzila mi sie kilka m-cy temu kiedy wywalil mi korek od oleju,, a efekt byl wczoraj.
Zaloze sie ze elektromechanik od razu by kazal kupic cewke.
Dzieki Chlopaki
|
_________________ Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.
|
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 02-07-2005, 18:26
|
|
|
Emf, pamietam, miales tam niezla "smole" na tym silniku od tego oleju. Dobrze ze to tylko czujnik walu.
Do cewki dochodza 4 kable z czego wlasnie jeden to wzbudzenie cewki a drugi to "sygnal" od modulu zaplonowego. Prawdopodobnie gdy czujnik byl zabrudzony zle "dawal" informacje modulowi i on nie wysylal "impulsow" do cewki.
Oby to tylko to bylo i Tempra jezdzila |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
bob96
Pomógł: 7 razy Wiek: 63 Dołączył: 23 Lis 2004 Posty: 519 Skąd: Jastrzębie Zdrój
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 02-07-2005, 20:42
|
|
|
Jak to cieszy jak samemu uda sie usunąc awarje
Emf jesteś Wielki |
_________________ Cromka 1.9 automat
Marea Weekend 1,8 +BRC sekwencja
Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik + gaz BRC
P.Walker+ Sirio ML145
Uniden 78 elite |
|
|
|
|
GRAFIT
Pomógł: 4 razy Wiek: 40 Dołączył: 17 Gru 2004 Posty: 719 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 02-07-2005, 22:49
|
|
|
To jest satysfakcja zrobic samemu i nie płacic złodzieją mechaniką ,cos o tym wiem
Juz myslałem ze Emef łykniesz cewke hehe :P:P:P:P |
_________________ Była Tempra gaźnik 1.6 jest BMW coupe 318i
Było Bmw jest Mondeo |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|