Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Centralny zamek
Autor Wiadomość
CHUDY-KOSZALIN 



Wiek: 48
Dołączył: 14 Sty 2005
Posty: 18
Skąd: KOSZALIN
Wysłany: 16-01-2005, 12:25   Centralny zamek

Witam.Przymierzam się do kupna centralnego zamka,na allegro.
Czy ktoś z was bawił się w zakładanie takiego zamka?
Na allegro sprzedający piszą że jest to banalnie proste... :?: .
Czy kupić z jednym masterem czy z dwoma,większość kupujących wybiera z dwoma. Jakie najlepiej wybrać siłowniki(chodzi mi o siłę uciągu)wystarczy 3,5kg czy lepiej 5kg?.Dzięki za odpowiedzi.
_________________
CHUDY-KOSZALIN-GRAFIT METALIC TEMPRA 1.6 i.e+LPG.
     assistance
 
 
dziura.arek 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 44
Dołączył: 28 Lis 2004
Posty: 690
Skąd: Kraków - Zielonki
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 16-01-2005, 12:43   

Cześć.
Nie napisałeś czy masz już wyprowadzoną instalacje czy będziesz ciągnoł kable. Zazwyczaj kupuje się 2 mastery ale wszystko zależy od ciebie. Jeśli chcesz sterować z prawych drzwi całym centralnym zamkiem to kup 2 mastery. Zresztą niewielka różnica w kosztach.

Ja w swoim Tipo założyłem centralny (2 master) a klameczki w przednich drzwiach zastąpiłem takimi bez wkładki na kluczyk aby nikt nie grzebał. Zostawiłem tylko wkładkę w klapie tak awaryjnie jakby coś nawaliło.

Jeśli masz centralny z kluczyka a chcesz z pilota to kup samą centralkę i podepnij się pod biały i błękitny kabel (wtyczka L) przy skrzynce bezpiecznikowej.

Jeśli chodzi o bagażnik to najlepiej na szrocie kupić oryginalny zamek z siłownikiem. Ja tak zrobiłem bo z założeniem siłownika był problem (mało miejsca). Ale każdy robi jak mu lepiej. Ja nie chciałem kombinować. Chciałem po prostu mieć pewność że wszystko będzie śmigać bez problemów.

Ja założyłem siłowniki 3,5 i spokojnie wystarczy. Dodatkowo olejem przesmarowałem zamek. Przy okazji jak boczki miałem pościągane.

Całość działa bez awarii.
     assistance   Moneta
 
 
CHUDY-KOSZALIN 



Wiek: 48
Dołączył: 14 Sty 2005
Posty: 18
Skąd: KOSZALIN
Wysłany: 16-01-2005, 13:17   

dziura.arek napisał/a:
Cześć.
Nie napisałeś czy masz już wyprowadzoną instalacje czy będziesz ciągnoł kable. Zazwyczaj kupuje się 2 mastery ale wszystko zależy od ciebie. Jeśli chcesz sterować z prawych drzwi całym centralnym zamkiem to kup 2 mastery. Zresztą niewielka różnica w kosztach.

Ja w swoim Tipo założyłem centralny (2 master) a klameczki w przednich drzwiach zastąpiłem takimi bez wkładki na kluczyk aby nikt nie grzebał. Zostawiłem tylko wkładkę w klapie tak awaryjnie jakby coś nawaliło.

Jeśli masz centralny z kluczyka a chcesz z pilota to kup samą centralkę i podepnij się pod biały i błękitny kabel (wtyczka L) przy skrzynce bezpiecznikowej.

Jeśli chodzi o bagażnik to najlepiej na szrocie kupić oryginalny zamek z siłownikiem. Ja tak zrobiłem bo z założeniem siłownika był problem (mało miejsca). Ale każdy robi jak mu lepiej. Ja nie chciałem kombinować. Chciałem po prostu mieć pewność że wszystko będzie śmigać bez problemów.

Ja założyłem siłowniki 3,5 i spokojnie wystarczy. Dodatkowo olejem przesmarowałem zamek. Przy okazji jak boczki miałem pościągane.

Całość działa bez awarii.


Nie mam instalacji pociągniętej,więc będę robił od podstaw.
Faktycznie z tego co piszesz lepiej kupić dwa mastery.
A centralnym chciałbym sterować z pilota,i też do takiego się przymierzam,choć ten otwierany z kluczyka jest o połowę tańszy ale co tam... :lol: zakłada się go raz...
Pozdrawiam.
_________________
CHUDY-KOSZALIN-GRAFIT METALIC TEMPRA 1.6 i.e+LPG.
     assistance
 
 
mkaminski100 



Wiek: 44
Dołączył: 17 Gru 2004
Posty: 672
Skąd: Basingstoke
Województwo: Other
Wysłany: 16-01-2005, 13:24   

U mnie instalacja była juz zamontowana. Tył jest oryginalny, bo po zamknięciu centralnego klapy nie da się kluczykiem otworzyć!! W sumie w tym momencie lepszy byłby sam guzik, ale nie mogę takiego dostać.
Jeśli chodzi o siłowniki to jest to dość dziwne, bo zamykając drzwi wszystkie mają lekki suw, a dodatkowo w drzwiach pasażera słychać specyficzny chrobot. Myślę, że gdyby był iny siłownik to by wolniej zamkał, a tu wszystkie zamykają się jednocześnie i tylko po zamknięciu to słychać.
Wszystko wygląda jak dead lock, ale dlaczego w jednych dzwiach i dlaczego wtedy można od środka to otworzyć?
Jesli chodzi o instalecję to my zapłaciliśmy 100zł za robociznę więc zastanawiam się czy masz ochotę tak dużo się bawić sam. Pamiętaj że prawie na pewno nie masz kabli i będziesz musiał takowe prowadzić do wszystkich drzwi (w przednich więcej niz 2), zdejmować wszystkie tapicerki, ustawiać dokałdnie siłownik i wiercić. Żmudna i pracochłonna robota więc zastanów się czy warto.
Jestem zwolennikiem robienia samemu, ale czasami lepiej dać 100zł niż problem ma Cię przerosnąć
     assistance   Moneta
 
 
CHUDY-KOSZALIN 



Wiek: 48
Dołączył: 14 Sty 2005
Posty: 18
Skąd: KOSZALIN
Wysłany: 16-01-2005, 13:45   

mkaminski100 napisał/a:
U mnie instalacja była juz zamontowana. Tył jest oryginalny, bo po zamknięciu centralnego klapy nie da się kluczykiem otworzyć!! W sumie w tym momencie lepszy byłby sam guzik, ale nie mogę takiego dostać.
Jeśli chodzi o siłowniki to jest to dość dziwne, bo zamykając drzwi wszystkie mają lekki suw, a dodatkowo w drzwiach pasażera słychać specyficzny chrobot. Myślę, że gdyby był iny siłownik to by wolniej zamkał, a tu wszystkie zamykają się jednocześnie i tylko po zamknięciu to słychać.
Wszystko wygląda jak dead lock, ale dlaczego w jednych dzwiach i dlaczego wtedy można od środka to otworzyć?
Jesli chodzi o instalecję to my zapłaciliśmy 100zł za robociznę więc zastanawiam się czy masz ochotę tak dużo się bawić sam. Pamiętaj że prawie na pewno nie masz kabli i będziesz musiał takowe prowadzić do wszystkich drzwi (w przednich więcej niz 2), zdejmować wszystkie tapicerki, ustawiać dokałdnie siłownik i wiercić. Żmudna i pracochłonna robota więc zastanów się czy warto.
Jestem zwolennikiem robienia samemu, ale czasami lepiej dać 100zł niż problem ma Cię przerosnąć


Prawdę mówiąc to poprosiłem o pomoc znajomego który się tym zajmuje,więc to on by "dowodził"przy zakładaniu i instalacji.
Robociznę wycenił na 50zł,więc myślę że warto się troszkę pomęczyć.
Sam bym się chyba tego nie podjął,bo elektryk ze mnie od siedmiu boleści... :lol: :lol: :lol: .Pozdr.
_________________
CHUDY-KOSZALIN-GRAFIT METALIC TEMPRA 1.6 i.e+LPG.
     assistance
 
 
dziura.arek 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 44
Dołączył: 28 Lis 2004
Posty: 690
Skąd: Kraków - Zielonki
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 16-01-2005, 16:21   

Chudy szkoda kasy.

Montujesz w drzwiach siłowniki. W zestawie do każdego siłownika dostaniesz blaszkę z podłużnymi otworami pręt i metalowy łącznik prętów. Siłowniki w przodnich drzwiach montujesz pod zamkiem na samym dole. Tylnie drzwi pod wciskiem na samym dole.

Montujesz centralkę np pod licznikiem jest miejsce albo pod schowkiem. Podłanczasz masa (czarny podłanczasz do karoserii) +12V (czerwony podłanczasz do grubego przy skrzynce bezpieczników trudno go nie zauwazyć.) Do przodnich drzwi wciągasz 4 przewody a do tylnich 2.

Siłownik master
Czarny - do masy drzwi
Biały, Brązowy - czujnik otwarcia zamknięcia
Zielony, Niebieski - sterowanie siłownikiem

Zacznij od tylnych drzwi niepieski i zielony tylnego siłownika połącz z niebieskim i zielonym przodniego siłownika. Następnie resztę kabli podciąg do centralki. I podobnie druga strona. Kable ciąg progiem pod plastikiem. Podłącz jedną stronę i sprawdź a potem drugą strone. Pamiętaj że kolory kabli muszą cię pokrywać przy łączeniu równoległym siłowników.

Co do bagażnika to podłączenie tak jak drzwi tylnych a mocowanie to już pisałem jak to wygląda.

Mogę ci podesłać schemat ogólny. Kup sobie po 3 zł takie gumki ochronne osłaniejące kabel przy przejściu kabli z drzwi do karoserii.
     assistance   Moneta
 
 
mkaminski100 



Wiek: 44
Dołączył: 17 Gru 2004
Posty: 672
Skąd: Basingstoke
Województwo: Other
Wysłany: 16-01-2005, 16:34   

Czyli jak napisałeś trzeba "tylko": okręcić wszystkie boczki 4 drzwi, odkręcić wszystkie plastiki przy progach, przeprowadzić tam kable (4 drzwi, progi, potem dojście do puszki bezpieczników koło nóg no i pociągnięcie kabla jeszcze dalej czyli okręcenie boczka bagaznika, plastik małego okienka, plastiki tyłu i tapicerka klapy, pewnie podsufitkę też trzeba ruszyć). Potem nawiercanie otworów (a jest tam mało miejsca), podoczepianie kabli (zakładam pozytywnie że wszystko będzie podłączone ok) i "tylko" skręcenie tego razem...
No cóż dla kogoś kto nie jest dobrze sprawny manualnie to zmarnowany dzień i mnóstwo nerwów. Ja za 50zł bym się nie fatygował, ale to już Twoja decyzja. Najpierw jednak ustal tor kabli i zobacz co musisz odkręcić i ile to roboty (przednie drzwi to ok 8 śrub x 4 drzwi).
Wtedy oceń czy warto.
     assistance   Moneta
 
 
dziura.arek 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 44
Dołączył: 28 Lis 2004
Posty: 690
Skąd: Kraków - Zielonki
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 16-01-2005, 16:46   

Niechwalę się ale na założenie samego centralnego bez alarmu potrzeba mi 3 godziny z regulacją siłowników (master).

"Jak się niema co się lubi to się lubi co się ma"

Wybór należy do chudego. My mu więcej nic nie jesteśmy w stanie pomóc.

Ja w tym wcześniejszym tipo miałem siłowniki oryginalnie w zamkach.
     assistance   Moneta
 
 
mkaminski100 



Wiek: 44
Dołączył: 17 Gru 2004
Posty: 672
Skąd: Basingstoke
Województwo: Other
Wysłany: 16-01-2005, 17:10   

Ale Ty się bawisz takimi rzeczami. Mi pewnie zajęło by to troszkę dłużej, ale w jednym popołudniu bym się zmieścił.
U mnie jest tak, że wolę rozkręcić silnik niż prowadzić kable i denerwowac się że coś nie działa.
Ja go tylko przestrzegłem co go czeka, ale jeśli czuje się na siłach to spokojnie może powalczyć. Robota nie jest trudna ale pracochłonna.
     assistance   Moneta
 
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 16-01-2005, 22:10   

jezeli chodzi o centralny zamek,to monotowalismy ostatnio do cienkiego,we dwoch zajeło nam to pół dnia wlacznie z zamontowaniem alarmu,a tez wszystko musielismy robic od podstaw,naprawde nie jest to trudne,jeden silownik sterujacy ok 30 zl...w komplecie sa wszystkie kable i wtyczki ktorych nie da sie pomieszac,gdyz pasuja tylko w jedno gniazdo.
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
CHUDY-KOSZALIN 



Wiek: 48
Dołączył: 14 Sty 2005
Posty: 18
Skąd: KOSZALIN
Wysłany: 17-01-2005, 20:32   

Ale daliście mi klina Panowie... :roll: .
A najlepsze jest to że dziura.arek i mkaminski100 macie rację!
Teraz pozostało mi tylko zamówić centralny i podjąć decyzję,ale chyba zdecyduję się na pomoc znajomego...prowadząc sklep jestem mocno ograniczony czasowo i każda minutka się dla mnie liczy.Ale tak czy tak dzięki za dobre rady.Pozdrawiam.
_________________
CHUDY-KOSZALIN-GRAFIT METALIC TEMPRA 1.6 i.e+LPG.
     assistance
 
 
majcher
Gość
Wysłany: 20-01-2005, 17:22   

Ja montowałem..i jakby ktoś chciał mi to zamontować za 50 zl to bym sie nie zastanawiał :) . Nie jest to trudne..., ale bardzo czasochłonne i męczące. Z tyłu trzeba wyginać cięgna, proste raczej nie wchodzą. Powodzenia.

Ps. Kup z 2 masterami jesli jest mala roznica ceny, ja mam z jednym ,ale mam pilota :)
  
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 20-01-2005, 19:07   

Ja mam z 1 masterem + 4 slavy do tego pilot, kupilem jeszcze oryginalny silownik od tempry do klapy bagaznika i podlaczylem sie pod instalacje centralnego, instalacja do klapy bagaznika jest doprowadzona standardowo!

Koszt cos kolo 170zl z przesylka ponad 1,5roku temu . Drogo? Moze tak, ale z pilotem tyle gdzies kosztuje...

Ogolnie CZ to bardzo uzyteczny gadżet.

Co do roboty jest troche jak nie duzo bo musisz drzwi, progi rozbierac.
Ja dokupilem jeszcze oryginalne "przewody" - gumy , miedzy slupkami a drzwiami. 11zł w ASO za sztuke. I wyglada to jak stanardowa instalacja, nie widac wiszacych kabli.

Pozdro
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
dzejbi 



Wiek: 44
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 310
Skąd: Łódź, Warszawa
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 20-01-2005, 19:56   

Ech Panowie, takie koszty to jeszcze nic.
Tak się akurat składa, że wczoraj będąc u elektryka który podłączał mi halogenki spytałem kontrolnie o koszt całkowity zainstalowania CZ.

Wiecie ile koleś zaśpiewał: 450 zł ( i to jeśli nie będzie komplikacji z klapą bagażnika (dodam że mam S.W.)

Nieźle co?
_________________
ZAMÓW KOSZULKĘ LUB KAMIZELKĘ ODBLASKOWĄ Z LOGO TTT
www.koszulki-klubowe.prv.pl
     assistance   Moneta
 
 
dziura.arek 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 44
Dołączył: 28 Lis 2004
Posty: 690
Skąd: Kraków - Zielonki
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 20-01-2005, 22:39   

majcher napisał/a:
Nie jest to trudne..., ale bardzo czasochłonne i męczące. Z tyłu trzeba wyginać cięgna, proste raczej nie wchodzą. Powodzenia.



Panowie Panowie wypowiadając się w tym poście miałem nadzieje że takie żeczy jak podłączenie kabli wg. koloru lub wygięcie pręta tak aby siłownik lekko chodził i nie obcierał to pestka. A tu widzę że to nie takie proste dla was.

Czy powierzylibyście swoje cacka innej osobie która za kasę zrobi masówkę aby jak najszybciej skończyć?

Ja robiłem sam. Progi rozbierałem sam. Kable wpinałem sam i prowadziłem w podłodze tam gdzie idzie wiązka.

Myślicie że ktoś by się tak bawił z cudzym autem?.

Założe się że kable by były zaraz pod plastikiem na progu a plastik by odstawał.


Niechcę nikogo obrażać ale to forum jest po to aby zaczerpnąć informacji i być dumny później ze swojej roboty opisując to w poście w dziale Własne Przeróbki
     assistance   Moneta
 
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 21-01-2005, 01:15   

No to wiec ja to rowniez sam sobie robilem.... kladzenie kabli, rozbieranie drzwi i progow.

Nie ufam za bardzo "specom", wiec wole sam, taniej jest i mam jeszcze z tego frajde bo lubie tak grzebac przy autku ;)
Tak samo jak elektryki szyby, elektr. lusterka, halogeny, osprzet audio, zaglowki, spoiler, malowanie pod kolor lusterek itp. rowniez robilem sam ;)
Nawet przy instalacji LPG siedzialem bite pol dnia pod/nad/w aucie i patrzylem i sam pomagalem zakladac ;)

Myslalem jeszcze o glosnkach w drzwiach, ale panele drogie, a z allegro to niestety sa brzydkie.
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
bajer



Dołączył: 11 Sty 2005
Posty: 48
Skąd: KRAKÓW N-H
Wysłany: 25-01-2005, 23:20   

Witajcie ja założyłem sobie sam centralny z alarmem i naprawde to jest banalne mam dwa mastery i dwa slavy więc tak rozbierz sobie pierw jedną stronę czuli przednie i tylne drzwi z centralnego wychodzą ci 4 wiązki kabli dwa po 5 kabli i 2 po 2 kable te co są po 5 kabli w wiazsce idą na przód są do sterowania masterami a te z 2 idą na tył po rozebraniu drzwi musisz wziąść rozkręcić progi z przodu i ściągnąć obudowę z pasów tą plastikową dolną jak już to zrobisz to kable całą tą wiązke która idzie na jedną strone prawą auta ona jest dłuższa od lewej póść jak masz lewarek od skrzyni biegów pod dywanikiem później sonbie je ułożysz tak żeby było ładnie i działasz w drzwiach musisz zwrócić uwagę na skręcenie tych drucików.

A i pamiętaj nie skręcaj drzwi przed sprawdzeniem całego zamka czy dział we wszystkich drzwiach gdyż jak coś nie będzie grało to ponownie musisz rozbierać.

Siłowniki montuj przy otwartych szybach żeby nigdzie nie uwadzały w razie czego o szybę.
I montuj je tak abyś jak najmniej wyginał drucik gdyż spowoduje to nie wyginanie się go bardziej.

centralke umieść tam gdzie ci pasuje w samochodziie jest dużo miejsca na jej umieszczenie jak bedziesz to podpinał pod alarm to musisz pamiętać żeby kabli od alarmu nie pomylić gdyż może to spowodować spalenie centralki z zamka.

POWODZENIA W MONTAŻU.!!!!!!!!!!!!!!!1 =D> #-o
_________________
Tempra 1,6ie zagazowana
  
 
 
slawek 


Dołączył: 10 Kwi 2005
Posty: 41
Skąd: BIAŁYSTOK
Wysłany: 16-04-2005, 20:24   

WITAM,SIADA MI CHYBA SILOWNIK CENTRALNEGO W KLAPIE BAGAZNIKA,RAZ OTWIERA RAZ NIE ,CZESCIEJ NIE OTWIERA,MIMO TEGO ZE GO PRZESMAROWALEM.JAKI KUPIC NOWY NAJLEPIEJ? CHYBA JEST ORGINALNY ,KOLORU BIAŁEGO.O CO TO CHODZI, MASTR LUB SLAWA.POZDRAWIAM.SŁAWEK.
_________________
TEMPRA 1.6 m p i 1994rok SW
  
 
 
dziura.arek 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 44
Dołączył: 28 Lis 2004
Posty: 690
Skąd: Kraków - Zielonki
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 16-04-2005, 20:45   

Sławek a może kable ci nie łączą.
Np. po lewej stronie u góry kable w gumie narażone są na zginanie może tam się coś dzieje?
     assistance   Moneta
 
 
slawek 


Dołączył: 10 Kwi 2005
Posty: 41
Skąd: BIAŁYSTOK
Wysłany: 16-04-2005, 20:56   

CHYBA NIE,BO SILOWNIK PRACUJE , TYLKO BRAK MU SILY OTWOZYC,ZAMKNAC BEZ PROBLEMU.
_________________
TEMPRA 1.6 m p i 1994rok SW
  
 
 
tomx 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Cze 2005
Posty: 305
Skąd: Gdańsk - 3miasto
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 11-08-2007, 16:23   

Odgrzewam stary temat.....

Chcę założyć sobie CZ do moje Tipo 3 drzwi....

Czy moge tez kupic zestaw na 4 drzwi, a podłaczyć tylko 2 drzwi....??
np. taki zestaw
http://allegro.pl/item223...scyzoryki_.html
??
_________________
Pozdr. Tom'ek 3miasto
Nie'TIPO'wy 1,4ie Smart Coupe 3d;)Sprzedany -
IBIZA II Sprzedana !
Był ESCORT
Demio 1,5 2002' tez było
JEST MAZDA 626 ditd kombi 00'
  
 
 skype
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 11-08-2007, 23:21   

Możesz, a co ten 3ci siłownik chcesz pod klapę?
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
tomx 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Cze 2005
Posty: 305
Skąd: Gdańsk - 3miasto
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 12-08-2007, 14:48   

miszko napisał/a:
Możesz, a co ten 3ci siłownik chcesz pod klapę?


Chodzi mi głównie o 2 drzwi .....a zestawy na allegro sa na 4 drzwi.....(pod klape chyba ten zwykły siłownik nie podejdzie ....)

...a tak wogole to jak pasuja do Tipo te uniwersalne CZ....???
_________________
Pozdr. Tom'ek 3miasto
Nie'TIPO'wy 1,4ie Smart Coupe 3d;)Sprzedany -
IBIZA II Sprzedana !
Był ESCORT
Demio 1,5 2002' tez było
JEST MAZDA 626 ditd kombi 00'
  
 
 skype
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 02-10-2007, 19:20   

to, że zestaw masz na 4 drzwi, nie znaczy że 4 musisz podłączać bo i tak są równolegle siłowniki, możesz podłączyć 1,2,3,4... a uniwersalne zestawy do Tempry (sprawdzone) pasują, więc i do Tipo też....
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 30 days
Network load