Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
filtr stozkowy-za i przeciw
Autor Wiadomość
POPEY 


Wiek: 50
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 33
Skąd: busko zdroj
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 12-12-2006, 12:26   filtr stozkowy-za i przeciw

Czesc od paru dni zastanawiam sie nad wsadzeniem do mojego tipka 2.0 16v filtra stozkowego znalazlem jakies firmy PIPERCROSS na http://tuning.jcauto.pl/oferta/silnik/pipercross i tam pisza ze mozna je czyscic prac i moga sluzyc jakies 500.000km przy odpowiedniej obsludze i mam pytanie czy ktorys z was mial cos takiego,czy to naprawde dziala i jak moze sie przy tym zachowac LPG i co ze spalaniem spada czy rosnie prosze o rady wszystkie za i przeciw bo cenowo to wychodzi jakies 170-200 wiec i tak w sumie taniej niz zwykly
_________________
tipo popeya 2.0 16v stare dobre sedici
     Moneta
 
moley 


Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Gru 2005
Posty: 486
Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 16-12-2006, 13:23   

o tych filtrach stożkowych to już było a było. wystarczy poszukać o tutaj
_________________
Fiat Tempra 1,6S ' 94 - sprzedane
Peugeot 205 1,8d aka Tygrys '85
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Kondzior92 



Wiek: 32
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 76
Skąd: Wolin
Województwo: Zachodniopomorskie
Wysłany: 25-12-2006, 21:24   

Naprawdę 2.0 16v po instalacji takiego filtra..... chodzi 2 razy głośniej !! i napewno szybciej :dresik:
_________________
TTT :D
     assistance   Moneta
 
 skype
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 25-12-2006, 22:00   

Kondzior92 napisał/a:
Naprawdę 2.0 16v po instalacji takiego filtra..... chodzi 2 razy głośniej !! i napewno szybciej :dresik:



Próbowaleś w swoim aucie wsadzic stożek?? To że Sedici na stozku ryczy jak glupie to zgoda,ale raczej nie o to chodzi przy zakladaniu tego typu filtru, ze stozkiem przy tym silniku nie jest tak latwo, trzeba by bylo miec dostep do hamowni, pre filtrów do testów, shamowac auto i ocenic czy na tyle duzo zyskujemy w gornej czesci obrotow silnika aby wogole go zakladac, bo do codziennej jazdy stozek nie bardzo mi sie widzi, silnik w 2.0 16V i tak prawie nie ma dołu, a po założeniu stożka traci go jeszcze bardziej.
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 34 days
Network load