Klamki zewnętrzne |
Autor |
Wiadomość |
Młody
Pomógł: 40 razy Wiek: 44 Dołączył: 16 Kwi 2006 Posty: 1580 Skąd: Gilowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 19-03-2009, 21:34 Klamki zewnętrzne
|
|
|
Mam problem ponieważ chciałbym zrobić coś z klamkami zewnętrznymi w Tipku którego za parę dni przywiozę ,ponieważ uważam że jest to najbardziej nie pasujący element do tego samochodu a ze względu na to że auto będzie lakierowane byłaby okazja coś z tym zrobić.
Może ktoś się spotkał z jakimś rozwiązaniem lub ktoś ma jakiś pomysł co można byłoby z nimi zrobić. |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 19-03-2009, 21:44
|
|
|
Całkowite usunięcie... Jak ma być z tego wyścigówka to bedzie pasować... |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
Młody
Pomógł: 40 razy Wiek: 44 Dołączył: 16 Kwi 2006 Posty: 1580 Skąd: Gilowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 19-03-2009, 21:48
|
|
|
ego, i byłoby bez problemów. Zestaw do centrala na 2 drzwi i po sprawie |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 19-03-2009, 22:20
|
|
|
Młody, zaspawanie miejsc po klamkach fajnie będzie wyglądało ale jest małe ale. Ja to widzę tak skoro robisz wyścigówkę na tor to auto powinno mieć jak najmniej dupereli z elektryki więc elektryczne zamki to taki średni pomysł, jednak bardziej mnie martwi kwestia bezpieczeństwa, gdyby nie daj Boże się coś stało i ktoś musiał by cie wyciągać z auta to nie powinien się zastanawiać jak je otworzyć (lub próbować robić to przez okno, choć i tak bywa) tylko powinna być klamka, przemyśl to. To trochę tak jak z maską na ryglach, ma to dwie funkcje spełniać pierwsza podstawową jako ułatwienie przy serwisowaniu auta w boxie (cała maska na bok ) druga w razie pożaru czy wypadku ekipa porządkową ma szybki dostęp do komory silnika. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Młody
Pomógł: 40 razy Wiek: 44 Dołączył: 16 Kwi 2006 Posty: 1580 Skąd: Gilowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 20-03-2009, 06:38
|
|
|
JAM_BELFEGOR napisał/a: | skoro robisz wyścigówkę na tor |
Auto nie będzie robione na tor tylko do jazdy po normalnych drogach |
|
|
|
|
maciek_wk
Pomógł: 9 razy Wiek: 41 Dołączył: 26 Maj 2008 Posty: 568 Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 20-03-2009, 07:01
|
|
|
albo klamka ala np. Fiat Uno 3d lub stara Panda |
_________________ jest...BRAVO 1.6 jtd Dynamic ...mojej kobiety
jakieś służbowe toczydło Renault Megane Grand Tour 1.5 dci |
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 20-03-2009, 09:10
|
|
|
JAM_BELFEGOR napisał/a: | powinno mieć jak najmniej dupereli z elektryki więc elektryczne zamki to taki średni pomysł | akurat mam dla ciebie ciekawostkę, samochody do rajdów WRC mają tylko elektryczne zamki i szyby. tak podobno wychodzi lżej. Trzymając się tematu, tak zwane klamki kasetowe? Na płasko, takie podobne do opla astry II albo daewoo lanos?
|
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 20-03-2009, 09:34
|
|
|
maciek_wk, niby rozwiązanie, i to nawet fiatowskie. tylko że to brzydkie jest |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
ubek
Pomógł: 50 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Sie 2007 Posty: 3790 Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
|
Wysłany: 20-03-2009, 11:04
|
|
|
Mi tak się podoba klameczka w FC, ale jako ze Młody nie będzie mail jak tego zrobić to jedyne sensowne wyjście....Zaspawać i na gładko |
_________________ K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy
Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku
www.tomekmichalik.pl |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 20-03-2009, 11:56
|
|
|
Młody napisał/a: | Auto nie będzie robione na tor tylko do jazdy po normalnych drogach | eee... to spawaj na gładziocha i rób centralny. Tylko zawsze mnie w takich rozwiązaniach zastanawiało to a co będzie jak padnie akumulator albo coś się zepsuje z centralnym to chociaż zamek na tylnej klapie zostaw. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
mrk69
Pomógł: 31 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 1884 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 20-03-2009, 13:33
|
|
|
Młody, wszystko fajnie, ale przy pierwszej kontroli jak zobaczą, że klamek brak to leżysz. Musisz mieć chociaż od strony kierowcy jakiś otwieracz, bo jak Ci ta elektryka padnie to czym otworzysz? tuningowo.com miał coś takiego zrobione. |
_________________
|
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
Dragomi
Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 151 Skąd: Czechowice-Dziedzice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 20-03-2009, 14:54
|
|
|
ja bym obstawiał za jakimś przeszczepem klamek kasetowych, ładnie wyglądają i psy się nie przyczepią |
_________________ Pod opieką:
Seat Toledo 1.8
Seat Ibiza 1.2(system porshe)
Fiat Tempra 1.6;] |
|
|
|
|
Młody
Pomógł: 40 razy Wiek: 44 Dołączył: 16 Kwi 2006 Posty: 1580 Skąd: Gilowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 20-03-2009, 18:42
|
|
|
Nawet nie wiedziałem że za gładki drzwi leci dowód
To raczej to odpada bo na przeglądzie też będą się czepiać
Raku napisał/a: | klamki od alfy 156 |
Też odpadają bo wolałbym żeby nie wystawały
jelcyn666, Dragomi,
I chyba tak będzie trzeba zrobić żeby mieć spokój i inny wygląd.
Dzięki wszystkim za podpowiedzi i uświadomienie mnie z drzwiami na gładko |
|
|
|
|
Maciek
Pomógł: 21 razy Wiek: 33 Dołączył: 26 Sie 2008 Posty: 1468 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 20-03-2009, 18:50
|
|
|
Młody, jeszcze możesz z audi 80 dać, też by to ciekawie wyglądało. |
_________________ Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części |
|
|
|
|
Młody
Pomógł: 40 razy Wiek: 44 Dołączył: 16 Kwi 2006 Posty: 1580 Skąd: Gilowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 20-03-2009, 19:30
|
|
|
Maciek1991, coś będę kombinował |
|
|
|
|
Rajek
Pomógł: 4 razy Wiek: 35 Dołączył: 05 Lip 2008 Posty: 453 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 20-03-2009, 21:09
|
|
|
A ja kiedyś ubzdurałem sobie by mieć klamki od bravy na oko wszystko podobne jak w tipolu tylko kształt bardziej okrąglejszy a i polakierowane nie odbiegały by zbyt od sylwetki auta ale puki co poszło to w odstawke |
|
|
|
|
Młody
Pomógł: 40 razy Wiek: 44 Dołączył: 16 Kwi 2006 Posty: 1580 Skąd: Gilowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 21-03-2009, 20:18
|
|
|
Rajek, ale też wystają
jelcyn666 napisał/a: | Na płasko, takie podobne do opla astry II |
I z niej właśnie będą
** Dodano: 21-03-2009, 20:18 **
jelcyn666, punkt dla Ciebie |
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 21-03-2009, 20:37
|
|
|
Młody, dzięki, ciesze się, że spodobał ci się mój pomysł |
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA |
|
|
|
|
Karpik
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 11 Paź 2008 Posty: 201 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 22-03-2009, 10:49
|
|
|
Co do drzwi bez klamek to miałem tą wątpliwą przyjemność mieć takie coś w kadecie, od strony prawnej nie wiem do końca jak to wygląda, niektórzy mówią że nie można mieć inni że można, z własnego doświadczenia wiem tyle że, mój kadett przeszedł przegląd bez klamek a przy zatrzymaniach przez policję nikt nic nie mówił (kadetta miałem do października 2008r. więc może coś się zmieniło przez te kilka miesięcy)
Jeśli chodzi o wypadek to po pierwsze nawet mając klamki nie jest powiedziane że Cię będzie można wyciągnąć bo drzwi lubią się blokować, (np błotnik na nie nachodzi) po drugie nowsze auta mają coś takiego że po odpaleniu silnika auto samo się zamyka i nie otworzysz go od zewnątrz, zresztą moje Tipo też to ma (np grande punto nie dość że ma coś takiego to jeszcze nie ma rygli więc tam żeby otworzyć auto to siłą rzeczy trzeba ciąć karoserię lub wybijać szybę)
Napisałem że posiadanie tego zamka było dla mnie wątpliwą przyjemnością, generalnie Młody wyobraź sobie sytuację że idziesz do auta chcesz je otworzyć a tu d... akumulator padł (mnie się to zdarzyło kilka razy) ja do kadetta wchodziłem przez bagażnik który nie był podłączony pod żaden mechanizm a jak Ty sobie zorganizujesz "wejście awaryjne" to już zostawiam Twojej inwencji twórczej, często też zdarzało mi się że siłowniki padały i nie ważne czy kupiłem je za 15 czy 75zł i tak albo się zacierały albo przepalały i któreś drzwi nie działały (jak miałem szczęście to nie działały drzwi pasażera:P) innym razem padł mi bezpiecznik i też kicha... zastanów się 3 razy zanim to założysz Pozdrawiam |
_________________ Nie ważne co robisz, ważna jak to robisz |
|
|
|
|
Młody
Pomógł: 40 razy Wiek: 44 Dołączył: 16 Kwi 2006 Posty: 1580 Skąd: Gilowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 22-03-2009, 11:53
|
|
|
Karpik, właśnie dlatego zostawię klamki ale kasetowe z Astry II |
|
|
|
|
Karpik
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 11 Paź 2008 Posty: 201 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 23-03-2009, 09:50
|
|
|
ja zastanawiam się nad tylnymi klamkami z alfy 156 ale od biedy przednie też by mi pasowały |
_________________ Nie ważne co robisz, ważna jak to robisz |
|
|
|
|
|