|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
To tak, aby sie wygadac... |
Autor |
Wiadomość |
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 16-03-2011, 21:24 To tak, aby sie wygadac...
|
|
|
Witam Panów...jak zapewne czytaliście w moim temacie dotyczacym Omegi....wszytsko zaczelo sie 11.02.2011r. Kupilem Omege 3.0 MV6...moja radosc po zakupie auta trwala az 1 dzien....nastepnego dnia po jej przyprowadzeniu padl silnik, a konkretniej urwal sie korbowód i zrobił jaja w bloku...silnik na szrot...Zdecydowalem sie na jej reanimacje....kupilem drugi silnik, bagatela 2100zl i z nowymi gratami i olejami wyszlo cos okolo 3000zl. Moja radosc potrwala az 2 dni....150km pozniej zaswiecila sie kontrolka oleju....patrze pod auto...wywalilo uszczelniacz miedzy silnikiem, a skrzynia....wymiana, zostal wymieniony raz jeszcze....kontrolka dalej sie swieci i dodatkowo zaczęła huczec szklanka na ktoryms z zaworow...diagnoza jednoznaczna, brak smarowania....Panowie, ktorzy wymieniali silnik twierdza, ze to nie z ich winy, ze wywalilo pierwszy uszczelniacz....lecz wtedy wszystko sie zaczelo....bo poki go nie wywalilo silnik pracowal nawet dobrze....Madra glowa od silnikow V6 powiedziala jednoznacznie, ze akurat w tym momencie kiedy zgubilem duzo oleju mogla nastapic "magiczna sekunda", kiedy to smok nie mial co zassac i przytalr panewke.....dodam, ze silniki X30XE od Omegi nie nadaja sie do szlifu, po prostu nadaja sie po takim zabiegu na zlom...Tak wiec mamy juz 7 tys za auto+3 tys za naprawe i samochod nadal stoi.....w takim stanie nikt go nie kupi nawet za 3 tys zl, wiec nie ma o czym mowic....pojawila sie inna opcja...mianowicie:
W Kwidzyniu jest czlowiek, ktory od wielu wielu lat naprawia tylko Omegi i tylko silniki V6. Pol forum Omegi naprawia i serwisuje u niego samochody, nigdy jeszcze nie slyszalem, zeby ktos marudzil....Padla decyzja...w piatek biore lawete i gonie auto do Kwidzynia....Kolega powiedzial, ze zobaczy, czy jeszcze cos da sie uratowac z tego silnika, czy raczej juz tez umarl....W przypadku tej gorszej opcji ma u siebie wzorowy silnik na "dawce", kompresja bdb, cisnienie oleju bdb....nie ma sie do czego przyczepic no i oczywiscie na swoja robote jak i na silnik udziela az 3 miesiecznej gwarancji....tak wiec to duzo....zle zrobilem, ze od razu tak nie pomyslalem.....ze od razu nie pogonilem tego auta do Kwidzyna, tylko musialem jak ten debil przyoszczedzic....
No i na deser oczywiscie informacja, ze 10 tys ktore juz poszlo to nic......dolozyc trzeba jeszcze 5 tys.... Ku*wa mac, za 15 tys to juz bym sporo mlodsze auto kupil.... :/
Nie wiem, ale jakis pechowy egzemplarz mi sie trafil.... :/ Porazka.... |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 16-03-2011, 21:34
|
|
|
Witam w klubie kupujących zadbane wozy |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
EASYKATO
Pomógł: 3 razy Wiek: 101 Dołączył: 13 Kwi 2006 Posty: 353 Skąd: Bielany Wrocławskie
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 16-03-2011, 21:38 Re: To tak, aby sie wygadac...
|
|
|
maniutek napisał/a: | Witam Panów...jak zapewne czytaliście w moim temacie dotyczacym Omegi....wszytsko zaczelo sie 11.02.2011r. Kupilem Omege 3.0 MV6...moja radosc po zakupie auta trwala az 1 dzien....nastepnego dnia po jej przyprowadzeniu padl silnik, a konkretniej urwal sie korbowód i zrobił jaja w bloku...silnik na szrot...Zdecydowalem sie na jej reanimacje....kupilem drugi silnik, bagatela 2100zl i z nowymi gratami i olejami wyszlo cos okolo 3000zl. Moja radosc potrwala az 2 dni....150km pozniej zaswiecila sie kontrolka oleju....patrze pod auto...wywalilo uszczelniacz miedzy silnikiem, a skrzynia....wymiana, zostal wymieniony raz jeszcze....kontrolka dalej sie swieci i dodatkowo zaczęła huczec szklanka na ktoryms z zaworow...diagnoza jednoznaczna, brak smarowania....Panowie, ktorzy wymieniali silnik twierdza, ze to nie z ich winy, ze wywalilo pierwszy uszczelniacz....lecz wtedy wszystko sie zaczelo....bo poki go nie wywalilo silnik pracowal nawet dobrze....Madra glowa od silnikow V6 powiedziala jednoznacznie, ze akurat w tym momencie kiedy zgubilem duzo oleju mogla nastapic "magiczna sekunda", kiedy to smok nie mial co zassac i przytalr panewke.....dodam, ze silniki X30XE od Omegi nie nadaja sie do szlifu, po prostu nadaja sie po takim zabiegu na zlom...Tak wiec mamy juz 7 tys za auto+3 tys za naprawe i samochod nadal stoi.....w takim stanie nikt go nie kupi nawet za 3 tys zl, wiec nie ma o czym mowic....pojawila sie inna opcja...mianowicie:
W Kwidzyniu jest czlowiek, ktory od wielu wielu lat naprawia tylko Omegi i tylko silniki V6. Pol forum Omegi naprawia i serwisuje u niego samochody, nigdy jeszcze nie slyszalem, zeby ktos marudzil....Padla decyzja...w piatek biore lawete i gonie auto do Kwidzynia....Kolega powiedzial, ze zobaczy, czy jeszcze cos da sie uratowac z tego silnika, czy raczej juz tez umarl....W przypadku tej gorszej opcji ma u siebie wzorowy silnik na "dawce", kompresja bdb, cisnienie oleju bdb....nie ma sie do czego przyczepic no i oczywiscie na swoja robote jak i na silnik udziela az 3 miesiecznej gwarancji....tak wiec to duzo....zle zrobilem, ze od razu tak nie pomyslalem.....ze od razu nie pogonilem tego auta do Kwidzyna, tylko musialem jak ten debil przyoszczedzic....
No i na deser oczywiscie informacja, ze 10 tys ktore juz poszlo to nic......dolozyc trzeba jeszcze 5 tys.... Ku*wa mac, za 15 tys to juz bym sporo mlodsze auto kupil.... :/
Nie wiem, ale jakis pechowy egzemplarz mi sie trafil.... :/ Porazka.... |
współczuję |
_________________ Sedicivalvole 3d '93
(Wytrzymał już ze mną 20 lat) |
|
|
|
|
MupiK
Pomógł: 15 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Maj 2005 Posty: 1350 Skąd: Zabrze
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 16-03-2011, 21:41
|
|
|
Zadbany egzemplarz to podstawa , chyba że to hobby;-)
Czytam twój post i aż nie wierze w to co piszesz.
Dobry mechanik to połowa sukcesu druga to prześwietlenie auta przed zakupem.
Niestety ja się nauczyłem że jesteśmy za biedni żeby oszczędzać:-) |
_________________ www.aquamelior.pl - systemy filtracji wody, chemia i części do ekspresóworaz akcesoria, systemy filtracji powietrza, klimatyzacje, stacje uzdatniania wody, pompy ciepła i inne. W razie pytań proszę śmiało pisać. |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 16-03-2011, 21:49
|
|
|
MupiK napisał/a: | Niestety ja się nauczyłem że jesteśmy za biedni żeby oszczędzać:-) |
Swiete slowa....przeswietlic auto? przeciez najglupszy w samochodach nie jestem....przeswietlalem je z kazdej strony....pracowalo cichutenko i spokojnie...600km bez prblemu, silnik zywy i wsyztsko wydawalo sie ok....nigdy bym nie przypuszczal, ze za 24h urwie mi sie korbowod.... |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
ubek
Pomógł: 50 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Sie 2007 Posty: 3790 Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
|
Wysłany: 16-03-2011, 21:56
|
|
|
Maniuś pech jakich mało Cie dopadł - ale głowa do góry - teraz może być już tylko lepiej |
_________________ K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy
Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku
www.tomekmichalik.pl |
|
|
|
|
meter30
Pomógł: 26 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 904 Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 16-03-2011, 22:02
|
|
|
Przechodziłem to samo, pół roku reanimowałem mojego bravo, 1500zł poszło w silnik a i tak go wywaliłem, do tego problemy z nieuczciwym mechanikiem. Tylko tyle że do fiata części sporo tańsze, a i świadomie wóz kupiłem z uszkodzonym silnikiem...
Nie łam sie, sprzedasz trochę części ze starych silników i trochę się zwróci |
_________________ Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek)
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r |
|
|
|
|
manieek133
Pomógł: 5 razy Wiek: 41 Dołączył: 01 Sty 2009 Posty: 233 Skąd: Jaworzno
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 16-03-2011, 22:18
|
|
|
kolego życzę Ci jak najlepiej,jakieś 2 miesiące temu także stałem się posiadaczem Omegi tylko że 2.0 ta najsłabsza 115 kucy i jak Cię pocieszy to też już włożyem z 1500zł,a jestem dopiero w połowie drogi.A nawiązując do tematu to także miałem pecha z mechanikiem.W tamtym roku stałem się posiadaczem Mazdy 626 diesel z kompresorem,ale niestety padła uszczelka pod głowicą więc oddałem do mechanika i tak po jego ,,remoncie"i wydaniu 2500 za naprawę pojechałem na wakacje i wracając zapaliła się kontrolka od oleju,więc zjechałem z autostrady,otwieram maskę patrzę a tam silnik zrzygany olejem,więc na szybkiego dolałem oleju i do domu.Okazało się że źle zamontowali węża od oleju i pasek od kompresora go przetarł i wywaliło olej na ,,ziemię".Po zajechaniu do mechanika okazało się że jest oczywiście niewinny i nie wie jak to się mogło stać.Nowa diagnoza,pęknięty pierścień na którymś z garów a przy tym znowu uszczelka do roboty.Zrezygnowałem z naprawy i pozbyłem się auta za grosze(jestem w plecy jakieś 6-7tyś).Morał z tego taki że chciałem przyoszczędzić na mechaniku parę groszy,inny,wiem że solidny mechanik proponował mi pierwszą naprawę za 2900 ale wydało mi się drogo i kolega zaproponował mi ,,fajnego mechaniora"i niedrogiego,a ja się głupi skusiłem.Teraz już nigdy jakiś nieznanych mi pseudomechaników.Pozdrawiam kolegę i sorry za ot ale też się przy okazji wyżaliłem |
_________________ "Nie jestem Pinokio, żebym się pier**ł z pajacami" |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 16-03-2011, 22:35
|
|
|
maniutek, nie jestes pierwszą osobą którą "znam" z takimi przygodami.
A co do mechaników - oni ZAWSZE są bez winy :/ |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
mrk69
Pomógł: 31 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 1884 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 17-03-2011, 12:28
|
|
|
maniutek napisał/a: | W Kwidzyniu jest czlowiek, ktory od wielu wielu lat naprawia tylko Omegi i tylko silniki V6 |
W KWIDZYNIE!! Ten koleś jest jedyny już od jakiegoś czasu. Znam go. Poznałem go przy okazji jak mój szwagier sprzedawał astrę a on był za eksperta. Jego Omegi są nieziemskie, ale jak pamiętam to miał terminy na sporo w przód zaklepane. |
_________________
|
|
|
|
|
osama 33
Pomógł: 2 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 324 Skąd: Łódz
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 17-03-2011, 13:06
|
|
|
mrk69 napisał/a: | maniutek napisał/a: | W Kwidzyniu jest czlowiek, ktory od wielu wielu lat naprawia tylko Omegi i tylko silniki V6 |
W KWIDZYNIE!! Ten koleś jest jedyny już od jakiegoś czasu. Znam go. Poznałem go przy okazji jak mój szwagier sprzedawał astrę a on był za eksperta. Jego Omegi są nieziemskie, ale jak pamiętam to miał terminy na sporo w przód zaklepane. |
tak też słyszałem o tym gościu, na forum opla , jest dobry, i we Wrocławiu też jest tylko Ople robi na ( maślicach ) też tylko do niego jeźdzę , jak coś trzeba zrobić.Po prostu złota rączka. |
_________________ fiat uno 1,4 ,omega 1987,Ford eskort,Fiat Tempra,espero, Opel Senator 2,6 .seat toledo,Opel senator 3.0 24v,
Omega Kombi 96/97 2.016v
Ford windstar 3,8 Eskort kombi 1,8 td
omega 2,5 v6 Tipo 1,4,Laguna
opel astra kombi 1,7d f tempra 1,9td |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
kaminkrz
Pomógł: 10 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sie 2010 Posty: 547 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 17-03-2011, 13:54
|
|
|
maniutek, będzie dobrze, bo przecież gorzej być już nie może - powodzonka i oby te swoiste fatum już Ci dało basty. |
_________________ Zapraszam na forum:
http://forum-laptopy.info.pl/index.php |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 17-03-2011, 18:50
|
|
|
Tak...jak mam sie pier**lic jeszcze z innymi warsztacikami to ja mam to gdzies....nie slyszalem zlego slowa o Tym czlowieku, wiec wierze, ze uda mu sie uratowac moje auto....Generalnie cale forum Omegi o nim huczy i raczej nie udalo mi sie niggdzie przeczytac, zeby cos bylo nie tak....zeby cos zepsul....wiec na nowo jestem pelen nadziei.... :/ |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
rob
Pomógł: 5 razy Wiek: 53 Dołączył: 06 Lut 2006 Posty: 487 Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 17-03-2011, 19:53
|
|
|
maniutek,
Witam w klubie niespełnionych marzeń
Rzuciłem fajki zbieram puszki i będę jezdził Quattroporte
Głowa do góry,3mam kciuki |
_________________ Fiat Ducato 2.3 JTD
Mazda MX3 1.6 16v |
|
|
|
|
palidzojnt221
Pomógł: 15 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 700 Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 17-03-2011, 20:12
|
|
|
a ja żałuje że nie reaanimoweałem swojej pierwszej Tipolonki kupiłem okazyjnie za 500zł i nie palił na 1 cylinder, to wymieniłem uszczelke pod głowica i dalej to samo było, po niedługim czasie urwał mi sie zawór i mioałem tylko głowice do wymiany, a u sąsiada na złomie stało uno z takim samym silnikiem który nie był zagazowany, z sąsiadem dobre układy mam to by mi może za stare części dał całą góre, jednak stwierzdziłem że nie bede sie juz bawił w ten samochód i rozebrałem na części, buda była bez jakiej kolwiek korozji ani dziór ani nic takiego, teraz bardzo żąłuje że go rozłożyłem, teraz jeżdze ojca Tipo, szlak mnie trafia wszedzie dzióry, zawieszenia nie ma silnika prawie juz tez nie ma, ogólnie źle zrobiłem ale trudno sory za OT |
_________________ Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6 |
|
|
|
|
MupiK
Pomógł: 15 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Maj 2005 Posty: 1350 Skąd: Zabrze
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 17-03-2011, 21:18
|
|
|
rob napisał/a: | Rzuciłem fajki zbieram puszki i będę jezdził Quattroporte
| jeszcze browary i do zlotu zdążysz :-)
maniutek napisał/a: |
Swiete slowa....przeswietlic auto? przeciez najglupszy w samochodach nie jestem....przeswietlalem je z kazdej strony.... | chodziło mi o to czy byłeś z nią na stacji kontroli,szarpaki i inne? u zaufanego mechanika który dojrzy czasem to co umknie zwykłemu zjadaczowi chleba? podpięcie pod kompa bo chyba już ten rocznik się dało.
Niestety zakup auta w naszym kraju to mała wojna:/ Naoglądałem się przez ostatnie pół roku sporo tego, i nasłuchałem od sprzedających :/ i tacy to bajki mogą pisać, a duperele tak ukryją, że tylko wytrawni znawcy wynajdą ,że coś nie tak.
możliwe, że OT nie mam na celu nikogo urazić chciałbym jednak żeby ten temat był przestrogą na przyszłość |
_________________ www.aquamelior.pl - systemy filtracji wody, chemia i części do ekspresóworaz akcesoria, systemy filtracji powietrza, klimatyzacje, stacje uzdatniania wody, pompy ciepła i inne. W razie pytań proszę śmiało pisać. |
|
|
|
|
Emf
Pomógł: 26 razy Wiek: 47 Dołączył: 16 Sty 2005 Posty: 2668 Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 17-03-2011, 23:23
|
|
|
MupiK, żaden komp nie wywęszy trocin w skrzyni biegów albo silnika "przygotowanego" do sprzedaży.
Nawet najlepszy spec tego nie wywęszy.
Możesz sprawdzić, czy nie był bity, czy zawias nie jest wywalony ale silnika ani skrzyni nie rozbierzesz. |
_________________ Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.
|
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 17-03-2011, 23:28
|
|
|
co jak co ale o trocinach " w " wale napędowym to słyszałem. Tzn nie wiem jak to się fachowo nazywa ale w autach na tył jak wał wchodzi w taką kulę do tylnych kół |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
pisario
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 933 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 17-03-2011, 23:34
|
|
|
wydaje mi sie ze tak to jest... im czlowiek porzadniejszy tym wiecej problemow... wiec ktos taki jak Ty bedzie mial ich niestety sporo.
Współczuje i pamietaj ze w razie jakiejs pomocy to dzwonisz i jestem daleko nie ma |
_________________ A pamietasz jak mowiles ze nigdy nie kupisz...
PEUGEOT??? |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 18-03-2011, 21:23
|
|
|
Dzieki za mile slowa, pisario, bede pamietal |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|