|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
MODUL |
Autor |
Wiadomość |
slawo
Dołączył: 27 Lis 2004 Posty: 85 Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 19-08-2006, 17:53 MODUL
|
|
|
Prawdopodobnie poszedl mi modul, czy mozna go zmiezyc [czy jest sprawny],czy ktos to robil i kto to moze zrobic. |
_________________ tempra1.6wtrysk bordo metalic |
|
|
|
|
Jarek38
Pomógł: 2 razy Wiek: 54 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 550 Skąd: Mińsk Mazowiecki
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 20-08-2006, 09:13
|
|
|
Z tego co piszą w "mądrych" książkach to modułu nie da się sprawdzić bez testera. |
_________________ Tempra 2.0 ie 8V + LPG |
|
|
|
|
magi-marcin
Pomógł: 2 razy Wiek: 44 Dołączył: 20 Maj 2006 Posty: 323 Skąd: Huta Czechy
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 20-08-2006, 12:32
|
|
|
Wszystko da rade.
Wczoraj sprawdzaliśmy moduł w Oplu i mieliśmy dwa jeden dobry i jeden zły
Sprawdzaliśmy oporności jakie mają i nam wyszło wszystko.
Puzniej mieliśmy trzeci i był dobry i miał prawie identyczne opornościjak ten pierwszy (ten pierwszy dobry) |
_________________ Tipo 1.6ie DGT bez LPG --- Już należy do TempraWG
LPG - dobry do zapalniczek |
|
|
|
|
Jarek38
Pomógł: 2 razy Wiek: 54 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 550 Skąd: Mińsk Mazowiecki
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 21-08-2006, 09:53
|
|
|
Marcin obawiam się że tą metodą można sprawdzić czy moduł jest zepsuty ale nie to czy jest sprawny. Same oporności to jeszcze nie wszystko. |
_________________ Tempra 2.0 ie 8V + LPG |
|
|
|
|
slawo
Dołączył: 27 Lis 2004 Posty: 85 Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 21-08-2006, 12:30
|
|
|
Mnie juz by to wystarczylo bo bym wiedzial czy jest zepsuty.Gdy ma sie dwa albo trzy moduly sprawa wyglada inaczej, bo ktorys ma inne wartosci i latwiej wykryc sprawny. |
_________________ tempra1.6wtrysk bordo metalic |
|
|
|
|
Gibson
Pomógł: 1 raz Wiek: 47 Dołączył: 09 Lip 2005 Posty: 276 Skąd: Częstochowa
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 21-08-2006, 13:01
|
|
|
Jarek38 napisał/a: | Same oporności to jeszcze nie wszystko. |
Dokładnie, sprawdzenie oporności nie daje pewności, miałem kłopoty z Digiplexem, które opisałem tutaj
U mnie sprawdziła się podmiana modułów, ale też do czasu bo w moim przypadku uszkodzona była również wtyczka do modułu, tak więc po podmianie byłem pewien że moduł był walnięty ale wciąż szukałem jeszcze jednej przyczyny gubienia iskry i zapłonu. |
_________________ Był Tipek 1.6 OHC '92 rok, gaźnik, LPG - Lovato
Jest Astra 1.6, 16V, X16XEL '98 rok, kombi, benzyna |
|
|
|
|
slawo
Dołączył: 27 Lis 2004 Posty: 85 Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 21-08-2006, 16:44
|
|
|
Dzieki za porady juz zrobilem a wlasciwie samo sie zrobilo,wyjolem i wlozylem wtyczke i jest ok. |
_________________ tempra1.6wtrysk bordo metalic |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|