Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
obroty na "luzie"
Autor Wiadomość
konikks 



Pomógł: 43 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 2755
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 04-02-2007, 21:10   obroty na "luzie"

ile obrotów powinien mieć silnik 1,6 i.e. + lpg na biegu jałowym? mam 1200 i wydaje mi się że to trochę za dużo... Z drugiej strony jak są mniejsze strasznie trzęsie budą.
_________________
Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO
     Moneta
 
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 04-02-2007, 21:13   

o ile pamiętam koło 900
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
konikks 



Pomógł: 43 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 2755
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 04-02-2007, 21:16   

jak się je reguluje?
_________________
Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO
     Moneta
 
 
MiKuS 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 12 Mar 2006
Posty: 612
Skąd: TcZeW
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 04-02-2007, 21:42   

Obroty zawsze powinny być minimalne, tak, ze po włączeniu świateł nie trzęsie budą.
w zasadzie nie powinno byc nizej niz jakieś 850-900, tak zeby alternator dawał rade,
Ja u mnie zeszłem do 700-750 i nie trzesie budą ,(jak jest ciepły) ale przy takich obr. nie ma mowy o ładowaniu... (ale kontrolka nie swieci)
_________________
Tipo 1.4 Gaźnik
     Moneta
 
konikks 



Pomógł: 43 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 2755
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 04-02-2007, 21:43   

MiKuS napisał/a:
Ja u mnie zeszłem do 700-750



a jak to zrobiłeś :) ??
_________________
Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO
     Moneta
 
 
MiKuS 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 12 Mar 2006
Posty: 612
Skąd: TcZeW
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 04-02-2007, 21:43   

A te 1200RPM to na benie czy na lpg? bo jak na gazie to zupełnie inna historia...
Ja mam gaxnik i reguluje śrubka, a na wtrysku to chyba sie silniczkiem krokowym ustawia
_________________
Tipo 1.4 Gaźnik
     Moneta
 
konikks 



Pomógł: 43 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 2755
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 04-02-2007, 21:45   

i na tym i na tym. nie ma praktycznie różnicy
_________________
Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO
     Moneta
 
 
MiKuS 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 12 Mar 2006
Posty: 612
Skąd: TcZeW
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 04-02-2007, 21:49   

no to musi ktos pomóc co ma wtrysk, bo ja nie wiem, albo regulacja wystarczy, albo jakiś czujnik padł...
_________________
Tipo 1.4 Gaźnik
     Moneta
 
slavol 



Pomógł: 7 razy
Wiek: 54
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 200
Skąd: Chodzież
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 04-02-2007, 23:00   

Jeżeli zimny to 1200-1300 (odpowiednik ssania) powinien mieć , wmiarę wzrostu temp. powinno spaść do 800-900
Na benzynie obroty ustawiamy luzując potencjometr przepustnicy, i lekko go obracajac regulujemy obroty (na rozgzanym silniku) ruchami przepustnicy steruje silniczek krokowy, na podstawie danych z potencjometru. Jeżeli Ci obroty na benzynie nie spadaja, przeczyść cpp i krokowy, powinno pomóc. Na gazie niewiem , to osobna instalacja i niech poradzi jakiś "Gazownik"
_________________
Tipo 1.6 ie DGT 92r. Posadzony i utwardzony ;-)
     assistance   Moneta
 
konikks 



Pomógł: 43 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 2755
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 05-02-2007, 15:56   

slavol napisał/a:
przeczyść cpp


he a co to jest ?
_________________
Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO
     Moneta
 
 
MiKuS 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 12 Mar 2006
Posty: 612
Skąd: TcZeW
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 05-02-2007, 16:11   

czujnik połozenia przepustnicy

na drugi raz najpierw sprawdź słowniczek
_________________
Tipo 1.4 Gaźnik
     Moneta
 
pabler 


Dołączył: 13 Lut 2007
Posty: 13
Skąd: śląsk
Województwo: Śląskie
Wysłany: 13-02-2007, 08:20   

maksymalnie 900. U mnie 800 i nic nie trzesie.
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 34 days
Network load