|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Koniec skrzyni? |
Autor |
Wiadomość |
MarcinWrocław
Wiek: 43 Dołączył: 22 Kwi 2006 Posty: 280 Skąd: Bochnia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 10-10-2006, 18:42 Koniec skrzyni?
|
|
|
Problem jest taki - przy włączaniu na postoju "1" wskakuje ona ciezko i ze zgrzytem, przy włączaniu "2" wydaje sie na rece że bieg wszedł, ale jak puszcze sprzęgło to do konca nie zazebia i jest cholerny zgrzyt i ni ewchodzi. Dopiero po baardzo mocny pociągnięciu drazka do siebie udaje sie... raz na 4 razy... Zaznacze ze "2" wyje od kiedy mam auto, ale nie było z nią problemu. Na cięgnach od drazka do skrzyni nie ma zbytniego luzu i są smarowane. A sprzegło się nie ślizga. Olej w skrzyni jest. Zauwazyłęm tylko że mocowanie cięgien jest luźne - można je dokrecić?? Bo patrzyłem tam juz po ciemku i niewiele widziałem. Czy możkliwe aby tylko od luxnego i to niewiele uchwytu były taki eproblemy??
Nie chce wymieniać ciegien bo to kosztuje 100 a jaka pewnosć ze to one właśnie nawaliły.... Jesli macie jakieś sugestie to bede baaardzo wdzięczny.. Pozdrawiam |
_________________ była.... Temperówka, 92 1.6
była.... Vectra A '95 1.6 + LPG
była Vectra X18XE - nareszcie z klimą!!
C5 FL 2,0 HDI Break Exclusive |
|
|
|
|
bob96
Pomógł: 7 razy Wiek: 63 Dołączył: 23 Lis 2004 Posty: 519 Skąd: Jastrzębie Zdrój
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 10-10-2006, 19:09
|
|
|
Miałem podobny problem okazało się że była zużyta tulejka gumowa na końcówce drążka idącego do sierżanta. Zamówiłem w serwisie Fiata w cenie 2,68 zł i po problemie
http://forum.tempra.org/t...ighlight=#52568 |
_________________ Cromka 1.9 automat
Marea Weekend 1,8 +BRC sekwencja
Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik + gaz BRC
P.Walker+ Sirio ML145
Uniden 78 elite |
|
|
|
|
YaSIu
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 13 Mar 2006 Posty: 154 Skąd: Świdnica
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 11-10-2006, 21:09 Re: Koniec skrzyni?
|
|
|
MarcinWrocław napisał/a: | Zauwazyłęm tylko że mocowanie cięgien jest luźne - można je dokrecić?? |
Marcin, to jest przykręcane raz a dobrze, a jak wyczułeś tam luzy to moim zdaniem niestety cięgna. Co do tych gumeczek to prawda, niewiele kosztuje a może wiele pomóc. Z resztą zobaczysz co się będzie działo po wymianie tych gumeczek, jak będzie ok to nie musisz wymieniać drążków, ale to oczywiste. Z wymianą gumek troche jest roboty bo nie ma zbyt dogodnego dojścia do sierżanta, ale mam nadzieje że dasz sobie radę i spotkamy się na kolejnym spocie w miarę możliwości |
_________________ Był Mercury Cougar V6 3.8 --- jest Tipo 1.6 LPG 835C1000 już ponad 270kkm. |
|
|
|
|
MarcinWrocław
Wiek: 43 Dołączył: 22 Kwi 2006 Posty: 280 Skąd: Bochnia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 18-10-2006, 17:42
|
|
|
no , juz cos wiem..... Sierżant i ciegna w porządku. - albo zatrzask na skrzyni albo synchronizator albo wodziki.. Tak czy inaczej skrzynie musze ściągnąc... Ale że nie mam na to teraz kasy .. więc nie robie na razie.. |
_________________ była.... Temperówka, 92 1.6
była.... Vectra A '95 1.6 + LPG
była Vectra X18XE - nareszcie z klimą!!
C5 FL 2,0 HDI Break Exclusive |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|