problem z LPG |
Autor |
Wiadomość |
stefbut
Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 55 Skąd: poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 23-03-2009, 19:19 problem z LPG
|
|
|
witam kupilem fiata tipo 1,4 gaznik i jest w nim instalacja LPG poprzedni wlasciciel mowi iz odpalal go tylko na gazie odkad ma inst. auto benzyny nie widzialo. auo spala mi jakies 11,5l gazu na 100km nie wiem czy to dobry wynik niektorzy pisze ze na 27l. robia 80km .
moj problem polega na tym iz auto nie wchodzi na obroty np. przy zmianie z 1 na 2 ja mu w gaz a on zgasl. i wydaje mi sie iz czuc przez went gaz. na wyzszych obrotach jest ok idzie jak stzrala.oczywiscie mowie o cieplym silniku . czasem aby zredukowac zeby nie zgasl musze z 4 dac na 1 na 2 lub 3 nie chce sie toczyc. tylko skokami do przodu idzie. pozdrawiam |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 23-03-2009, 19:27
|
|
|
podobnych tematów o problemach z LPG było baaardzo dużo |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 23-03-2009, 19:45
|
|
|
Luczu, nowy wiec wybaczymy mu chyba.
stefbut, mysle ze regulacja gazu jest Ci potrzebna |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
|
|
|
|
stefbut
Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 55 Skąd: poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 23-03-2009, 23:13
|
|
|
nie wiem niestety nie widze nigdzie rozwiazania mojego problemu |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 23-03-2009, 23:34
|
|
|
stefbut, więc reasumując tematy/posty na naszym forum mogę stwierdzić że:
- po 1 jedz na regulację instalacji
- po 2 jak to nie pomoże wymieniaj świece, kable WN, kopułkę, filtr gazu, powietrza,
- po 3 być może masz parownik na wykończeniu ( to może stwierdzić gazownik przy regulacji ) |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 24-03-2009, 01:26
|
|
|
Luczu napisał/a: | po 3 być może masz parownik na wykończeniu ( to może stwierdzić gazownik przy regulacji ) |
Dokładnie, miałem podobnie (nie tak samo) w poprzednim tipku, co prawda nie gasł, ale na obroty niechciał wchodzic, okazało sie ze parownika nawet zregenerowac sie nie dało |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
sniff
Wiek: 44 Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 172 Skąd: Zduńska Wola
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 24-03-2009, 09:23
|
|
|
stefbut, ja proponuję zrobić regenerację gaźnika zalać PB i sprawdzić jak zachowuje się na PB. Jeżeli będzie wszystko ok to jechać koniecznie na regulację gazu. |
_________________ Żyj szybko i nie patrz na przeszłość
Moje autko:
Tipo 1.4 1992r motor 159A2.000
http://sk2.pl/sniff
|
|
|
|
|
stefbut
Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 55 Skąd: poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 25-03-2009, 16:07
|
|
|
na PB chodzi ok nawet jest o jakies 30% mocniejszy wiec raczej nie ma problemu z filtrami gaznikiem kablami itp
ogolnie tydzien wczesniej chodzi bez problemow mozna powiedziec iz stalo sie to nagle
na gazie juz praktycznie wogole przestal chodzic bylem u gazownika reguloal ale nic to nie dalo zostawiam auto w piatek na przeglad mowia ze chyba do wymiany reduktor cena 250zl to troche duzo. nie chce zeby mnie naciagneli moze to pierdoła a podlicza mnie z robota 500zl czyli raktycznie tyle co auto warte |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 25-03-2009, 21:22
|
|
|
stefbut napisał/a: | na PB chodzi ok nawet jest o jakies 30% mocniejszy wiec raczej nie ma problemu z filtrami gaznikiem |
to że ma moc na Pb nie znaczy, że gaźnik nie jest do przeczyszczenia/regeneracji |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 25-03-2009, 23:31
|
|
|
stefbut, ja nadal stawiam na reduktor
stefbut napisał/a: | cena 250zl |
Norma ja tez tyle zapłaciłem
stefbut napisał/a: | podlicza mnie z robota 500zl |
Chyba chorzy są, ja płaciłem 250zł za reduktor, robocizna gratis |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
stefbut
Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 55 Skąd: poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 28-03-2009, 02:31
|
|
|
niby padl reuktor 250zl
** Dodano: 28-03-2009, 02:32 **
i jeszcze 1 pytanie jakie swiece i kable najlepiej kupic przyp 1,4 gaznik |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 28-03-2009, 11:51
|
|
|
stefbut, jesli oswiece chodzi to tylko NGK |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
stefbut
Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 55 Skąd: poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 28-03-2009, 13:11
|
|
|
oki dzieki ale jest ich jakis "model" bo nie wiem ktore kupic i z kablami tez nie bardzo wiem z tego co czytam na forum duzo bubla na rynku |
|
|
|
|
tipacz
Pomógł: 85 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Cze 2007 Posty: 3093 Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
|
Wysłany: 29-03-2009, 08:50
|
|
|
stefbut, na kablach tez nie należy oszczedzac. Konkretnej marki Ci nie podam bo nawet w przypadku dobrych firm ludzie sie skarżyli ze po krótkim czasie padły. A co do swiec to tak jak egon., pisze również polecam NGK |
_________________ Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...
jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...
|
|
|
|
|
stefbut
Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 55 Skąd: poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 29-03-2009, 13:50
|
|
|
tak ale NGK jaki model |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 29-03-2009, 13:57
|
|
|
NGK to "V-LINE NR 2" a cena to około 10 zł sztuka - ale poczekaj na potwierdzenie od innych forumowiczów |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 29-03-2009, 13:58
|
|
|
stefbut, a ja i tak polecę kable Janmor dedykowane do LPG. Moja Tempra jeździ na nich ponad 3 lata, mam teraz trzeci komplet, bo wymieniam w miarę regularnie co roku (15tyś km) kable i świece (też NGK-19). Wymieniam zanim cokolwiek zacznie się z nimi dziać Po prostu przy LPG trzeba się częściej tym zajmować. |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
ciawson
witamy nowego
Dołączył: 08 Cze 2009 Posty: 2 Skąd: łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 08-06-2009, 09:45
|
|
|
witam mam problem>>>pękł zbiorniczek wyrownawczy od chlodnicy,na reduktorze od gazu pojawil sie szron,,co moze byc przyczyna,,fiat tempra 1,6 benzyna z gazem |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 08-06-2009, 11:08
|
|
|
ciawson, zamroził CI się bo nie jest ogrzewany płynem. |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 08-06-2009, 11:46
|
|
|
ciawson, doprowadź układ chłodzenia do porządku, bo możesz mieć problemy z jazdą na gazie. Swoją drogą, w chłodnicy masz w ogóle płyn? Jeśli zamarza Ci reduktor, to albo za wysoko go zainstalował gazownik, albo płynu nie masz. |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
ciawson
witamy nowego
Dołączył: 08 Cze 2009 Posty: 2 Skąd: łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 08-06-2009, 14:44
|
|
|
dzieki sprawdze to |
|
|
|
|
|