|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Nie chce bezyny |
Autor |
Wiadomość |
m.m1981
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Gru 2009 Posty: 234 Skąd: gorka jaklinska
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 13-01-2010, 18:23 Nie chce bezyny
|
|
|
Panowie mam taki problem z tipo 1.4 gaźnik mianowicie nie chce chodzić na benzynie to znaczy raz ma raz nie ma wolnych obrotów(raz chodzi raz gaśnie)jak jest zimny i go odpalę(na ssaniu)jest ok chodzi...przełączę na LPG i jest ok chodzi bez problemu trzyma wolne obroty tak okolu 900-1000. a jak go przełączę na PB to robi fochy i raz chodzi raz nie(dodam jeszcze ze gaźnik był czyszczony i regulowany i niby jest ok)ale nie do końca już nie wiem co jeszcze zrobić żeby pozbyć się tego niedomagania |
_________________ były
dwa maluchy 125p polonez renault 25 tipo 1.4:(((
jest
JEST LANCIA DELTA )) juz zyje jeszcze nie w jednym kolorze ale zyje i ma sie nie zle
pojawił się MERCEDES C200 |
|
|
|
|
lazik666
Pomógł: 9 razy Wiek: 37 Dołączył: 13 Mar 2009 Posty: 892 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 13-01-2010, 18:33
|
|
|
m.m1981, może lewe powietrze pod gaznikiem, dobrze go dokręciłeś? A ta guma co tam jest dobrze się miewa? |
_________________ “Jeśli rozmawiasz z Bogiem, jesteś religijny. Kiedy Bóg przemawia do ciebie jesteś chory psychicznie.” - House MD
I need more ViCoDiN
był Fiat TIPO 1.4ie LPG
i Tempra AbartH 1.6ie LPG i Bordowa 1.6 |
|
|
|
|
m.m1981
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Gru 2009 Posty: 234 Skąd: gorka jaklinska
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 13-01-2010, 19:20
|
|
|
dokrecilem dobrze...a co do gumy to nie jestem na sto pewny...ale bardzo mnie dziwi ze to co pisalem dzieje sie tylko na PB jak chodzi na LPG to jest wszystko w jak najlepszym pozadku...i co tu moze byc grane lazik666 napisał/a: | A ta guma co tam jest dobrze się miewa? | a tym to sie zajme kupie ta gume i wymienie co mi szkodzi.
Ale jak ktos ma jeszcze jakis pomysl to prosze o porady co moze mu sie dziac ze tak szaleje |
_________________ były
dwa maluchy 125p polonez renault 25 tipo 1.4:(((
jest
JEST LANCIA DELTA )) juz zyje jeszcze nie w jednym kolorze ale zyje i ma sie nie zle
pojawił się MERCEDES C200 |
|
|
|
|
polansky
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Mar 2007 Posty: 1007 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 13-01-2010, 19:53
|
|
|
m.m1981 napisał/a: | ale bardzo mnie dziwi ze to co pisalem dzieje sie tylko na PB jak chodzi na LPG to jest wszystko w jak najlepszym pozadku...i co tu moze byc grane |
Bo gaźnik "działa" tylko na PB, przy LPG nie pełni swojej funkcji.
Co do nie trzymania obrotów to może zaworek "CUT OFF" się przycina? |
_________________ Traktuj innych tak, jak byś chciał żeby Ciebie traktowano
|
|
|
|
|
m.m1981
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Gru 2009 Posty: 234 Skąd: gorka jaklinska
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 13-01-2010, 20:23
|
|
|
polansky napisał/a: | zaworek "CUT OFF" |
jest ok to znaczy przynajmniej jak go sprawdzalem to dzialal(sprawdzalem po wykreceniu z gaznika zawarek dalem do miusa a kabelek do plusa i chodzi wiec mysle ze ok...prad z instalacji tez jest ok po wlaczeniu zaplanu jest na kablu od zaworu czyli co stawiac na ta podkladke pod gaznikiem czy cos jeszcze moze byc przyczyna |
_________________ były
dwa maluchy 125p polonez renault 25 tipo 1.4:(((
jest
JEST LANCIA DELTA )) juz zyje jeszcze nie w jednym kolorze ale zyje i ma sie nie zle
pojawił się MERCEDES C200 |
|
|
|
|
polansky
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Mar 2007 Posty: 1007 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 13-01-2010, 20:36
|
|
|
m.m1981 napisał/a: | czyli co stawiac na ta podkladke pod gaznikiem czy cos jeszcze moze byc przyczyna |
Wydaje mi się, że gdyby ciągnął lewe powietrze to raczej by falował na obrotach niż gasł. |
_________________ Traktuj innych tak, jak byś chciał żeby Ciebie traktowano
|
|
|
|
|
m.m1981
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Gru 2009 Posty: 234 Skąd: gorka jaklinska
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 13-01-2010, 20:51
|
|
|
no nie wiem to jest tak ze raz gasnie raz chodzi... roznie to jest dzis np chodzil ale jek go odpalilem tak jak to gaznikowca na ssaniu to jakos tak dziwnie chodzil jakby sie zalewal albo co?jak wylaczylem ssanie(na zimnym silniku chodzil na ssaniu nie wiecej niz minute to zaczol chodzic normalnie ale nie dal sobie gazu dolozyc |
_________________ były
dwa maluchy 125p polonez renault 25 tipo 1.4:(((
jest
JEST LANCIA DELTA )) juz zyje jeszcze nie w jednym kolorze ale zyje i ma sie nie zle
pojawił się MERCEDES C200 |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 24-01-2010, 22:57
|
|
|
cut-off bywa upierdliwy, wyjęty może być cacy, w gaźniku złośliwy; mógł się zgiąć nieznacznie na przykład i przycina;
wkręcając go daj z dwie cienkie szczelne podkładki by go nieco cofnąć, by jakby wszedł płyciej niż zazwyczaj, dodatkowo minimalnie spróbuj niem obrócić na zapalonym silniku podczas takich jak, trochę w lewo , trochę w prawo, jak trafisz na taki moment, że chodzi ok to może się krzywo ustawia / blokuje w gaźniku; ja miałem kiedyś takie chece; |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|