Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
przy włączaniu dmuchawy przygasają światł
Autor Wiadomość
lukaswisniewski 



Wiek: 41
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 24
Skąd: Stargard Szczeciński
Wysłany: 11-01-2007, 20:55   przy włączaniu dmuchawy przygasają światł

Tak jak w twmacie włączam dmuchawe bo przy takiej pogodzie w Tipkach cięzko bez dmuchawy, ajeszcze jak do tego dorzuce podgrzewanie tylnej szybki to mi tak okolo 20-30% przygasają swiatła tak na oko:) te procenty ale normalnie mam fajne zaroweczki Philipsa cos tam night power czy cos takiego i przez to swiecą jak standartowe zaroweczki.
moze macie jakies propozycje aku mam nowy moze jakis bezpiecznik mocniejszy jak tak to jaki zeby nie spalic....
  
 
mrk69 



Pomógł: 31 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 1884
Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 11-01-2007, 21:21   

Moze masz już dobity alternator? wygląda na to że za mało prądu produkuje
_________________
     Moneta
 
Ninja 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 46
Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 762
Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
Ostrzeżeń:
 5/3/5
Wysłany: 11-01-2007, 21:33   

szczotki zobacz.
_________________

www.budowork.pl
     assistance
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 15-01-2007, 18:39   

noale alternator to nie wszystko; jak akumulator jest trochę do D... -jak jestzwarcie częściowe między celami (a widziałem to nawet w nowych!!! jak ktoś tanio kupił dziada), to raz, że akumulator przez to zwarcie sam siebie rozładowuje nieco, to dwa pije prąd mocniej z alternatora;alternator męczy się bardziej, bo raz, że musi 'pokonać' zwarcie, dwa - ponadto ładowaćakumulator, trzy - zasilać instalację... wtedy wszelkie spadki na odbiornkach widać bardziej...
prócz w/w złe łącza (zaśiedziałe) masy, szczotki w alternatorze...
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
Maly 
witamy nowego


Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 4
Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 20-01-2007, 16:14   

unknown napisał/a:
noale alternator to nie wszystko; jak akumulator jest trochę do D... -jak jestzwarcie częściowe między celami (a widziałem to nawet w nowych!!! jak ktoś tanio kupił dziada), to raz, że akumulator przez to zwarcie sam siebie rozładowuje nieco, to dwa pije prąd mocniej z alternatora;alternator męczy się bardziej, bo raz, że musi 'pokonać' zwarcie, dwa - ponadto ładowaćakumulator, trzy - zasilać instalację... wtedy wszelkie spadki na odbiornkach widać bardziej...
prócz w/w złe łącza (zaśiedziałe) masy, szczotki w alternatorze...
Raczej obstawiał bym alternator lub jego podłączenie(u mnie upalony był przewód). Wydaje mi się że jeśli byłoby to zwarcie na akumulatorze to można to sprawdzić odpinając "+" na odpalonym silniku jeśli się poprawi to AKU jest winien.Ważne żeby nie odpinać przewodów z klemy tylko ściągnąć ją z całą zawartością i uważać aby nie dotknąć do masy bo tam przecież nadal jest "+" z alternatora.
POZDRO
  
 
pabler 


Dołączył: 13 Lut 2007
Posty: 13
Skąd: śląsk
Województwo: Śląskie
Wysłany: 13-02-2007, 08:28   

A ja mówie że to regulator napięcia... :)
  
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 14-02-2007, 17:21   

choć równi dobrze może mieć złe konakty masy jak i przyłącza (puszki) plusowej, przy większym przepływającym prądzie bardziej to wychodzi; nie jest to główny powód, bo raczej rzeczywiście alternator, ale złe kontakty dodatkowo dobijają instalację; szczotki warto sprawdzić, ale też po prostu pasek;

przy większym poborze z alternatora zgodnie z pewnymi pierdołami (nieważne :) jakimi) alternator stawia opór dla silnika i paska (alternator przyhamowuje, jakby się chciał kręcić w drugą stonę :D ) więc jak pasek niedostatecznie dobrze go ciągnie to przy większym poborze alternator zwalnia i siada napięcie w instalacji; warto sprawdzić;
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
marcin84 


Wiek: 40
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 21
Skąd: Tarnów-okolice
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 14-02-2007, 17:40   

Proponuje sprawdzić napięcie ładowania bo moze byc zbyt niskie a przy właczonych światłach siada do ok.np 12V. Alternator musisz dokładnie obejrzeć. U mnie tak sie działo jak miałem wytarte szczotki, napięcie na jałowym i wyłączonych odbiornikach było 13V a jak włączyłem światła 12,5V, na wyższych obrotach nie przekraczało 13,5V-bałem sie , że altek do wymiany :|
     Moneta
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load