|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
koltek |
Autor |
Wiadomość |
luki21
Pomógł: 26 razy Wiek: 38 Dołączył: 06 Sie 2007 Posty: 1386 Skąd: Głowno
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 16-09-2010, 18:15 koltek
|
|
|
siemka
mam problem z LPG a mianowicie
samoczynnie się mi auto przełącza z gazu na Bp nie zależnie czy ciepły silnik czy zimny nie zależy to też od obrotów i jest to na każdym biegu
auto odpalam na Bp pochodzi jak się nagrzeje do 30 stopni i daje na LPG pochodzi z 2km i daje na Bp a potem jak chce wrócić na gaz to przełącza po jakiś 5 sek
do tego ostro daje gazem jak zapodam klimę
nie ma już filtrów do gazu chwilowo wywaliłem bo myślałem że są zasyfione ale i to nic nie dało psikałem po wszystkich przewodach żeby ocenić szczelność i nie wykryłem nic
pomożecie???
dodam że jest to koltek/necam montowana fabrycznie w Holandii i żaden gazownik w okolicy nie chce się podjąć naprawy
jak tylko otwieram maskę to słyszę "przykro mi..... do widzenia" |
_________________ 1) Marea 1.6 16V SX - 1997
2) Marea Weekend 1.8 16V HLX - 1997
3) Scenic 1.6 8v - 1998
4) Scenic 1.9 dci - 2003
Kto szybko jedzie tego wolno niosą!!! |
|
|
|
|
lordabarth
Pomógł: 33 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2005 Posty: 582 Skąd: Wolbrom
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 16-09-2010, 22:09
|
|
|
Sprawdz reduktor czy jest nagrzany.Istnieje mozliwosc że jest zapowierzony i zamarza. |
_________________ Włoskie samochody są ja Media Markt...nie dla idiotów. |
|
|
|
|
meter30
Pomógł: 26 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 904 Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 16-09-2010, 22:28
|
|
|
Miałem tak, że po przegazówce przełączał się na LPG (tak jak powinno być), potem sam wracał do PB i to w sposób niezauważalny, dopiero jak chciałem mu depnąć to się orientowałem że pracuje na benzynie bo pompa dawała mi za słabe ciśnienie paliwa i zaczynał szarpać. Przyczyną były zasyfione bezpieczniki i bezładne kabelki w okolicy bezpieczników LPG z poprzecieraną instalacją która była rozpieprzona w cały świat. U gazownika 20 minut i 20zł - wymienił oprawki bezpieczników, 2 kabelki i wszystko spiął w jedną całość - jak ręką odjął |
_________________ Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek)
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r |
|
|
|
|
luki21
Pomógł: 26 razy Wiek: 38 Dołączył: 06 Sie 2007 Posty: 1386 Skąd: Głowno
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 17-09-2010, 15:54
|
|
|
lordabarth, reduktor wydaje się ok w miarę nagrzewania się auta reduktor też się nagrzewa
meter30 napisał/a: | Przyczyną były zasyfione bezpieczniki i bezładne kabelki w okolicy bezpieczników LPG z poprzecieraną instalacją | takiej rzeczy nie zaobserwowałem wszystko przeczyszczone sprawdzone kabelki też ok |
_________________ 1) Marea 1.6 16V SX - 1997
2) Marea Weekend 1.8 16V HLX - 1997
3) Scenic 1.6 8v - 1998
4) Scenic 1.9 dci - 2003
Kto szybko jedzie tego wolno niosą!!! |
|
|
|
|
Guzik
Pomógł: 13 razy Wiek: 33 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 774 Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 19-09-2010, 10:56
|
|
|
Przełącznik, przerabialiśmy w lanosie to samo. |
_________________ Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|