|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
jak wymienic klamke w tipo |
Autor |
Wiadomość |
gangster_man
Dołączył: 19 Sty 2009 Posty: 45 Skąd: Lubartów
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 27-01-2009, 22:55 jak wymienic klamke w tipo
|
|
|
Chodzi mi o wymiane klamki w drzwiach od kierowcy w tipo. popsół mi sie zamek i musze wymienic klamke bądz niektóre częśći i mam problem bo nie wiem jak zdjąć wewnętrzną obudowę drzwi... ona chyba jest podklejana w paru miejscach a w niektórych na wciski, jak ja wyciągne na siłe boje sie ze coś uszkodze no i potem nie mam czym skleic |
_________________ Tipo 1.4 gaznik |
|
|
|
|
Maciek
Pomógł: 21 razy Wiek: 33 Dołączył: 26 Sie 2008 Posty: 1468 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 27-01-2009, 23:08
|
|
|
rączka od drzwi jest przykręcana tak jak i kieszeń, a później masz kołki. Jak już poradzisz sobie z boczkiem to będziesz widział że klamka jest przykręcana dwoma nakrętkami i jest połączona z zamkiem takim plastikowym pręcikiem.A jak jest zimno nie radził bym ci tego robić bo może co popękać właśnie ten pręcik plastikowy. |
_________________ Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 27-01-2009, 23:16
|
|
|
sciagasz plastik od raczki (za ktora szrpiesz zamykajac drzwi), odkrecasz dwie sruby go mocujace, pozniej sciagasz omege z pokretla od otwierania szyby(jesli masz manualne), sciagasz plastik zza klamki(wewnetrznej), odkrecasz sruby trzymajace boczek na dole, po czym powoli idziesz po obwodzie boczka i schodzi on z zatrzaskow, jezeli ktos tam cos podkleil to pomoz sobie jakims nozykiem.....nie płacz, ze nie bedziesz czym mial tego podkleic, bo to akurat nikogo nie interwsuje, po prostu przed przystapieniem do tego zabiegu kup sobie jakis klej.....
po zdjeciu boczka proponowalbym wyjac/odkrecic blache, na ktorej trzyma sie mechanizm opuszczania szyby....6 czy 8 srub, nie pamietam i trzeba odczepic szybe z zatrzasku(tak na czuja, bo zatrzasku nie bedziesz mogl zobaczyc....) po tych wszystkich czynnosciach masz piekny dostep do zamka......sciagasz ciegienka i go odkrecasz/wyjmujesz.....
po naprawie wszystko w odwrotnej kolejnosci....pamietaj tylko, aby dobrze zalozyc ten plastikowy zatrzask na szybe, zeby pozniej nie spadla.....aha, i wazne jest, abys to robil w jakims cieplym garazu...mam tu na mysli ten zatrzask od szyby, on jest plastikowy i jak wiadomo plastik w takiej temperaturze jak dzisiaj jest na dworzu jest bardziej narazony na wszelkie ukruszenia.....wiec moze byc roznie...powodzenia |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|