Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Prozę o pmoc kilka poblemów z moją księżniczką...
Autor Wiadomość
Toudi 
witamy nowego


Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 11-11-2010, 10:02   Prozę o pmoc kilka poblemów z moją księżniczką...

Już od dłuższego czasu coś dzieje się z moją księżniczką. A zaczęło się tak: Jekieś pół roku temu mój brat jechał sobie na LPG i walnęło z gaźnika rozerwało rurę od filtra powietrza i pokrywę jako że był mi potrzebny samochód kupiłem jakiś taki niby stożkowy (tylko taki mieli w tym sklepie) samochód jeździł ale zaczął gasnąć i nie odpalał się trzeba było trochę odczekać i dopiero palił. Wymieniłem przewody świece cewkę przewody od podciśnienia samochodzik zaczął normalnie jeździć. No ale pewnego pięknego dnia jechałem do kolegi i autko na wolnych obrotach zaczęło się dziwnie trząchać no i zgasło odpaliłem myślałem że może gaz się skończył podjechałem zatankowałem a tu lipa jak dostawał drgawek na wolnych tak dostaje. Pojechałem do kolegi samochodzik postał ostudził się i jechał normalnie do póki nie rozgrzał sie do 90stopni i problem zaczął się od nowa. Wymieniłem filtr powietrza na oryginalny. Sprawdziłem termozawory działają dziś idę zobaczyć elektrozawór. Na gazie znacznie bardziej jest odczuwalne to szarpanie na benzynie też to jest odczuwalne. AAA i przy przyspieszaniu też tak jak by raz dostawał paliwo raz nie takie szarpanie (kangurki) jak się wkręci na obroty to jest dobrze. Jak myślicie co to może być. Już się z kilkoma użytkownikami forum konsultowałem którym dziękuję za porady.
  
 
Bdm 



Pomógł: 39 razy
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 1999
Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 11-11-2010, 11:36   

Toudi,szarpie na gazie tylko? na benzynie jeździ normalnie?
_________________
Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551

SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE
     Moneta
 
 
palidzojnt221 



Pomógł: 15 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 700
Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 11-11-2010, 14:56   

walneło z gaźnika, czyli masz aparat zapłonowyz sprubój ustawic zapłon poreządnie
_________________
Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6
     assistance
 
Toudi 
witamy nowego


Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 11-11-2010, 16:00   

nie ma znaczenia czy benzyna czy gaz. Na benzynie szarpanie jest trochę mniejsze.
  
 
MARIOVIRUS 


Pomógł: 18 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 571
Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 11-11-2010, 16:46   

Czujnik temperatury cieczy w kolektorze ,lambda
_________________
Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest
     assistance   Moneta
 
Toudi 
witamy nowego


Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 11-11-2010, 16:51   

a czy gaźniki coś takiego miały jeżeli tak to jak to wygląda?
  
 
Dobermannn 



Wiek: 48
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 136
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 11-11-2010, 18:16   

oczywiście że gaźniki tego nie miały bo to elementy wtrysku.
A czy nie popaliło kawałków gaźnika ak strzeliło ??
A może początki końca modułu zapłonowego??
A rozrząd jest dobrze zgrany ?? Nie przeskoczył ??
_________________
  
 
palidzojnt221 



Pomógł: 15 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 700
Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 11-11-2010, 20:38   

Dobermannn napisał/a:
A może początki końca modułu zapłonowego??

kolego moduł jest przy wtrysku
_________________
Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6
     assistance
 
Toudi 
witamy nowego


Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 12-11-2010, 11:32   

najbardziej zastanawia mnie dla czego na zimnym silniku chodzi dobrze rzekł bym że bardzo dobrze a gdy się rozgrzeje to od razu wariuje.
  
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 12-11-2010, 13:00   

Kable WN, świece i kopułka sprawdzone (albo nowe)?
Wężyki od podciśnienia w jakim stanie?
Jak wszystko sprawdzone to bym sprawdził CPW (a raczej go podmienił na inny).
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
Dobermannn 



Wiek: 48
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 136
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 12-11-2010, 14:39   

palidzojnt221 napisał/a:
Dobermannn napisał/a:
A może początki końca modułu zapłonowego??

kolego moduł jest przy wtrysku


też. Ale przy gaźniku też jest i znajduje się na obudowie aparatu zapłonowego. wygląda to jak taki prostokąt aluminiowy.

Toudi napisał/a:
najbardziej zastanawia mnie dla czego na zimnym silniku chodzi dobrze rzekł bym że bardzo dobrze a gdy się rozgrzeje to od razu wariuje.


może coś się grzeje - cewka, moduł???
może dostaje zbyt mało paliwa - wężyki podciśniniowe ??
_________________
  
 
Kajlon 



Pomógł: 39 razy
Wiek: 39
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 1421
Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 12-11-2010, 14:42   

Toudi, przy jakiej temp. zaczyna gasnąć ? w okolicach 70st czy przy 90st ?
_________________
Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Toudi 
witamy nowego


Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 12-11-2010, 16:27   

kable, cewka przewody od podciśnienia, świece były wymienione. Kajlon, przy 90.

** Dodano: 12-11-2010, 19:50 **
Pytanko: przyczyną mogą być rozregulowane zawory?
  
 
palidzojnt221 



Pomógł: 15 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 700
Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 12-11-2010, 22:50   

Dobermannn napisał/a:
też. Ale przy gaźniku też jest i znajduje się na obudowie aparatu zapłonowego. wygląda to jak taki prostokąt aluminiowy


zwracam honor nie znam dokładnie silnika na gaźniku bo miałem wtrysk 8)
_________________
Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6
     assistance
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 34 days
Network load