Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
ile kosztuje LPG do 2.0 i.e.
Autor Wiadomość
Gość

Wysłany: 18-10-2010, 18:29   ile kosztuje LPG do 2.0 i.e.

Witam, mam pytanko! Ile kosztuje mniej więcej instalacja lpg z montarzem do silnika 2.0 i.e. Jakie jest spalanie w mieście gazu! Butla w kole
  
 
Danio 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 237
Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 18-10-2010, 20:05   

ceny sa rozne od 1800 do 2500 zazwyczaj spalanie w miescie to jakies 13 litrow trzeba liczyc nawret do 15 przy dynamicznej jezdzie
     assistance   Moneta
 
 
DARREK 



Pomógł: 22 razy
Wiek: 39
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 502
Skąd: Legnica
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 18-10-2010, 20:40   

ok 2300
spalanie coś koło 13l w miescie przy ciezkawej nodze.
spalanie poza miastem dluga trasa pelna ekonomia - 8l
_________________
Tipo 2.0 8V '91 159.A6.046 DGT - odszedł...
Renault Espace IV 2.0
     Moneta
 
Gość

Wysłany: 19-10-2010, 13:01   

Ok, dzięki! Powiedzcie mi jeszcze(wiem że to nie ten dział) czy 2.0i.e 16V jest bardzo problematyczny jeżeli chodzi o usterki. Głównie chodzi mi o silnik, osprzęt i przeniesienie napędu! Z góry dzięki :lol:
  
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 19-10-2010, 13:08   

Jest bardzo uciążliwe, non stop się sypie. Co jakiś czas dziwne części z silnika, skrzyni i osprzętu wypadają. I trzeba kombinować gdzie to wsadzić z powrotem... :roll:

Silnik jak silnik. Jak ktoś dbał bo bedzie dobrze. jak nie, to pewnie oddasz go na żyletki.. i tyle w temacie.
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 19-10-2010, 16:27   

Pablo84K napisał/a:
Powiedzcie mi jeszcze(wiem że to nie ten dział) czy 2.0i.e 16V jest bardzo problematyczny jeżeli chodzi o usterki.


było w ... razy na forum
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
Guzik 



Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 774
Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 20-10-2010, 16:58   

Pablo84K napisał/a:
Jakie jest spalanie w mieście gazu!

To pytanie czy krzyczysz na nas już od razu "czemu tak dużo?"
Zależy jaka instalacja. Na zwykłej to różnie, zależy jak śrubę ustawisz sobie :lol: normalnie wykręcona, normalne osiągi i spalanie około 11-13 litrów przy jeździe dynamicznej i większość drogi lokalne i małe miasteczka. Ostatnio w korkach krakowskich jeździłem kilka razy (w sensie kilka dni) i nie zanotowałem wzrostu spalania, ale za to jazda była delikatna, bez ciśnięcia ;D
Benzynki przy normalnej jeździe udaje się nawet 9 literków i nie trzeba się specjalnie wysilać jakoś, a na autostradzie pewnie jeszcze mniej. Za to przy butowaniu nie wiem, prawdopodobnie bo nie stać mnie żeby to sprawdzić :lol:
Mowa o 2.0 8v ;D
_________________
Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia :D
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
     assistance
 
 
maidun 


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 197
Skąd: Alwernia
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 21-10-2010, 13:10   

Guzik napisał/a:
(...)spalanie około 11-13 litrów przy jeździe dynamicznej i większość drogi lokalne i małe miasteczka.
Benzynki przy normalnej jeździe udaje się nawet 9 literków (...)
Mowa o 2.0 8v ;D


Oczywiście jak sama nazwa wskazuje dla 2.0 16V trzeba to wszystko pomnożyć razy dwa :badgrin: :pilot: :flying: :bambam:
_________________
Było:
Tipo 1.4 AGT :)
Tipo 2.0 16V Sedicivalvole :placz:
Tipo 1.4 S :pilot:

Jest:
Lancia Kappa 2.0 20VT :bambam:
     Moneta
 
EASYKATO 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 101
Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 353
Skąd: Bielany Wrocławskie
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 21-10-2010, 21:13   

Raku napisał/a:
Jest bardzo uciążliwe, non stop się sypie. Co jakiś czas dziwne części z silnika, skrzyni i osprzętu wypadają. I trzeba kombinować gdzie to wsadzić z powrotem... :roll:

Silnik jak silnik. Jak ktoś dbał bo bedzie dobrze. jak nie, to pewnie oddasz go na żyletki.. i tyle w temacie.



to się nie wsadza tylko
zakopuje i podlewa
jak dobra gleba to małe sedicki wykiełkują
szczęściarz

z mojego się nic nie sypie :(


:lol:
_________________
Sedicivalvole 3d '93
(Wytrzymał już ze mną 20 lat)
     Moneta
 
 
maidun 


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 197
Skąd: Alwernia
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 22-10-2010, 19:10   

EASYKATO, bo do tego to najlepiej użyć "magicznego" biegu :) tzn. podczas jazdy na 5 biegu przy 4 tys. obr./min. trzeba wrzucić "R" jak rakieta :lol:
_________________
Było:
Tipo 1.4 AGT :)
Tipo 2.0 16V Sedicivalvole :placz:
Tipo 1.4 S :pilot:

Jest:
Lancia Kappa 2.0 20VT :bambam:
     Moneta
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 22-10-2010, 19:12   

maidun napisał/a:
tzn. podczas jazdy na 5 biegu przy 4 tys. obr./min. trzeba wrzucić "R" jak rakieta :lol:
ała
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 22-10-2010, 20:04   

w pogromcach mitów udowodnili, że się nie da. :lol:
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
maidun 


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 197
Skąd: Alwernia
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 24-10-2010, 09:32   

Raku napisał/a:
w pogromcach mitów udowodnili, że się nie da. :lol:


Poważnie? To widocznie przegapiłem całkiem interesujący odcinek :)
_________________
Było:
Tipo 1.4 AGT :)
Tipo 2.0 16V Sedicivalvole :placz:
Tipo 1.4 S :pilot:

Jest:
Lancia Kappa 2.0 20VT :bambam:
     Moneta
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 24-10-2010, 09:51   

serio, serio. :)
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Guzik 



Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 774
Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 24-10-2010, 10:34   

maidun napisał/a:
Poważnie? To widocznie przegapiłem całkiem interesujący odcinek

Nie da się ;D Sprawdzone(dla testu). Po prostu czuć opór tak jakby nie było tam nic, tylko blacha o którą opiera się lewarek. próba ręką, delikatnie, a nie z całej siły.
_________________
Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia :D
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
     assistance
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 28 days
Network load