|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Podłączenie podciśnień w Tipo 2.0 ie - jak to podłączyć |
Autor |
Wiadomość |
artek_x
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 15 Cze 2005 Posty: 33 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 25-06-2005, 22:12 Podłączenie podciśnień w Tipo 2.0 ie - jak to podłączyć
|
|
|
Czy mógłby ktoś z Was posiadający silnik 2.0 ie zrobić kilka fotek jak powinny być po podłączane wszystkie rurki od podciśnień. Jest ich chyba z 8 i nie wiem czy mam je dobrze podłączone. Jakiś czas temu miałem wyciągany silnik i widzę , że machanik który to robił w kilku miejscach tak jakby zaślepił te podciśnienia , a według mnie skoro jest rurka to powinna gdzieś wchodzić. Auto dużo mi pali i nie wiem czy to nie jest winawłasnie tego. Czy spalanie 16 litrów przy tym silniku to dużo ?? Przy jeździe na trasie spalanie wychodzi tyle samo |
|
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 26-06-2005, 21:53
|
|
|
16 litrow to duzo za duzo...
Dodam tylko tyle ze chyba 1.8 mialy takie same "rurkowe-polaczenia".
Niestety ja Ci nie pomoge, bo mam 1.6...
Acha i raczej napewno zle polaczenie rurek podcisnienia powoduje tak duze spalanie. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 26-06-2005, 22:23
|
|
|
a w downloadzie nie ma gdzieś tego poobrazkowanego w jakiejś e-cegiełce dot napraw czy innej? popatrz, może będzie...
ja mam też choć w temperce najprawdopodobniej cosik z wężykami.. jeżdżę póki co na LPG, ale muszę dojść do właściwego stanu, bo u mnie na benzynie w ogóle nie jeździ...
pomieszane wężyki do złe spalanie i złe zachowanie niestety... u mnie o ile wiem w dodatku (gaźniczek) na podst podciśnienia digiplex zgaduje jak powinien chodzić zapłon itp... więc nie można tak sobie zaślepiać/mieszać tych rułek;
a 16 litrów to b. dużo; większa temperka z mniejszym silnikiem 1.6 jak naprawdę ją przeganiałem b.szybko na trasie (okolice 180km/h) to mi LPG zjadała może max 13,5...benzyny byłoby mniej... a u ciebie to o wiele więcej...
a w razie czego - pojeździj i popytaj jakiś okolicznych master- mechanic'ków :-) (ale nie takich co te rułki w ogóle wyrwą :-D ) za samą pomoc nie powinni wiele chcieć... |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 26-06-2005, 22:25
|
|
|
unknown, ja mam nie ruszane kabelki od podcisnienia od nowosci. Jak dorwe cyfrowke to moge Ci porobic dokladne fotki. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 27-06-2005, 00:30
|
|
|
thx, ale zdjęć nie potrzebuję, ja kabelki mam połączone jak trza, u mnie gdzieś robią jaja tzn. albo mają niewidoczne pęknięcia, albo na łączeniach już puszczają... sprawa tyczy się mego postu , iż ~'autko na benzynie nie jeździ OK' a 'na LPG OK'.... metodą eliminacji doszedłem właśnie do tych wężyków (bo już nie ma co nawalać innego)... część wymieniłem, ale nie wszystkie podejrzane póki co bez zmian..... ale w tyg kolejne będę wymieniał aż trafię..... |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
artek_x
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 15 Cze 2005 Posty: 33 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 28-06-2005, 21:54
|
|
|
Czy naprawdę nikt z Was nie posiada Tipo 2.0 ie . Ludzie pomocy ](*,) Ja zbankrutuje przez to spalanie. A po drugie może autko będzie jeszcze lepiej śmigać gdy wszystkie podłączenia będą oki. Liczę na waszą pomoc !! |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 28-06-2005, 22:04
|
|
|
chyba musisz przeszukać po użytkownikach (profile) czy ktoś nie ma tipo 2.0 i np telefonicznie/mailem/gg popytać....
jest to raczej rzadszy okaz chyba niestety......
jeśli wężyki będziesz miał OK (a teraz są źle) to na pewno spalanie będzie o wiele poprawniejsze, podobnie osiągi i praca silnika...
a przeszukałeś google? jako same w sobie odnośnie podłączeń, choć raczej stawiałbym nie na polskie a zagraniczne strony... na polskich stronach są też inne 'niby' fora T/T gdzie posty lecą sznurecznkiem, takie zlepki, tam się przewijają nietypowe autka, wpadłem kiedyś na kilka, ale linków niestety nie pamiętam.. przez google tam wpadłem, może to pomoże;
[ Dodano: Wto 28 Cze, 2005 23:05 ]
albo błagaj miszka :-) niech Ci temacik gdzieś przyklei czy co jakiś czas pokrzycz w shoutboxie :-) może trafisz na kogoś kto takie cuś widział...... |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
Tomilee
Pomógł: 5 razy Wiek: 46 Dołączył: 14 Sty 2005 Posty: 598 Skąd: Opole
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 28-06-2005, 22:10
|
|
|
Może ja z moim 1.8 bede w stanie cos doradzić -tyż mam tych podciśnień od ...... |
_________________ Tipo 1.8 GT
Fiat Ducato 2,5 D - fura z sianem |
|
|
|
|
artek_x
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 15 Cze 2005 Posty: 33 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 29-06-2005, 08:51
|
|
|
Tomilee napisał/a: | Może ja z moim 1.8 bede w stanie cos doradzić -tyż mam tych podciśnień od ...... |
A możesz zrobić kilka fotek, albo dokładnie opisać każde podciśnienie np. na zasadzie od punktu A1 do punktu A2 ( i zrobić późnej taką małą legendę - A1 to........ itd )
Myślę , że podciśnienia mogą być w tych samych miejscach . Przynajmniej większość.
Z góry thx za pomoc. |
|
|
|
|
GRAFIT
Pomógł: 4 razy Wiek: 40 Dołączył: 17 Gru 2004 Posty: 719 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 29-06-2005, 10:55
|
|
|
miszko napisał/a: | unknown, ja mam nie ruszane kabelki od podcisnienia od nowosci. Jak dorwe cyfrowke to moge Ci porobic dokladne fotki. |
Dziś zrobimy foty w 2 temprach umnie i w miszka 1,6. Ja mam wezyki nowe z tego wzgledu ze były twarde i na kruccach nie pewne, za luźne.Polecam wezyki wymienic na nowe.Ale wezyki muszą byc do podcisnienia a nie zwykłe plastiki
Zbytnio nie wiem jak masz w 2.0 ale w 1,6 jest łatwo i nie ma co raczej pomylic.A złe podłączenie musi zakucic prace ,i zwiekszyc spalanie. |
_________________ Była Tempra gaźnik 1.6 jest BMW coupe 318i
Było Bmw jest Mondeo |
|
|
|
|
artek_x
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 15 Cze 2005 Posty: 33 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 01-07-2005, 19:32
|
|
|
W dziale OGÓLNYM-POSZUKUJĘ POSIADACZY AUTEK Z SILNIKIEM 2.0ie .............
wstawiłem foty z podciśnieniami w moim bolidzie. Może ktoś spojrzy i się wypowie. Będę wdzięczny. |
|
|
|
|
Jadodada
Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Sty 2005 Posty: 304 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 03-07-2005, 23:30
|
|
|
artek_x
Mam silnik 2.0 i.e. cat. z 1991 roku z dwoma wałkami rozrządu, 8-mio zaworowy.
Popatrz na Swój silnik i napisz jak masz podłączone dane urządzenie a ja z tym opisem popatrzę na Swój i podam jak powinno być podłączone.
Tipo 2.0 ma kolega Słoneczny. |
_________________ Fiat Tempra 2.0 i.e. cat. wersja SX SS "TAXI" D rocznik maj 1991. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|