|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
sonda lambda w tipo 2.0 sedici nastepny problem |
Autor |
Wiadomość |
bodzio82
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Maj 2007 Posty: 95 Skąd: plockie
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 03-06-2007, 17:45 sonda lambda w tipo 2.0 sedici nastepny problem
|
|
|
mam pytanie gdzie sie znajduje kostka do podlaczenia sondy ma ktos zdjecia gdzie tego szukac I JAK JA PODLACZYC u mnie jest 3 elektrodowa ale kable sa odciete przy samej sondzie i nic wiecej.moje tipo to skladak kupilem je z wawy bylo w oplakanym stanie normalnie jakis balwan eksploatowal ten samochod jest tyle patentow az szkoda mowic.PROSZE O DOKLADNY OPIS I Z GORY DZIEKI |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 03-06-2007, 20:06
|
|
|
kostka jest nad pompa od wspomagania,doakładnie to dwie powinny wisieć |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
DanielZ
Wiek: 42 Dołączył: 17 Sty 2006 Posty: 19 Skąd: Parzęczew
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 03-06-2007, 20:24 Re: sonda lambda w tipo 2.0 sedici nastepny problem
|
|
|
bodzio82 napisał/a: | mam pytanie gdzie sie znajduje kostka do podlaczenia sondy ma ktos zdjecia gdzie tego szukac I JAK JA PODLACZYC u mnie jest 3 elektrodowa ale kable sa odciete przy samej sondzie i nic wiecej.moje tipo to skladak kupilem je z wawy bylo w oplakanym stanie normalnie jakis balwan eksploatowal ten samochod jest tyle patentow az szkoda mowic.PROSZE O DOKLADNY OPIS I Z GORY DZIEKI |
Po lewej stronie pod machą zlokalizuj przekaźnik i bezpiecznik od wtrysku i pompy.Tuż obok po prawo są dwie kostki do sądy druga kostka jest od podgrzewania sądy >U mnie są to białe
kable z którymi jest jeden problem jak się je zamieni to wywala bezpiecznik od wtrysku.
Zaraz wyśle foto
[img][/img]
http://img526.imageshack....e=siln20ze0.jpg |
_________________ Było 1,6 Sx-umarło
Było Tipo 2,0 16V 3d SEDICIVALVOLE +BLOS umarło
Umarło1.4 z 1989r i ponad 340tyś/km
Jest Lancia Delta 2.0 16v GT
Nissan Terrano 3.0 V6 |
|
|
|
|
lordabarth
Pomógł: 33 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2005 Posty: 582 Skąd: Wolbrom
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 03-06-2007, 22:43
|
|
|
Tutaj masz kostkę od sondy.
|
_________________ Włoskie samochody są ja Media Markt...nie dla idiotów. |
|
|
|
|
bodzio82
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Maj 2007 Posty: 95 Skąd: plockie
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 05-06-2007, 17:01
|
|
|
dzieki bardzo zaraz bede dzialal bo dopiero kompa odpalilem i przeczytalem wiadomosc od ciebie
** Dodano: 05-06-2007, 18:26 **
jeszcze jak mozesz opisz jak sie podlacza ta sonde do kostki jakie kable ida bo ja mam
sonde 3 przewodowa,czy te trzy kable podpina sie do kostki czy tez nie bo znalazlem jakas kostke w tym obszarze ale z niej wychodza dwa przewody bardzo prosze jesli masz zdjecia to wrzuc |
|
|
|
|
DanielZ
Wiek: 42 Dołączył: 17 Sty 2006 Posty: 19 Skąd: Parzęczew
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 08-06-2007, 16:03
|
|
|
bodzio82 napisał/a: | dzieki bardzo zaraz bede dzialal bo dopiero kompa odpalilem i przeczytalem wiadomosc od ciebie
** Dodano: 05-06-2007, 18:26 **
jeszcze jak mozesz opisz jak sie podlacza ta sonde do kostki jakie kable ida bo ja mam
sonde 3 przewodowa,czy te trzy kable podpina sie do kostki czy tez nie bo znalazlem jakas kostke w tym obszarze ale z niej wychodza dwa przewody bardzo prosze jesli masz zdjecia to wrzuc |
Powinieneś mieć dwie kostki pierwsza to jeden kabel (informacje z sądy) nastepna kostka jest na dwa kable umnie są one białe (podgrzewanie sady) jak podłączysz odwrotnie to najprawdopodobnie wywali bezpiecznik. |
_________________ Było 1,6 Sx-umarło
Było Tipo 2,0 16V 3d SEDICIVALVOLE +BLOS umarło
Umarło1.4 z 1989r i ponad 340tyś/km
Jest Lancia Delta 2.0 16v GT
Nissan Terrano 3.0 V6 |
|
|
|
|
drobek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 191 Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 10-06-2007, 10:26
|
|
|
podepne sie do tematu czy sonda w tipo sedici ma wpływ na uruchamianie zimnego silnika na benie oraz czy ma wpływ na dziwne zrywy podczas mocnego przyspieszania? |
_________________ Poldek Borek 79r LPG 2.0 8v 122 KM
Alfa 164 95r LPG 2.0 8vts 148 KM
Tipo Sedici 92r LPG 2.0 16v 147 KM
Opel Omega 95r ----- 2.0 16v 136 KM
BMW 320 R6 92r LPG 2.0 24v 150 KM
Opel Omega 95r LPG 2.5 v6 170 KM |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 10-06-2007, 16:13
|
|
|
drobek napisał/a: | podepne sie do tematu czy sonda w tipo sedici ma wpływ na uruchamianie zimnego silnika na benie oraz czy ma wpływ na dziwne zrywy podczas mocnego przyspieszania? |
Nie powinna, ja u siebie mialem calkowicie martwa i auto jezdzilo plynnie, palilo bez problemu, jedyny negatywny objaw to bylo wieksze spalanie na Pb. U ciebie wyglada jakby szwankowal czujnik temp silnika ten od wtrysku, sprawdz jego podlaczenie, wkrecony jest od tylu w obudowe termostatu po prawej stronie na glowicy, czujnik ten jest niebieski. |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
drobek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 191 Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 10-06-2007, 20:48
|
|
|
GrzesiekK., ja mam juz drugi kompletny silnik w aucie i te same problemy od poczatku. w starym silniku pomagało wypiecie wtyczki z czujnika temp. i odpalał a teraz na nowym silniku pali jak mu sie podobqa za 6 czasami 8 razem tylko ze da sie w miare jezdzic na Pb i w dodatku stracił kopa i jakies 1\3 mocy. Robiłem podmianke wszystkiego i zostaje sonda komp albo jakis gówniany kabelek sie gdzies urwał |
_________________ Poldek Borek 79r LPG 2.0 8v 122 KM
Alfa 164 95r LPG 2.0 8vts 148 KM
Tipo Sedici 92r LPG 2.0 16v 147 KM
Opel Omega 95r ----- 2.0 16v 136 KM
BMW 320 R6 92r LPG 2.0 24v 150 KM
Opel Omega 95r LPG 2.5 v6 170 KM |
|
|
|
|
bodzio82
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Maj 2007 Posty: 95 Skąd: plockie
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 11-06-2007, 15:39
|
|
|
apropo palenia jaka jest przyczyna ze jak jest zimny to musze go palic z gazem nie ma tzw ssania |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 11-06-2007, 16:45
|
|
|
bodzio82 napisał/a: | apropo palenia jaka jest przyczyna ze jak jest zimny to musze go palic z gazem nie ma tzw ssania |
Jeśli na zimno nie trzyma obrotów i od razu po odpaleniu gaśnie to sprawdź elektrozawór wolnych obrotów, po prawej stronie silnika w okolicach termostatu [dokładniej to nad nim]. Jeśli zawór te jest sprawny, to po przekręceniu kluczyka jeśli otworzysz maskę słychać takie cykanie, ustawia go komp. wtryskowy. |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
MARIOVIRUS
Pomógł: 18 razy Wiek: 35 Dołączył: 30 Sty 2008 Posty: 571 Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 31-01-2008, 13:43
|
|
|
wtyczka jest na srodku grodzi silnika podobna budowa jak od temperatury cieczy na kolektorze |
_________________ Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|