|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
"Przegrzewanie się..." |
Autor |
Wiadomość |
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 30-03-2008, 11:01 "Przegrzewanie się..."
|
|
|
Witajcie - pytanie to kieruje do Was w imieniu mojego kolegi, on tez ma Tempre i dlatego pisze w tym miejscu, nadmienie, ze ja sie na tym w ogole nie znam i nie umiem odpowiedziec na jego pytanie i dlatego prosze o pomoc:
Do rzeczy, gdy jego tempra postoi dluzej w korkach temperatura wzrasta do ponad 90 stopni i tak trzyma, wentylator chodzi, wszytsko jest ok, tyle ze wtedy obroty biegu jalowego na gazie z 900-1000 spadają zdecydowanie nizej, tak az do 400-500, a czasami jeszcze niżej w konsekwencji czego silnik gasnie. To krotki opis sytuacji, teraz pytanie kolegi:
Czy silnik skoro w korkach az tak sie grzeje w lato nie bedzie gasl? nie bedzie sie przegrzewal? bedzie rowno pracowal? czy cos jest do wymiany?
Dodam tylko juz od siebie, ze mialem kiedys identyczna sytuacje, ale po regeneracji reduktora wszystkie problemy z gazem minely. To tyle, przepraszam jesli pytanie jest smieszne, niezrozumialem badz idiotyczne, pzdr w imieniu mojego kolegi:) |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 30-03-2008, 11:05
|
|
|
Miałem podobnie. Winny był reduktor gazu. Jego regeneracja poprawiła to "pływanie" po obrotach. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 30-03-2008, 11:23
|
|
|
miszko napisał/a: | Miałem podobnie. Winny był reduktor gazu. Jego regeneracja poprawiło to "pływanie" po obrotach. |
u mnie tez to zniknelo a nie wiem czy koledze wlasnie o to chodzi, kazal zapytac to zapytalem:) dzieki miszko:)
a w sprawie tematu o zmianie silnika pisanego w innym dziale to nie regenerowalem starego, kupilem jednak drugi silnik, pozdrawiam |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 30-03-2008, 14:00
|
|
|
Tak jak miszko pisze reduktor, no i do tego polecam koledze sprawdzić czy ma rozłączony dolot ciepłego powietrza lub zamkniętą klapkę od tego dolotu. Gazownik zakładając instalacje powinien to zrobić bo rozgrzane powietrze źle wpływa na pracę silnika na gazie. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 30-03-2008, 14:04
|
|
|
JAM_BELFEGOR napisał/a: | Tak jak miszko pisze reduktor, no i do tego polecam koledze sprawdzić czy ma rozłączony dolot ciepłego powietrza lub zamkniętą klapkę od tego dolotu. Gazownik zakładając instalacje powinien to zrobić bo rozgrzane powietrze źle wpływa na pracę silnika na gazie. |
ok, dzieki za odpowiedzi, przekaze koledze jak tylko go spotkam, pozdrawiam |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
szymekz
Wiek: 38 Dołączył: 24 Mar 2008 Posty: 55 Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 30-03-2008, 19:21
|
|
|
ja mialem tak samo w tipie, tylko ze tracil moc na gazie, a na benzynie gasl jak sie zagrzal zbyt albo do 90, po wyregulowaniu zaplony problemy zniknely. |
_________________ z farcikiem:)) |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|