Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
"Przegrzewanie się..."
Autor Wiadomość
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 30-03-2008, 11:01   "Przegrzewanie się..."

Witajcie - pytanie to kieruje do Was w imieniu mojego kolegi, on tez ma Tempre i dlatego pisze w tym miejscu, nadmienie, ze ja sie na tym w ogole nie znam i nie umiem odpowiedziec na jego pytanie i dlatego prosze o pomoc:


Do rzeczy, gdy jego tempra postoi dluzej w korkach temperatura wzrasta do ponad 90 stopni i tak trzyma, wentylator chodzi, wszytsko jest ok, tyle ze wtedy obroty biegu jalowego na gazie z 900-1000 spadają zdecydowanie nizej, tak az do 400-500, a czasami jeszcze niżej w konsekwencji czego silnik gasnie. To krotki opis sytuacji, teraz pytanie kolegi:

Czy silnik skoro w korkach az tak sie grzeje w lato nie bedzie gasl? nie bedzie sie przegrzewal? bedzie rowno pracowal? czy cos jest do wymiany?

Dodam tylko juz od siebie, ze mialem kiedys identyczna sytuacje, ale po regeneracji reduktora wszystkie problemy z gazem minely. To tyle, przepraszam jesli pytanie jest smieszne, niezrozumialem badz idiotyczne, pzdr w imieniu mojego kolegi:)
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 30-03-2008, 11:05   

Miałem podobnie. Winny był reduktor gazu. Jego regeneracja poprawiła to "pływanie" po obrotach.
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
  
     assistance   Moneta
 
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 30-03-2008, 11:23   

miszko napisał/a:
Miałem podobnie. Winny był reduktor gazu. Jego regeneracja poprawiło to "pływanie" po obrotach.


u mnie tez to zniknelo a nie wiem czy koledze wlasnie o to chodzi, kazal zapytac to zapytalem:) dzieki miszko:)
a w sprawie tematu o zmianie silnika pisanego w innym dziale to nie regenerowalem starego, kupilem jednak drugi silnik, pozdrawiam
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 30-03-2008, 14:00   

Tak jak miszko pisze reduktor, no i do tego polecam koledze sprawdzić czy ma rozłączony dolot ciepłego powietrza lub zamkniętą klapkę od tego dolotu. Gazownik zakładając instalacje powinien to zrobić bo rozgrzane powietrze źle wpływa na pracę silnika na gazie.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 30-03-2008, 14:04   

JAM_BELFEGOR napisał/a:
Tak jak miszko pisze reduktor, no i do tego polecam koledze sprawdzić czy ma rozłączony dolot ciepłego powietrza lub zamkniętą klapkę od tego dolotu. Gazownik zakładając instalacje powinien to zrobić bo rozgrzane powietrze źle wpływa na pracę silnika na gazie.


ok, dzieki za odpowiedzi, przekaze koledze jak tylko go spotkam, pozdrawiam
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
szymekz 


Wiek: 38
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 55
Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 30-03-2008, 19:21   

ja mialem tak samo w tipie, tylko ze tracil moc na gazie, a na benzynie gasl jak sie zagrzal zbyt albo do 90, po wyregulowaniu zaplony problemy zniknely.
_________________
z farcikiem:))
     assistance
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load