|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Preparat do ceramizacji powierzchni tarcia w silniku |
Autor |
Wiadomość |
Piterro
Pomógł: 2 razy Wiek: 46 Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 181 Skąd: Scunthorpe - UK
Województwo: Other
|
Wysłany: 06-01-2006, 18:45 Preparat do ceramizacji powierzchni tarcia w silniku
|
|
|
cudo a'la siknij se do silnika a przybędzie ci 1000 koni
Był u mnie dzisiaj kolega, który jest zainteresowany zakupem tego specyfiku, i rozmawialiśmy na ten temat. Ja wyśmiałem go troche, i powiedziałem, co myślę na temat takich magicznych płynów.
Ale przeczytałem całą stronę producenta i.... sam nie wiem. Ja raczej tego i tak nie kupię, ale ów kolega poprosił mnie, bym zapytał się co sądzą koledzy z forum TTT.
Więc proszę o wypowiedzi.... |
_________________ In UK at this moment - workin'
Fiat Tipo 1.4 S 1995r., LPG - Forever |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 06-01-2006, 19:15
|
|
|
A o ile pamietam ktos tu z forum lał takie cos do swojego silnika, co w niedlugim czasie zakonczylo sie jego zatarciem. Poszukaj w dziale mechanika.
Liczy sie zeby oleju nie zabraklo, sprawna pompa paliwa. A wszystkie te teksty to tylko mydla oczy i robia sieczke w mozgu.
Nie, no z tego to juz nie moglem
Cytat: |
Pojazd: Polonez 1500. Przebieg silnika około - 129000 km.
Po około 3000 km od momentu aplikacji ceramizera Auto-Repair, został zlany olej z silnika.
W dniu 09.03.2005 r. pojazd pokonał na trasie Przasnysz – Szczytno - Przasnysz odległość 303 km. Następnego dnia kontynuowano jazdę bez oleju, pojazd przejechał odległość 206 km.
Po osiągnięciu celu - pokonaniu w sumie 509 km test został zakończony.
Wciąż sprawny i funkcjonujący silnik zdemontowano i przekazano do dalszych badań.
|
Dalszych badan??? Chyba do huty zeby go odrazu przetopili.... bo i tak juz z tego silnika byl jeden wielki monolit |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
Pele_Tipo
Wiek: 38 Dołączył: 26 Mar 2005 Posty: 685 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 06-01-2006, 20:45
|
|
|
robienie debili z ludzi |
_________________ bylo 159A2.000, jest 160A1.046 i minus 200kg, a od niedawna takze pierwszy sponsor www.motohurt.com
|
|
|
|
|
MupiK
Pomógł: 15 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Maj 2005 Posty: 1350 Skąd: Zabrze
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 07-01-2006, 00:00
|
|
|
Hmm nie do konca
powloka ceramiczna moze naprawde niezle dac czadu tylko po pierwsze trza by zaczac ceramizowac zara zpo kupnie po drugie nie oszczedzac na wymianach plynow i do kazdej takiej wymiany ladowac specyfik... o ile przedluzy nam to zywot silnika hmm fele w rowerze odkad mam ceramiczne to zyja i zyja i zyja kosztowaly w 3.... ale co z tego :] tyle ze kiedys sie moga polamac i tez bedize klops
Oglnie to wszstko trzeba z glowa stosowac no i nie byle sheet w stylu "motor life" czy podobne, tkaie srodki nie kosztuja byle groszy |
_________________ www.aquamelior.pl - systemy filtracji wody, chemia i części do ekspresóworaz akcesoria, systemy filtracji powietrza, klimatyzacje, stacje uzdatniania wody, pompy ciepła i inne. W razie pytań proszę śmiało pisać. |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
Pele_Tipo
Wiek: 38 Dołączył: 26 Mar 2005 Posty: 685 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 07-01-2006, 01:28
|
|
|
a to gowno to ile niby kosztuje ?? to jest dopiero shit...
...motor life za to jednak dziala, nie az tak jak na reklamie, ale ludzie tego uzywaja Raku napisał/a: | "Raku"]
Po 1sze nie 'pałować' na zimnym silniku... |
ot najwazniejsza zasada |
_________________ bylo 159A2.000, jest 160A1.046 i minus 200kg, a od niedawna takze pierwszy sponsor www.motohurt.com
|
|
|
|
|
romano
Pomógł: 56 razy Dołączył: 09 Sty 2005 Posty: 2132 Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 07-01-2006, 16:55
|
|
|
Pele_Tipo napisał/a: | motor life za to jednak dziala, nie az tak jak na reklamie, ale ludzie tego uzywaja |
Potwierdzam, raz zalałem w Uno i do skrzyni i do silnika, biegi szło zmieniać jednym paluszkiem a silnik lepiej ciągnął z niskich obrotów ale efekt minął po ok 1000km.
Od tamtego czasu nie stosuję żadnych "ulepszaczy" a "motor life" zastosowałem za namową kolegi.
Pele_Tipo napisał/a: | Raku napisał/a:
"Raku"]
Po 1sze nie 'pałować' na zimnym silniku...
ot najwazniejsza zasada |
100% prawda.
po 2gie: po pałowaniu dać odpocząć trochę silnikowi(broń boże nie gasić) głównie to się tyczy turbo, ale przy wolnossących nie zaszkodzi. |
_________________ Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE
|
|
|
|
|
apacz76
Wiek: 48 Dołączył: 29 Mar 2005 Posty: 144 Skąd: Mińsk Mazowiecki
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 08-01-2006, 11:05
|
|
|
Raku napisał/a: | Po 1sze nie 'pałować' na zimnym silniku... |
a po 2 wymieniac olej na czas |
_________________ Bo jeździc to trzeba umieć
Fiat tempra1.6 ie lpg |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|