|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Problem po wymianie hamulców |
Autor |
Wiadomość |
dario1550
Dołączył: 19 Paź 2012 Posty: 122 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 25-01-2013, 20:32 Problem po wymianie hamulców
|
|
|
Wymieniłem tarcze i klocki z przodu, oraz okładziny, cylinderki i wszystkie sprężynki z tyłu, został tylko stary bęben (dobry) i samoregulatory stare. Problem polega na tym że nadal na jedno koło nie łapie ręczny, i ogólnie hamulce z tyłu są słabe. Na śniegu jak wcisne pedał dość mocno to przednie stają a tylne jakby z ABSem hamują. Jak wcisne z całej siły to i tylne zblokuje ale wydaje mi się, że tak nie powinno być. Odpowietrzałem, płynu jest ilość odpowiednia. |
|
|
|
|
m.m1981
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Gru 2009 Posty: 234 Skąd: gorka jaklinska
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 25-01-2013, 20:57
|
|
|
moim zdaniem to mogles zle samoregulatory podciagnac albo poprostu musza sie szczeka dotrzec do bębnów z tego co mi wiadomo to po wymianie klockow czy szczek powinno sie trocha pojezdzic unikajac naglego hamowanie wlasnie po to zeby sie wszystko dopasowalo do siebie |
_________________ były
dwa maluchy 125p polonez renault 25 tipo 1.4:(((
jest
JEST LANCIA DELTA )) juz zyje jeszcze nie w jednym kolorze ale zyje i ma sie nie zle
pojawił się MERCEDES C200 |
|
|
|
|
dario1550
Dołączył: 19 Paź 2012 Posty: 122 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 25-01-2013, 20:59
|
|
|
Wydaje mi się że to nie to, że się musi ułożyć, bo zrobiłem dziś na tym kilkadziesiąt km i jest tak samo.. Jeszcze jakieś pomysły?
** Dodano: 25-01-2013, 21:07 **
Chyba, że te samoregulatory. A jak je poprawnie ustawić? |
_________________ Kupię zamek kierowcy do T/T |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 25-01-2013, 21:13
|
|
|
dario1550 napisał/a: | Wymieniłem tarcze i klocki z przodu, oraz okładziny, cylinderki i wszystkie sprężynki z tyłu, został tylko stary bęben (dobry) i samoregulatory stare. | No i błąd zrobiłeś, te auta są już takim wieku że samo regulatory padają jak muchy. Ja miałem u siebie dokładnie to samo. Non stop co ustawiłem wszystko ręczny łapał kilka dni potem wszystko szlak trafiał. Skończyło się na nowych cylinderkach (lekko ciekły), bębnach (stare wytarły się nie równomiernie od uszkodzonego samo regulatora i biły) nowe szczęki (no bo nowy bęben) no i właśnie samo regulatory. Po takim zabiegu tył zaczął wreszcie hamować jak należy. Do tego warto zainteresować się korektorem siły hamowanie na tylnej osi. Zapewne nawet nie wiesz w jak fatalnym stanie możesz mieć swój. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
dario1550
Dołączył: 19 Paź 2012 Posty: 122 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 25-01-2013, 21:14
|
|
|
A mógłbyś mi powiedzieć jak sprawdzić te 2 rzeczy? Czy samoregulator jest dobry, i czy dobry jest korektor siły hamowania. Byłbym wdzięczny
** Dodano: 25-01-2013, 22:34 **
A zresztą samoregulator służy tylko do hamulca ręcznego tak? A mi nożny też słabo na tył łapie
Dobra Panowie jakoś to poskładałem, tylko teraz czuje że pedał pulsuje przy bardzo delikatnym naciśnięciu, przy mocniejszym jest ok.. A przy prędkości ponad 120 kmh przy hamowaniu cały samochód drży. Co jest? :/ |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|