Zamiana desek zegarów!! |
Autor |
Wiadomość |
GRAFIT
Pomógł: 4 razy Wiek: 40 Dołączył: 17 Gru 2004 Posty: 719 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 28-12-2004, 18:01 Zamiana desek zegarów!!
|
|
|
Dzisiaj zamieniłem zegary na te z obrotomierzem
bez przeróbek chodzi miodzio na tych samych kostkach nawet hehe |
_________________ Była Tempra gaźnik 1.6 jest BMW coupe 318i
Było Bmw jest Mondeo |
|
|
|
|
Hemi
Dołączył: 04 Gru 2004 Posty: 337 Skąd: W-wa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 28-12-2004, 19:42
|
|
|
Mam deskę bez obrotomierza (z zegarkiem). Wystarczy tylko kupić zegary z obrotomierzem i to wszystko? Żadnych dodatkowych kabelków, żadnego grzebania w elektryce? Tylko "czysta zamiana" i podłączenie pod stare kabelki??? |
_________________ był:
FSO 1500
Fiat Tempra 1.6 S LPG
VW Golf 3 GT 1.8
jest:
Opel Vectra B Kombi 1.8 16V |
|
|
|
|
GRAFIT
Pomógł: 4 razy Wiek: 40 Dołączył: 17 Gru 2004 Posty: 719 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 28-12-2004, 21:46
|
|
|
Hemi napisał/a: | Mam deskę bez obrotomierza (z zegarkiem). Wystarczy tylko kupić zegary z obrotomierzem i to wszystko? Żadnych dodatkowych kabelków, żadnego grzebania w elektryce? Tylko "czysta zamiana" i podłączenie pod stare kabelki??? |
Tak też miałem taką dziadoską bez obrotomierza ale zakupiłem nowa z obrotomierzem i kostki i połaczenia te same są i wszystko chodzi super
fabrycznie został pociagnięty kabel od cewki do obrotomierza |
_________________ Była Tempra gaźnik 1.6 jest BMW coupe 318i
Było Bmw jest Mondeo |
|
|
|
|
Hemi
Dołączył: 04 Gru 2004 Posty: 337 Skąd: W-wa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 28-12-2004, 22:28
|
|
|
To już się napaliłem. A jaki jest koszt takich zegarów? |
_________________ był:
FSO 1500
Fiat Tempra 1.6 S LPG
VW Golf 3 GT 1.8
jest:
Opel Vectra B Kombi 1.8 16V |
|
|
|
|
GRAFIT
Pomógł: 4 razy Wiek: 40 Dołączył: 17 Gru 2004 Posty: 719 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 28-12-2004, 22:38
|
|
|
Hemi napisał/a: | To już się napaliłem. A jaki jest koszt takich zegarów? |
To zależy gdzie i jaki stan ja dałem zał adne zegary z obrotomierzem 150 zł na krotoski-złom-poznan dośc drogo ale i tak obrotomierz bym założył typu wrc a tak mam wszystko razem w jednym a same obrotomierze ładne też około 150 zł do 200zł i drozej, wiec mi się opłaciło hehe
|
_________________ Była Tempra gaźnik 1.6 jest BMW coupe 318i
Było Bmw jest Mondeo |
|
|
|
|
Hemi
Dołączył: 04 Gru 2004 Posty: 337 Skąd: W-wa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 29-12-2004, 21:32
|
|
|
tempra-grafitmetalic napisał/a: | Hemi napisał/a: | To już się napaliłem. A jaki jest koszt takich zegarów? |
To zależy gdzie i jaki stan ja dałem zał adne zegary z obrotomierzem 150 zł na krotoski-złom-poznan dośc drogo ale i tak obrotomierz bym założył typu wrc a tak mam wszystko razem w jednym a same obrotomierze ładne też około 150 zł do 200zł i drozej, wiec mi się opłaciło hehe
|
A dałeś całą deskę (ze schowkami) czy tylko wymieniłeś same zegary z kontrolkami? |
_________________ był:
FSO 1500
Fiat Tempra 1.6 S LPG
VW Golf 3 GT 1.8
jest:
Opel Vectra B Kombi 1.8 16V |
|
|
|
|
GRAFIT
Pomógł: 4 razy Wiek: 40 Dołączył: 17 Gru 2004 Posty: 719 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 30-12-2004, 17:26
|
|
|
Hemi napisał/a: | tempra-grafitmetalic napisał/a: | Hemi napisał/a: | To już się napaliłem. A jaki jest koszt takich zegarów? |
To zależy gdzie i jaki stan ja dałem zał adne zegary z obrotomierzem 150 zł na krotoski-złom-poznan dośc drogo ale i tak obrotomierz bym założył typu wrc a tak mam wszystko razem w jednym a same obrotomierze ładne też około 150 zł do 200zł i drozej, wiec mi się opłaciło hehe
|
A dałeś całą deskę (ze schowkami) czy tylko wymieniłeś same zegary z kontrolkami? |
Nie kupiłem same zegary bez deski mam ładną deche i wolałem swoją
myślałem o zakupie obrotomierza tego typu co podaje link ale
stwierdziłem że lepiej dać orginały dostałem w bardzo ładnym stanie te budziki i kosztowały 15o zł
http://www.tuningbaja.pl/sklep/ |
_________________ Była Tempra gaźnik 1.6 jest BMW coupe 318i
Było Bmw jest Mondeo |
|
|
|
|
Wujek
Wiek: 47 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 129 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 19-02-2005, 21:08
|
|
|
...Ja tez nareszcie mam tablice wzkaźników z obrotomierzem. Podłaczenie było bardzo proste żadnych kombinacji. |
_________________ ....Tempra 1.4 i.e...ma nowego właściciela |
|
|
|
|
GRAFIT
Pomógł: 4 razy Wiek: 40 Dołączył: 17 Gru 2004 Posty: 719 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 19-02-2005, 21:26
|
|
|
WUJEK a co ci mówiłem !!!,a ty miałes nie pewność
U nas wymiana na deske z obrotkiem to czysta rozkosz!!! ja jestem z niej bardzooooo zadowolony!!!!
Kolejna tempra dostała obrotka!!!! którego w seri jej zazdroszczono!!i nie dano |
_________________ Była Tempra gaźnik 1.6 jest BMW coupe 318i
Było Bmw jest Mondeo |
|
|
|
|
uki
Wiek: 42 Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 55 Skąd: KALISZ
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 03-10-2006, 15:25
|
|
|
cze ludziska
mam pytanko mam tipo 1.4 ie bez obrotomierza i jak kupił taka deske z obrotomierzem to tez bez problemow ja podlacze :wszystkie kostki beda pasowaly. |
_________________ UKI |
|
|
|
|
Mucha
Wiek: 39 Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 184 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
Radke
Pomógł: 8 razy Wiek: 48 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 1240 Skąd: Błonie k/W-wy
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 04-10-2006, 07:44
|
|
|
Mnie osobiście właśnie takie zegary w Tipo bardzo się podobają.
Tylko jak je wcisnąć do Tempry... |
_________________ Pozdrawiam
Moja Tempra to już historia. Obecnie jest:
* Opel Astra Caravan 1.7DTL
* Citroen C4 Grand Picasso aut
* Fiat Uno 1.4 VAN
* Polonez Truck Plus 1.9d
zapraszam na: www.trade-r.pl |
|
|
|
|
thaas
Wiek: 44 Dołączył: 21 Mar 2006 Posty: 35 Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 04-10-2006, 09:53
|
|
|
co na takiej desce by działało jak by ją podpiąć pod gołe tipo 1.4 g lub co trzeba było by pogrzebać w tipku aby wszystko w tej dece chodziło? |
|
|
|
|
MiKuS
Pomógł: 6 razy Dołączył: 12 Mar 2006 Posty: 612 Skąd: TcZeW
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 04-10-2006, 10:16
|
|
|
Zależy czy masz już fabryczny kabel do obrotka, ja akurat nie miałem, ale sobie podciągnąłem, musisz/możesz jeszcze kupić moduł od el. checka(wtedy bedziesz miał kontrole przepalonych żarowek, i otwartych drzwi) i zależy jakie masz wskaźniki; jeśli ekonomizer, to podlaczas wakuometr, a jeśli temp. i ciśnienie oleju to musisz kupić dodatkowe czujniki,( ja akurat mam taką deche i czujników nie mam, bo nie idzie dostać, podobno od poldka pasują, ale nie wiem...) |
_________________ Tipo 1.4 Gaźnik |
|
|
|
|
|
thaas
Wiek: 44 Dołączył: 21 Mar 2006 Posty: 35 Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 04-10-2006, 10:51
|
|
|
sę w tym, że wersja jest właśnie goła i wesoła, czyli prędkościomierz, paliwo, temp chłodnicy i zegarek + podstawowe kontrolki. czy kabel od obrtoka jest nie mam pojęcia, trzeba by sprawdzić - jak go rozpoznać czy jest, jest jakoś oznaczony? |
|
|
|
|
MiKuS
Pomógł: 6 razy Dołączył: 12 Mar 2006 Posty: 612 Skąd: TcZeW
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 04-10-2006, 11:35
|
|
|
Jeżeli go masz, to za deska będziesz miał jedną niepodłączoną kostkę, z jednym kablem a jeśli nie to pociagnij kabel z cewki, to naprawde żaden problem, wiele już bylo o tym pisane na forum... |
_________________ Tipo 1.4 Gaźnik |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|